jarafari: čéče já si myslím, že na svém Atlantisu bude mít asi ještě motor fi. Derbi, ne tedy motor fi. Piaggio jako tam máš ty. Rok sem ale nenapsal, takže jistý si tím nejsem. Soudím tak podle toho karbecu, páč Atlantis AC s motorem fi. Piaggio má v základu karbec DellOrto PHVA 17,5, ale mám takovej dojem, že právě Atlantis s motorem fi. Derbi má 14ku. Když sem měl tenkrát Alantis s motorem fi. Derbi, věděl sem o skútru prd kromě toho, že motor fi. Derbi jede jako ďas a v 5000km byla tehdy nehoda, takže o jeho technických specifikacích vím prd, páč k tomu sem se ani nikdy nedostal, ve vraku se hrabat nebudu
Jen se divím tomu aut. sytiči, páč já tam měl tenkrát manuál. Třeba se pletu a má motor fi. Piaggio, ale pak tedy nevím co tam dělá 14ka karbec. Tedy nevím o tom, že by se tam dával. Jinak pokud je tam hliníkovej válec - Nikasil, což u vzduchem chlazenýho Atlantise nebyl podle mě nejlepší nápad, páč se nemusí taky uchladit, tak si myslím, že na takový válec je 14ka karbec málo, ale jistý si tím nejsem, jen si myslím, že potřebuje víc přikrmit.
Možná by stačila větší tryska, ale to chce ladit no. Pokud je to tedy motor fi. Derbi, na Scootlandu píšou, že tam odchází originální varec atd..., takže je víc možností, co se tam může po... ale to je už popsáno tady:
http://www.scootland.cz/skutr-derbi-atlantis-50/Mimo jiné tam píšou, že by se tam měla dávat spíš litina, asi vědí proč. Říkám, hliník se odstěhoval... teda vlastně hliník se nemusí u AC uchladit a to si taky myslím, že je důvod, proč tam píšou litinu. Víc asi poradit nemůžu, ale domnívám se, že když to jede se sytičem a bez něj ne, tak je to tím, že je tam malá tryska, ale říkám, domnívám se...
tuningcarklub: jarafari tam má 45km/hod.
Já vím, jarafari to mohl napsat sám, ale když tu zrovna sem