Ahoj, tak jsem dnes nasadil čistý vzduchový filtr a šel se projet. Rovina - skoro devadesát = ok, až na průbeh akcelerace. Kopec - čím dál horší. Prostě - jako vyměklá kontrastka. Tak mi ruply nervy a vyndal jsem ji. No, připadá mi, že je dost měkčí, než byla, když jsem ji loni nasazoval. Snad nejde jen o pocit...kupím novou a prubnu to, když to tím nebude (ale příznaky jsou přesně, že to je skutečně jí), mám rezervní. Jinak, když jsem měnil varec za Multivar, prostě se mi nevešla mezi něj a řemenici ta podložka kvůli startům, a´t dělám, co dělám, nejde mi tam dát (osa od Multvaru - takový ten kovový váleček, na kterém je řemen, který se nasazuje přímo na hřídel ve skútru, je delší než ten původní, co jsem tam měl z výroby) . Takže rozjezdy nejsou ok, tudíž jsem rozebral celou spojku, pořádně odmastil - ještě jednou, ano, když už je rozebraná
a vytáhnul původní pružinky s tím, že tam dám tvrdší. Ale jaké ? Scootland má jen :
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-s ... 3-x-3ks-8/ , což se mi nechce kupovat, pak mi dvě sady zbudou jen tak (předpokládám, že budou stačit ty prostřední tvrdosti). Mám nějakou jinou možnost, než platit takovou pálku za pružinky ? Klidně jiný shop, máte někdo prosím typ, co tam dát ? Díky mooc ! Doufám, že nová kontrastka to vyřeší, na karbec to skutečně nevypadá, motor má stejný chod, jako předtím, jen do kopců nechce do otáček, má snahu se tam dostat, ale vrací se zpět - z mé zkušenosti kontrastka. Sice moc nevydržela
, ale snad náhoda...blbý materiál...
EDIT : co třeba tyhle spojkové pružinky :
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... 3ks-900-42 Nebo, uvažoval jsem, že bych risknul :
http://www.skutry-malsice.cz/aprilie/ar ... ml#content sice je to čína...ale co jde tady podělat
Akorát...nemají na tomhle shopu kontrastku Malossi
Rád bych vzal obojí z jednoho shopu, kvůli poštovnému...
A ještě jedna věc, co říkáte na tuhle blbinku :
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... co-peugeot myslíte, že to na něco je ? A asi tam dát dvě počítám - na každý konec pružiny jedno...
12.5.2011 edit:
Tak ano, byla to kontrastka. Dnes mi přišla nová, tak jsem ji tam hodil. Napřed jsem porovnával, tnová je tvrdší, ale není to moc velký rozdíl, je to poznat, až když jsem je obě stlačit o stůl úplně - ta stará šla domáčknout lépe, než nová, tak kladla více odpor. Už jsem si říkal, že to bude někde jinde - ale ono ne, skútr jede, jako předtím. Takže dodtaz - kolik vydrží žlutá kontrastka od Malossi (ta dodávaná spolu s Multivarem) ? Namontovaná byla, jak už jsem psal, od srpna 2010, najeto s ní bylo málo, max 1000 km. Ano, mám tu hodně velké kopce, vážím přes 90 kg, do kopců tom udávám ceres. Ale prořád nechápu, že to přišlo z ničeho nic, žádné postupné zhoršování, ne...jeden den v konkrétním kopci přes 50km, druhé den necelých 40 a trápení jako hrom. Pak se to ještě zhoršilo až na 30....takže jak, kolegové ? Mám kvůli své váze koupit příště tvrdší ? Nebo prostě smůla, měl jsem vadný kus z nekvalitníhio materiálu a projevilo se nějaké pnutí či co ? A další dotaz, zopakuji ten předchozí, myslíte, že má smysl tohle :
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... co-peugeot ? Respektive, vyzkoušel už to někdo, ať nedělám pokusného králíka ? S čínskými spojkovými pružinkami z horního odkazu jsem se dobře vypekl, samozřejmě, že jsou k ničemu
Máte n+ěkdo s úspěchem vyzkoušené jiné, než drahé Mallosi ? Stačily by mi asi +1500 ot. A ještě jedna věc, řemen mám sice relativně nový, ale zvažuju, co by mi přinesl přechod na karbon. Bude to velký rozdíl (pak bych holt tenhle, i když je ok, dal do výslužby), nebo to nebdue nic extra a mám dojet stávající ? Díky