Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
29 kvě 2011, 23:00
Ono to bylo minulý rok vše nové, měněno když jsem to kupoval, podle prohlídky to bylo tak. Válec 50ccm nikasil, nový píst atd., jen asi ložisko na klice nebude ve skvělém stavu, bohužel. Vyměním ho a uvidíme!
Nevíte někdo jak nejjednodušeji sundat motor a vyndat kliku? A hlavně na kolika šroubech motor drží? Nějak nemůžu najít kde všude to drží.
03 čer 2011, 16:22
tlumič a dva šrouby dole pod motorem (imbus) je to krásně vidět .... + eletrika + karburátor ... (karbec stačí vin dat z příruby ...) odkud jseš ? klidně pomůžu .. za tuhle zimu sem ho měl vyndanej snad 5krát ..
09 čer 2011, 12:11
Ty šrouby co to drží jsou zezdola nebo z boku? Pořád na to nemůžu nějak přijít. Vše ostatní jsem už povolil.
09 čer 2011, 12:20
koukni na obrázek jdi po motoru a drží to na těch ůchytech co jsou v kroužku ! je tam imbus šroub a z vnitřní strany je samojistící matka na 17ku klíč !!! matky doporučuju vyměnit .... hlavně odpoj všechnu eletriku a karburátor ... + lanko zadní brzdy ... aby se ti při demontáži nenatáhly svaly jako mě když jsem zapoměl odpojit karbec a motor byl venku ... jednou rukou sem držel celou motorku aby nespadla a druhou montoval karbec , myslel jsem že umřu ..
P1040332.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
09 čer 2011, 12:25
Jo tak to jsou ty z boku, už jsem je zkoušel povolit, jen mi přišlo divný že se mi to celý rozjíždí. A ono to tak má být. Za chvilku na to vlítnu a snad už to konečně bude dneska dole.
27 črc 2011, 22:58
Konečně jsem se k tomu dostal!!!! A začínávám to dávat do kupy. Konečně!! I Uvidíme co se dá dělat!!!!! A uvidíme dál co se dá dělat.
Jak poznám že je klikovka v prd..i?
18 srp 2011, 10:12
má vůly nahoru a dolů ...... jinak měl by někdo zájem o yasuni R na atlantise-predatora ? ? cena tak 1600 ...
12 úno 2012, 11:40
Lidi, neměl jsem na scoot nakonec pořádně ani čas, něco málo jsem v létě najel - a problém s kontrastkou je to znovu a zase! Opět nevydržela ani 500 km. V Scootlandu mi radili, ať vrtnu do deklu variátoru několik děr, že to je tím, že se kontrastka přehřívá...což má asi logiku, ale setkal se s tím někdo v praxi už? Váha jezdce těch 90 kg, kopců tu máme vela, ale stejně si nemyslím, že by měla tak rychle odejít a to vysvětlení, co mi dali ve Scootlandu se mi i docela zdá přijatelné...
V září takhle Scoot zase exnul (průběh naprosto do detailu stejný, jako na jaře), od té doby stál v garáži. nebyl čas, teď ho zase chci dát do kupy na jaro...
12 úno 2012, 12:47
Mysak 88 : Doporučil bych ti investovat pár tisíc do nového variátoru Mallosi - problémy by byly pryč ( variátor v záruce) a ještě by byla lepší maximálka, příp. průběh akcelerace.
12 úno 2012, 13:04
Mallosi Multivar tam je
Zlepšení samozřejmě bylo. Ale prostě odchází kontrastní pružiny, velice rychle. Tohle už je druhá. Montovaná v květnu (nějak 20.), 10. zří konec. najeto ani ne 500 km, spíš tak 300.
12 bře 2012, 19:19
neřešil někdo nějakou lepší ochranu proti nepřízni počasí na derbině ? od zadního kola su když prší jako to prase ..... a nějaké plexi na předek ???
03 dub 2012, 17:33
Čuste chlapi,
Mám nyní možnost koupit Atlantise za 17t kč. je to 2002 a má ještě starý motor Derbi. Motor je kompletně po generálce.Má přehozenou kliku a ložiska a další.... potom 70 válec. Po této generálce má najeto 7000 km. Myslíte, že bych do toho měl jít?
03 dub 2012, 19:27
Já bych to nechal bejt, páč kolik dílů je v nabídce na starý motor fi. Derbi a kolik je na nový motor fi. Piaggio ? Např. fi. Scootland a jejich výběr zboží na Derbi Atlantis - Motor Derbi 254 ks zboží v nabídce. Pro motor fi. Piaggio 514 ks zboží v nabídce. Ten motor fi. Piaggio má nyní hodně skútrů, myslím hodně značek atd.., takže do budoucna si myslím, že bude taky dostatek náhr. dílů, když se něco po..... Navíc:
Tipy na tuning (motor Derbi)
Španělský motor Derbi vyniká slušnou dynamikou, téměř na všech a velmi brzy odchází sériový variátor, který je dělán z nekvalitního materiálu a brzy se vymačká. Dochází pak ke kolísání otáček a slábnutí do kopce. Jednoznačnou nutností je výměna za Malossi Multivar, který dokáže skútru udělit zase o něco lepší dynamiku. Výkonově nakopnout jej můžete i laděným výfukem, nezapomeňte ale přetryskovat, téměr všechny skútry Derbi mají trysku o velikosti kolem 55, pro laděný výfuk je ale nutné osadit jej tryskou o velikosti alespoň 66-70. Pokud tak neučiníte, zadřený válec je téměř 100% jistota. Když se náhodou přihodí, volba by měla padnout na litinový válec od Malossi, poskytne slušnou dynamiku a rozumnou životnost. Při úpravách neriskujte a dávejte pozor na závit na klice a podobné věci, se sháněním originálních dílů to není nejlepší a může se lehce stát, že si na klikovku počkáte třeba i 2 měsíce.
04 dub 2012, 13:29
To mi říkal i můj servisman, že stěma dílama by mohl být problém. Ale v motoru jsou nové ložiska a klika, tak tam se nemá co podělat ne? + ještě ty tlumiče. Co se ještě může po 10 letech podělat.