Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
04 dub 2012, 13:38
No zrovna teď třeba nic, ale do budoucna ? Potom budeš koukat na to kolik je dílů v nabídce shopů atd...
Chtěl si znát náš názor co si o tom myslíme. Já si myslím nebrat, ale to rozhodnutí je samozřejmě na tobě
04 dub 2012, 15:28
Jedině Minarelli nebo Piaggio LC pokud to chceš mít poladěný.......ale to už jsem ti psal v inzerátu.
04 dub 2012, 17:00
KYBLOS: jasně
děkuji
21 říj 2012, 16:30
Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli má derbi atlantis 2001 omezovač?
a dal jsem tam 70 ccm a místo 5,7 trysky jsem tam dal 6,4 a při rozjezdech, než se to chytne, tak to škube a divně prská.
Má někdo nějakou radu, dík moc a mějte se.
Jem z toho docela nešťasnej
18 bře 2014, 15:54
Jestli to chcěš jenom na ježdění, tak za ty prachy myslím luxusní. Jestli do budoucna zvažuješ nějaký úpravy motoru, tak to nebude ta pravá volba - zrovna tenhle má motor Derbi a na ten je hodně omezenej výběr tuningovejch dílů.
21 čer 2014, 22:08
Mam skutrika Derbi Atlantis 2T AC motor Derbi. Jelikoz uz je do kopecka pomalejsi a motor malo toci (starty a po rovine leti jak splaseny) myslim ze uz po letech bude potreba vymenit kontrastni pruzinu stale tam mam orginal. Nemate nekdo zkusenost, jakou pouzit - jde mi o jeji tvrdost. Dekuji vsem za cenne poznatky.
23 čer 2014, 21:07
Jako náhrada za originál se dává bíla Malossi.
23 čer 2014, 22:30
Bílá Malossi je měkká. Dal jsem ji na CPI byla v setu s novým variátorem Multivar a stála za prd.
24 čer 2014, 09:22
Me take ve scootlandu poradili bilou Malossi Kontrastni pruzinu na seriovy variator k Derbi a je strasne mekka, predtim mi poradili modrou Hebo, ta je sice tvrdsi nez bila Malossi ale oproti original pruzine 12 let stare je stale znatelne mekka. Spise bych rad vedel konkretni zkusenost, cim jste to nahradili tvrdsim, nebot ty rady "co se dava ..." se mi zdaji na prd.
24 čer 2014, 14:25
Tak když se Ti zdá bílá Malossi měkká, tak zkus třeba žlutou Malossi, ta je tvrdší. Nebo rovnou červenou Malossi, tak je ještě tvrdší. Zajímavý, že mám bílou Malossi i na svým setupu - viz. podpis a měkká mě nepříjde - řemen nekouže a při správný gramáži válečků to řadí i podřazuje bezchybně. Naopak, žlutá Malosssi už mě přišla dost tvrdá - variátor se o dost víc hřál a znatelně víc se opotřebovával řemen.
Mimochodem - ptal jsi se na zkušenost, co použít místo sériový kontrastky a tu jsem Ti napsal.
Jinak, jestli se Ti skůtr chová, jak píšeš, nemusí to bejt jenom vyměklou kontrastkou - můžou to bejt sjetý válečky, nebo vodítka, nebo variátor špatně klouže po kluzným čepu, nebo je zabordelená zadní řemenice a špatně na sebe při podřazování "stahuje" řemen...
Takže asi tak.
25 čer 2014, 14:44
Díky moc za zkusenosti. Zajimave je, jak jsou rozdilne. Mise bila pruzina malossi mekka nezda, ona proste JE podstatne mekci nez ta 12 let stara orginalka. I mekci nez modra Hebo. Valecky jsem menil nekolikrat za nove postupne z 6,5g az na 5,0g coz trochu pomohlo, ale ne moc. Remen urcite klouzat nebude, je krasne cisty strejne jako variator a spojka. Voditka variatoru vypadaji take dobre a na variator koukal servisnan a rikal, ze vypada jeste dobre. Trochu take pomohl malicko sirsi remen, ale opet ne mnoho. Tak si myslim, ze bude treba jeste tvrdsi pruzina (ale jaka?) nebo snad jit jeste nize s hmotnosti valecku - nevim co bude prospesnejsi. Vase zkusenosti? Dekuji za odpovedi.
25 lis 2014, 20:04
Tak jsem tam dal valecky 3,5g s original starou pruzinou 12 let a tocilo to jak dive, krasne do kopce. Vydrzelo to jet ale jen cca 100 km takto, pak sito jaksi "sedlo" a zase je do kopce motor na otackach nizko a netahne. Nekde jsem tu myslim cetl, ze nekdo takto podobne laboroval i s kontrastni pruzinou. Mate nekdo "PRAKTICKOU" zkusenost co s tim? Dekuji vsem.
25 lis 2014, 20:39
Tyjo, 3,5g na seriovým motoru a pak to stejně začne točit málo otáček? Hele, já bych hledal problém jinde než v kontrastce a válečkách - válečky a vodítka píšeš, že jsou OK, takže mě ještě napadá: varec zadrhávající se na kluzným čepu, zabordelená zadní řemenice (nutno celou rozebrat, vyčistit a promazat)... Válečky, vodítka a kluznej čep necháváš suchý, nebo je trochu mažeš? Mám dobrý zkuženosti s trochu máznutím válečků a vodítek, kluznej čep jenom trochu zamastit, aby nebyl uplně suchej. Pak to znatelně líp podřazovalo. Používám grafitovou vazelínu.
Jinak kontrastku bych dal určitě novou. Ona sice může bejt ta 12 let stará na ohmat tvrdší, než nová, když je venku z motoru, ale když se ohřeje, tak může změknout tolik, že bude měkčí, než ta nová v ohřátým stavu.
03 led 2015, 00:08
Díky moc za tipy (Mr.Voza). Mi se uz take zacina jevit, ze problem bude asi jeste nekde jinde, nez ve valeccich a kontrastce - na jaro dam tu novou kontrastku a zkusim co to udela - jak pises po zahrati muze byt vse jinak. Ale nejsem tak zkuseny abych poznal co je "varec zadrhavajici se na kluznym cepu". Jinak jsem valecky ani voditka nikdy nemazal - vyzkousim. Zadni remenici jsem take nemazal, ale vypada ciste. Stejne je zajimave, ze po vymene valecku (mel jsem 3,5g a take 5g) to vzy tak cca 50-100km jelo a tocilo ok, pak si vse jaksi "sedlo" a zase to nechce tocit - podrazovat do kopce.