od Mr.Voza » 03 led 2015, 13:08
"Varec zadrhávající se na kluzným čepu" může bejt právě to, co popisuješ - že to přestane podřazovat. Prostě variátor po kluzným čepu přestane klouzat a když by bylo potřeba do kopce nebo při zpomalení podřadit, tak tam "zůstane vyset vyšší kvalt". Zkus kluznej čep, po kterým se variátor hejbe, trochu máznout grafitovou vazelínou. Ale ne moc, aby se nezamastil řemen, jenom trochu povrchově zamastit, aby se to nehejbalo nasucho. Taby bych rozebral, vyčistil a promazal celou zadní řemenici, aby chodila volně.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP