DellOrto 17.5 PHBN

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 08 pro 2010, 15:32

Zdravim, koupil jsem tento karbec bez navodu a netusim k cemu je ta trojice vstupu u prepadove hadicky. Ten nejmensi z trojice mam pocit, ze by mohl byt olej, ale k cemu jsou ty zbyvajici 2? Benzin a podtlak bude nejspis ten sirokej (benzin) a uzkej (podtlak) osamocenej vstup, ze?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod gunit4 » 08 pro 2010, 16:17

bylo by dobre poslad odkaz karbce nebo fotku tak by se určo lepe radilo
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod wochomurka » 08 pro 2010, 16:32

Abych nekecal, ale není to ohřev směsi protékající vodou? Můj ExRunner 50SP tohle mám tušení měl a taky tam bylo DellOrto 17,5. Chtělo by to foto.
BMW R45 45000km (celkem 98000km)
Suzuki DR 350 28000km (celkem 35000km)
antikrist Yuki Speedy 50 - 4500km
Gilera Runner SP 50 v hustým tuzingu - 4900km
lesní víla Vespa ET4 125 - 14800km (celkem 30800km)
Piaggio Beverly 500 - 11000km (celkem 39000km)
Uživatelský avatar
wochomurka

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 547
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Republika Březhrad
Skútr / moto: Beverlyna 500
Tuning / úpravy: Origo boční kufry, nějaký cetky a tlumiče od Malossi

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod foky » 08 pro 2010, 16:41

Obrázek

Obrázek
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 08 pro 2010, 18:47

ano ta druha fotka od fokyho sedi - to je ta trojice vstupu + je tam jeste jeden soucasti odlitku a na nem je nasazana ta prepadova hadicka

to predehrejvani vodou by to mohlo bejt, kdyz do jedne z tech dvou nad sebou foukam, z druhe to vyfukuje
takze kdyz mam vzduchace tak to necham nezapojene?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod gunit4 » 09 pro 2010, 00:08

ten ohřev tam stači dat hadičku a spojit to dohromady ty 2 vyvody a vedle te toho vyvodu na benzin by mel bit tenči vyvod a to je podtlak
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 09 pro 2010, 10:10

ten podtlak je u priruby ke klapkovemu bloku, dik takze jsem to zapojil spravne
akorat ten ohrev jsem zatim nezapojil vubec, myslis ze je to skutecne nutne propojovat hadickou?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod gunit4 » 09 pro 2010, 11:33

nevim ja ji tam rači mam šak to je hned vemeš kus hadičky a nasadiš :-D
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 09 pro 2010, 11:38

tak ja budu strujcem pokroku a zkusim to bez ni, teda az mi dorazi fuck
ale zrovna ty mas lc, tak bys to zapojeny mohl mit, ne?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod nem.pe » 09 pro 2010, 12:35

no já bych to zadělal ten kousek hadičky tě nezabije a příště někdy v budoucnu si
ušetříš zbytečný čištění a proplachování
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 09 pro 2010, 13:00

ok jestli si myslite, ze je to skutecne k necemu, dam ji tam
jak mam upravit airbox? vyndat to gumove koleno a nechat tam 25mm diru se mi nechce. predpokladam, ze by bylo nejlepsi zmensit prumer te diry na 17,5mm ze? nasel jsem si kousek vhodne roury - vnitrni prumer ma 17.2mm, zalepil jsem ji tam misto toho gumoveho kolena tavnym lepidlem, cca 5cm je uvnitr a 3cm couhaji ven, ohnuta ovsem neni, bude to ok?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod gunit4 » 09 pro 2010, 14:22

j3nda píše:tak ja budu strujcem pokroku a zkusim to bez ni, teda az mi dorazi fuck
ale zrovna ty mas lc, tak bys to zapojeny mohl mit, ne?

ja mam jen hadičky spojene v karbcu zadelane ja nechci aby se mi ohřivala voda . bo se snažimm mit co nejnižši teplotu
Valec .Motoforce sport . Karbec 17.5.Vyfuk S6 replika .variator S6proSport . vmax real 110km/h
Uživatelský avatar
gunit4

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 192
Registrován: 30 zář 2009, 16:28
Bydliště: karvina
Skútr / moto: yamaha jog RR
Tuning / úpravy: vario vyfuk karbec

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod j3nda » 09 pro 2010, 16:10

no myslim, ze v pripade karbecu to funguje obracene, ne? melo by to teplou vodou vyhrivat studenej karbec, ne? teplo v tomto pripade v karbecu nevznika, naopak pomaha odparovat benzin, si myslim...

Obrázek
takhle jsem upravil ten airbox, myslite, ze to bude ok a ze to vydrzi?
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: DellOrto 17.5 PHBN

Příspěvekod Pavel » 10 pro 2010, 21:39

Chlapi, tyhle karburátory mají dávkování oleje v prostoru šoupátka a dle mého selského rozumu je tam příhřev schválně aby v chladném období nedocházelo k tuhnutí oleje a zbytečně to nelepilo šoupě. Jináč pokud máš vzducháče tak s tím stejně nim nenaděláš a nechci to nepropojené, je to jedno. Schválně se podívej kde má tvůj karbec dávkování oleje, bude na vyústění do příruby..
Non-stop tel.: 608313999,
A ten znáte? Jak se pojišťovák a garážová lady na skůtříku svezli?
Pavel

Prodejce/servis
 
Reputace: 34
Příspěvky: 448
Registrován: 03 říj 2006, 23:59
Bydliště: Praha


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron