Derbi Atlantis 2T

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod KYBLOS » 04 dub 2012, 13:38

No zrovna teď třeba nic, ale do budoucna ? Potom budeš koukat na to kolik je dílů v nabídce shopů atd... :? Chtěl si znát náš názor co si o tom myslíme. Já si myslím nebrat, ale to rozhodnutí je samozřejmě na tobě 8)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod TUNER » 04 dub 2012, 15:28

Jedině Minarelli nebo Piaggio LC pokud to chceš mít poladěný.......ale to už jsem ti psal v inzerátu.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod globator22 » 04 dub 2012, 17:00

KYBLOS: jasně ;) děkuji
Peugeot TKR - 70ccm Malossi sport, karbec 19mm Naraku, open filtr, fuk Giannelli Extra-Zatím zajíždím
Uživatelský avatar
globator22

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 372
Registrován: 26 pro 2010, 14:52
Bydliště: Ostrava-Zábřeh
Skútr / moto: Peugeot TKR 50
Tuning / úpravy: 70ccm Malossi Sport, 19mm karbec Naraku, Giannelli Extra, open filtr

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod jantarek » 21 říj 2012, 16:30

Zdravím, chtěl jsem se zeptat, jestli má derbi atlantis 2001 omezovač?
a dal jsem tam 70 ccm a místo 5,7 trysky jsem tam dal 6,4 a při rozjezdech, než se to chytne, tak to škube a divně prská.
Má někdo nějakou radu, dík moc a mějte se.
Jem z toho docela nešťasnej :cry:
jantarek

0+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 1
Registrován: 04 říj 2012, 12:05
Skútr / moto: derbi atlantis 50 2T

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod V!RUS » 18 bře 2014, 10:13

Uživatelský avatar
V!RUS

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 86
Registrován: 21 črc 2010, 16:46

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 18 bře 2014, 15:54

Jestli to chcěš jenom na ježdění, tak za ty prachy myslím luxusní. Jestli do budoucna zvažuješ nějaký úpravy motoru, tak to nebude ta pravá volba - zrovna tenhle má motor Derbi a na ten je hodně omezenej výběr tuningovejch dílů.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Kontrastni Pruzina - Derbi Atlantis 2T AC motor Derbi

Příspěvekod saten » 21 čer 2014, 22:08

Mam skutrika Derbi Atlantis 2T AC motor Derbi. Jelikoz uz je do kopecka pomalejsi a motor malo toci (starty a po rovine leti jak splaseny) myslim ze uz po letech bude potreba vymenit kontrastni pruzinu stale tam mam orginal. Nemate nekdo zkusenost, jakou pouzit - jde mi o jeji tvrdost. Dekuji vsem za cenne poznatky.
saten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 čer 2014, 20:28
Skútr / moto: Derbi

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 23 čer 2014, 21:07

Jako náhrada za originál se dává bíla Malossi.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod PROOF » 23 čer 2014, 22:30

Bílá Malossi je měkká. Dal jsem ji na CPI byla v setu s novým variátorem Multivar a stála za prd. :wink:
Uživatelský avatar
PROOF

250+
 
Reputace: -1
Příspěvky: 295
Registrován: 20 črc 2009, 10:44
Skútr / moto: CPI Oliver
Tuning / úpravy: Odblokován, řemen Malossi X-Kevlar,výfuk Leo Vince TT,variátor Malossi Multivar

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod saten » 24 čer 2014, 09:22

Me take ve scootlandu poradili bilou Malossi Kontrastni pruzinu na seriovy variator k Derbi a je strasne mekka, predtim mi poradili modrou Hebo, ta je sice tvrdsi nez bila Malossi ale oproti original pruzine 12 let stare je stale znatelne mekka. Spise bych rad vedel konkretni zkusenost, cim jste to nahradili tvrdsim, nebot ty rady "co se dava ..." se mi zdaji na prd.
saten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 čer 2014, 20:28
Skútr / moto: Derbi

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 24 čer 2014, 14:25

Tak když se Ti zdá bílá Malossi měkká, tak zkus třeba žlutou Malossi, ta je tvrdší. Nebo rovnou červenou Malossi, tak je ještě tvrdší. Zajímavý, že mám bílou Malossi i na svým setupu - viz. podpis a měkká mě nepříjde - řemen nekouže a při správný gramáži válečků to řadí i podřazuje bezchybně. Naopak, žlutá Malosssi už mě přišla dost tvrdá - variátor se o dost víc hřál a znatelně víc se opotřebovával řemen.

Mimochodem - ptal jsi se na zkušenost, co použít místo sériový kontrastky a tu jsem Ti napsal.

Jinak, jestli se Ti skůtr chová, jak píšeš, nemusí to bejt jenom vyměklou kontrastkou - můžou to bejt sjetý válečky, nebo vodítka, nebo variátor špatně klouže po kluzným čepu, nebo je zabordelená zadní řemenice a špatně na sebe při podřazování "stahuje" řemen...

Takže asi tak.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod saten » 25 čer 2014, 14:44

Díky moc za zkusenosti. Zajimave je, jak jsou rozdilne. Mise bila pruzina malossi mekka nezda, ona proste JE podstatne mekci nez ta 12 let stara orginalka. I mekci nez modra Hebo. Valecky jsem menil nekolikrat za nove postupne z 6,5g az na 5,0g coz trochu pomohlo, ale ne moc. Remen urcite klouzat nebude, je krasne cisty strejne jako variator a spojka. Voditka variatoru vypadaji take dobre a na variator koukal servisnan a rikal, ze vypada jeste dobre. Trochu take pomohl malicko sirsi remen, ale opet ne mnoho. Tak si myslim, ze bude treba jeste tvrdsi pruzina (ale jaka?) nebo snad jit jeste nize s hmotnosti valecku - nevim co bude prospesnejsi. Vase zkusenosti? Dekuji za odpovedi.
saten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 čer 2014, 20:28
Skútr / moto: Derbi

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod saten » 25 lis 2014, 20:04

Tak jsem tam dal valecky 3,5g s original starou pruzinou 12 let a tocilo to jak dive, krasne do kopce. Vydrzelo to jet ale jen cca 100 km takto, pak sito jaksi "sedlo" a zase je do kopce motor na otackach nizko a netahne. Nekde jsem tu myslim cetl, ze nekdo takto podobne laboroval i s kontrastni pruzinou. Mate nekdo "PRAKTICKOU" zkusenost co s tim? Dekuji vsem.
saten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 čer 2014, 20:28
Skútr / moto: Derbi

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod Mr.Voza » 25 lis 2014, 20:39

Tyjo, 3,5g na seriovým motoru a pak to stejně začne točit málo otáček? Hele, já bych hledal problém jinde než v kontrastce a válečkách - válečky a vodítka píšeš, že jsou OK, takže mě ještě napadá: varec zadrhávající se na kluzným čepu, zabordelená zadní řemenice (nutno celou rozebrat, vyčistit a promazat)... Válečky, vodítka a kluznej čep necháváš suchý, nebo je trochu mažeš? Mám dobrý zkuženosti s trochu máznutím válečků a vodítek, kluznej čep jenom trochu zamastit, aby nebyl uplně suchej. Pak to znatelně líp podřazovalo. Používám grafitovou vazelínu.

Jinak kontrastku bych dal určitě novou. Ona sice může bejt ta 12 let stará na ohmat tvrdší, než nová, když je venku z motoru, ale když se ohřeje, tak může změknout tolik, že bude měkčí, než ta nová v ohřátým stavu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: Derbi Atlantis 2T

Příspěvekod saten » 03 led 2015, 00:08

Díky moc za tipy (Mr.Voza). Mi se uz take zacina jevit, ze problem bude asi jeste nekde jinde, nez ve valeccich a kontrastce - na jaro dam tu novou kontrastku a zkusim co to udela - jak pises po zahrati muze byt vse jinak. Ale nejsem tak zkuseny abych poznal co je "varec zadrhavajici se na kluznym cepu". Jinak jsem valecky ani voditka nikdy nemazal - vyzkousim. Zadni remenici jsem take nemazal, ale vypada ciste. Stejne je zajimave, ze po vymene valecku (mel jsem 3,5g a take 5g) to vzy tak cca 50-100km jelo a tocilo ok, pak si vse jaksi "sedlo" a zase to nechce tocit - podrazovat do kopce.
saten

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 9
Registrován: 19 čer 2014, 20:28
Skútr / moto: Derbi

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků