Derbi Atlantis 2T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 20 čer 2010, 21:13

Já mám starý řidičák a tam mám vzadu dole napsáno " skupina A pouze do 50 ccm" jenže do konce letošního roku ho musím vyměnit za nový. Jen by mě zajímalo jak je možný že jeden Atlantis má v papírech 45km/h a druhý 50km/h. Trochu mi to zkazilo radost.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod r_b » 20 čer 2010, 21:24

Tak pak jsi v pohode, protoze Ti ho vymeni za A1 s harmonizacnim kodem 150 (coz znamena omezeni na 50 ccm) - takze omezeni rychlosti na 45 se na Tebe nevztahuje. Mel jsem to stejne, nez jsem si rozsiril ridicak na plnohodnotne A.
Uživatelský avatar
r_b

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 27
Registrován: 09 zář 2007, 11:34
Bydliště: Roztoky u Prahy
Skútr / moto: Kymco People S200i

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod jarafari » 20 čer 2010, 21:28

No jestli máš řidičák jako já :?: :!: .....teď už je to jedenáct let co jsem ho dělal,tak bys měl mít do 50ccm,ale né omezené do 45km/h...jak to udělali později,ale to nevim kdy.. Jsem zvědav, jak vyměníš ten řidičák za ten novej malej (jako kreditka) tak jestli tam budeš mit A1 a ten harmonizační kód 150 ...pokud jo máš vyhráno...ve starym řidičáku jsem to měl myslim napsaný jako Am a teď A1 a kód 150...... taky mám jen papíry na B a motku co jsem dostal k tomu... nicmeně stejně jezdim na 70ccm, což správně nesmim... no, ale nikdo nic nepozná, v TP je že je to 50ccm a do 45km/h... a policajti mě na tom stejně nechávaj projet... :D ťuk ťuk na dřevo :lol:
Uživatelský avatar
jarafari

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 949
Registrován: 17 led 2009, 16:04
Bydliště: Praha 4

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 20 čer 2010, 21:33

Tak to abych ho vyměnil raději co nejdřív. Formulář už mám doma tak to co nejrychleji vyřídím. Ale asi je pravda že když na skutru jezdíš normálně tak asi moc nestavěj.

Řidičák jsem dělal před 13 lety, přítelkyně měla ten samý a minulý rok si ho nechala vyměnit a teď jsem koukal a má tam A1 s kódem 150. Takže by mělo být vyhráno.

Nevíte někdo jaký závit má tryska v karburátoru DellOrto PHVA 14 na Derbině? Mělo by to být M6, ale nejsem si jistý.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod KYBLOS » 25 čer 2010, 06:37

tuningcarklub: mohl bys mi prosím napsat, jakej je rok výroby toho Atlantisu co máš ? :shock: Nějak pořád nechápu co tam dělá 14ka karbec s aut. sytičem :roll: Jde o to, že sem měl oba Atlantisy, jak starej s motorem Derbi, tak novej s motorem Piaggio. U starýho možná byl karbec 14ka, jo fakt je to možný, ten karbec sem na vlastní bulvy nikdy neviděl, ale měl sem tam sytič manuální tj. u levého řidítka byla páčka, která se musela dát myslím dolů a tím se spustil sytič. U nového Atlantisu s motorem Piaggio, kde je vlastníkem nyní jarafari, je už v základu karbec DellOrto PHVA 17,5 s aut. sytičem. Prostě nechápu jak je možný, že tam máš 14ku a ještě k tomu s aut. sytičem :shock: Neříkám, že je to nemožný, jen já to nezažil ani u starýho Atlantisu, ale ani u novýho, proto mi prosím napiš, co že to máš za rok výroby. 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 25 čer 2010, 08:20

Je to rok výroby 2001, motor Derbi, karburátor DellOrto PHVA 14. V manuálu co jsem k němu dostal je taky všude na fotkách ruční sytič,i když tam píšou i o automatice, ale tohle je prostě automatika. Je to dovoz původně z Německa, tak jestli neměli něco extra. Já jen že potřebuju koupit trysky a nechce se mi to zatím rozebírat abych zjistil co je to za závit.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod KYBLOS » 25 čer 2010, 08:26

Aha, takže už tomu konečně rozumím :wink: Takže já měl prostě první typ s manuálem, ty máš ten vylepšený typ s automatem a pak udělali totál změnu - výměna motoru - a ten osadili taky automatem, ale i větším karbecem. 8) Bohužel ohledně velikosti trysky ti neporadím, páč já měl ten první typ jen do 5000km a do tý doby sem se v tom nevrtal, takže velikost trysky tj. šířku neznám :roll:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 25 čer 2010, 23:03

Mám Felicií dovoz z Rakouska a má docela dost věcí navíc a mimo, proto jsem to z toho usoudil. že skůtr asi taky může být trochu mimo. Ale jsem rád za každou sebemenší radu, je to holt moje první moto, i když v mých 31-letech je to asi dost pozdě.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod foky » 25 čer 2010, 23:37

Simtě, pozdě není nikdy.

Jinak hlavní tryska M6, volnoběžná M4 :wink:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 29 čer 2010, 12:14

Díky moc, mám tam zajížděcí trysku, větší a momentálně když už je zajeto tak řeším jakou tam dát a poněvadž jsem to koupil v záběhu tak jsem nevěděl co tam dát dál. Už vím jakou jen mi chyběl závit takže díky.

K čemu se tenhle šroub?
karbec.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod TomRaptor » 29 čer 2010, 12:27

Štelování volnoběhu. :wink:
Najeto Cyborg Zen 50 - 11.000 km, Piaggio X9 Amalfi 180 - 23.000 km, Yamaha Majesty 400 - 40.000 km, Ø 4,1 l/100 km
Klub http://www.SkutrPlus.cz
Uživatelský avatar
TomRaptor

250+
 
Reputace: 8
Příspěvky: 297
Registrován: 03 dub 2010, 20:30
Bydliště: Teplice
Skútr / moto: Yamaha Majesty 400 K5
Tuning / úpravy: Vyhřívané hefty a sedadla, USB a 12V zásuvka, boční brašny.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 29 čer 2010, 12:32

Jo, díky. Měl jsem to přes noc zaparkované u práce a asi mi někdo šáhl k motoru. Naskočil normálně a po ujetí cca 300m jak když nejde benzín. Po dlouhém našlapaní běží tak 20-30 vteřin a zdechne. A takhle pořád dokola. Napadá někoho něco?

edit:
Tak jsem rozebral kapotáž, zkontroloval snad vše a zazím nic. Benzín jde dobře až do válce, svíčka mokrá, začernalá, což je jasné, mám tam větší trysku, takže je to bohatější. Podtlak.ventil funguje správně, svíčka jiskru dává i když po všech možných zkouškách mám podezření hlavně na ní, zdá se mi ta jiskra na pohled slabá. Snad u nás seženu novou a vyzkouším jinou, tak snad to bude ona.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod foky » 02 črc 2010, 22:53

Pokud je svíčka mokrá, tak je hodně moc bohatá směs a rozhodně je to celý problém tvého skútra. Pokud si odlobkovával tak dej menší trysku než máš teďka. Svíčka by měla být cihlová až hnědá.

Nejdřív si vylaď trysku hlavní na plnej knédl, pak si :!: ZA TEPLA :!: vylaď volnoběh (+- 1500-1800ot.), a nakonec si vylaď směs ve středních pozicích plynu jehlou. Standartně by měla mít jehla 5 zářezů - tak nejdříve na prostřední, a potom si to měň podle potřeby (jehla dolu - vrchní zářezy -> chudší směs, jehla nahoru - dolní zářezy -> bohatší směs).

Pro ladění je nutno mít manuální sytič a vypnutý. Ty automatiky jsou děsný (v tom taky může bejt celej zakopanej pes, pokud sytič sytí nepřetržitě).
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod tuningcarklub » 02 črc 2010, 23:12

Tak to je blbý, sytič je automatika proto si myslím že se dost obohacuje, válec je v záběhu cca 300-500km najeto a jezdilo to pořád uplně v pohodě, akorát spotřeba trochu nahoře, ale to se dá skousnout. Odbloklý je to už dávno takže s tímhle to nemá nic společného. Vyladit za tepla to moc dobře nepůjde, poněvadž to prakticky ani nenatočím.
tuningcarklub

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 31 kvě 2010, 20:22
Bydliště: Trutnov
Skútr / moto: Derbi Atlantis 50 2001
Tuning / úpravy: Motor Derbi - chystá se v zimě jiné přetryskování a hlavně variátor Malossi, dál uvidíme.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod foky » 02 črc 2010, 23:27

A co vzdušník? Nemáš ho zašroubovanej když to nejde skoro natočit? Je to ten šroub vedle toho na štelování volnoběhu. Standardně by měl být povolený na cca 1,5-2 otáčky, tak ho úplně zašroubuj a následně povol o 2 otáčky (bacha na to - o dvě plné otáčky šroubu, nikoliv o dvě pootočení šroubovákem :wink: ). Volnoběžnej šroub má ladění proti logice závitu. To znamená pokud ho utahuješ (šroubuješ doprava, volnoběžný otáčky se zvyšujou a naopak). Těžko říct ale, jestli to už nemáš ulitý.

Jinak jak ti sám po pár sekundách chcípá, to chcípá i s plynem?
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků