od Mr.Voza » 25 lis 2014, 20:39
Tyjo, 3,5g na seriovým motoru a pak to stejně začne točit málo otáček? Hele, já bych hledal problém jinde než v kontrastce a válečkách - válečky a vodítka píšeš, že jsou OK, takže mě ještě napadá: varec zadrhávající se na kluzným čepu, zabordelená zadní řemenice (nutno celou rozebrat, vyčistit a promazat)... Válečky, vodítka a kluznej čep necháváš suchý, nebo je trochu mažeš? Mám dobrý zkuženosti s trochu máznutím válečků a vodítek, kluznej čep jenom trochu zamastit, aby nebyl uplně suchej. Pak to znatelně líp podřazovalo. Používám grafitovou vazelínu.
Jinak kontrastku bych dal určitě novou. Ona sice může bejt ta 12 let stará na ohmat tvrdší, než nová, když je venku z motoru, ale když se ohřeje, tak může změknout tolik, že bude měkčí, než ta nová v ohřátým stavu.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP