Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
14 čer 2009, 13:10
poprosím Vás o názor ,radu, skúsenosť
naštudoval som si články a už mám toľko info , že teraz neviem ktorou cestou sa pustiť!
Mám CPI Oliver City 50
Vážim cca 100 kg a Priateľka cca 70!
Radi by sme upravili scooter , tak ,aby to s nami lepšie ťahalo keď sa pôjdeme kúpať , alebo do mesta!
Neviem , ktorou cestou sa pustiť!
-Vymeniť , výfuk a variátor
-alebo by postačil iba , 70 kit bez výfuku a variatora
čo by som mohol očakávať , iba od výmeny samotného valca 70?
a čo očakávať od výmeny výfuku a variátora?
nechce sa mi to skombinovať , pokjal by to nebolo nutné s výmennou kitu , výfuku aj variatora!
ale ak , čo môžem očakávať od tejto kombinácie?
Ďakujem vopred za Vaše radi , skúsenosti
14 čer 2009, 13:48
bohužel při této váze je jediné řešení pokud chceš jet jen trošku svižně koupit větší obsah na tohle 50 tka není dobré řešení
14 čer 2009, 16:21
Pokud ale budeš přeci jen dávat 70ku tak variátor je téměř nutné vyměnit originál to totiž nezvládne !!
14 čer 2009, 16:40
Ja mel 70ccm a vyfuk LeoVince na Piaggiu NRG a dalo se na tom v poho jezdit i ve dvou (ja 100kg, pritelkyne 60). Vsechno je otazkou penez, pokud ti neni lito do toho pustit sel bych i do toho variatoru.
14 čer 2009, 20:42
dik za Vaše rady!
takže , asi výfuk a vario!
akú značku zvoliť ?
nemáte skúsenosti?
a čo môžem očakávať? vykon , max rýchlosť , spotreba?
dik vopred
14 čer 2009, 21:29
Spotřeba malinko stoupne (každá sranda něco stojí) no a co se týče výkonu tak samozřejmě bude větší hlavně při výběru variátoru je potřeba zvážit jestli chceš aby byl skútr lepší na rozjezdy nebo na maximální rychlost nebo pak zvolit variantu jako já tzv. zlatá střední cesta a držet se někde mezi.
14 čer 2009, 21:31
Jestli to mas alespon trochu podobne jako ja na Popcornu, tak rozhodne koupit rovne prostredni koleno vyfuku.. ten koncovy tlumic bych mozna i nechal origo. odsoustruzit ten omezovac z variatoru, pripadne vetsi trysku do karbece.. a uvidis jak to pojede. Ale ten variator by tomu urcite hodne pomohl, hlavne ve spojeni s tim 70 ccm kitem.
14 čer 2009, 22:14
Dave Krčmik píše:Spotřeba malinko stoupne (každá sranda něco stojí) no a co se týče výkonu tak samozřejmě bude větší hlavně při výběru variátoru je potřeba zvážit jestli chceš aby byl skútr lepší na rozjezdy nebo na maximální rychlost nebo pak zvolit variantu jako já tzv. zlatá střední cesta a držet se někde mezi.
prosím ťa , ako voliť ten variator?
nevšimol som si , že by bol variator určrný na max , na akceleráciu a nejaký stred
vysvetlíš prosím?
dik vopred!
14 čer 2009, 22:24
Já osobně bych se na toto ladění vykašlal a koupil radši silnější skůtr.
14 čer 2009, 23:43
70 tka valec, Varec jedine Mallosi Multivar, jinej nedoporucuju, Dily od Mallossi maji asi nejvetsi zivotnost,, pretryskovat karbec, jinej vejfuk,,, max do 10 tisic by ses mel vejit a budes jezdit jak das
14 čer 2009, 23:50
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... -litinovy/ tady valec ,,,
http://www.scootland.cz/zbozi/hebo-remen-hebo-kevlar/ ,,,,
http://www.scootland.cz/zbozi/malossi-v ... pi-keeway/ ,,,,
http://www.scootland.cz/zbozi/topperfor ... pi-keeway/ vejfuk na litinu super,, asi tak vse co potrebujes:D, cenu si secti
15 čer 2009, 01:27
Nerad bych tu byl jako advocato diaboli, ale pokud pocitam CPI Oliver 50 City - 32 900 Kč plus vyse uvedene dily dohromady 42 550Kc. Plus nejaka prace (rekneme 3 tisice) a jsme na nejakych 46 tisicich, s tim ze to mame bez zaruky, stale mame cinskej smejd a na pristi technicke budeme trnout zdali nam nevezmou papiry. A dostali jsme se z 2,1kW na nejakejch 3,2kW (odhaduji ze pridas 50% vykonu) a jak vzrostla spotreba ani nechci vedet. Novej honda Lead - 6,6 kW stoji 45 tisic, novy Kymco Super 8 - 6,5 kW stoji 49 tisic, Yamaha Vity - 6.4 kW stoji 49 tisic atd. atd. At zije tuning! Obcas mam pocit ze tuning je zvlastni masochisticka zabava zlate mladeze
15 čer 2009, 02:04
Mlha: neodsuzuj něco, co jsi nevyzkoušel. Rozhodně to není jen o pěnezích. Ano souhlasím - tuning je profláknutá módní záležitost. Ale proč házev vše do jednoho pytle? Pokud pominu výkon motoru sériové 50, nakitované 50 (70) a běžných 125 (či stovkového Leada), pak i sériové NRG MC3 s Up-Down vidlemi a Brembo brzdami je podvozkově a právě brzdově daleko před běžnými, jednou tak drahými 125.
Někdo zkrátka nechce větší skútr, ať už kvůli řidičáku nebo z jiných důvodů. Moje 50ka (resp. 70ka) se nezalekne ani strojů se 4x větším objemem. Za minimální peníz jsem vytěžil maximum, skončil jsem na částce, za kterou bych sotva pořídil ojetinu s vyšším objemem, a mám prakticky nový skútr - motor, karburátor, variátor... Výkon? O nějakých 300% oproti sérii. Spotřeba? +0,5 l. Zážitek z jízdy? K nezaplacení.
Kitování 50tek, pokud se provádí na rozumném základu a volí se rozumné komponenty, je dle mého názoru a zkušeností velmi dobrou investicí.
Rada pro lulusik: I s CPI se dají dělat divy. Sám jsem na upraveném CPI jel a rozdíl byl ohromný. Jen je třeba skútr svěřit někomu, kdo ví co dělá.
15 čer 2009, 02:52
V dnesni zkorumpovane dobe je vetsi ridicak otazka 7 tisic do te spravne kapsy nic vic, nic min. V tom problem neni.
Na par 50ccm cinach jsem jezdil, uz pri 40km/hod jsem mel pocit ze se mi rozsypou pod zadkem, nejak se mi nechce verit ze by se na techto ramech dalo bezpecne jet napr 120km/hod.
Mam Hondu 125PS a kriticky musim priznat ze ty brzdy nic moc (dva kotouce by to v predu sneslo). Ale brzdy na 50kach jsou jeste vetsi katastrofa a 50ku s dvema kotoucema jsem nevidel. Pokud vim tak ani Piaggio NRG je nema. Kazdopadne za kazdy podnet jak zlepsit brzdny ucinek budu vdecny.
Nejak se mi nechce verit ze by vykon motoru stoupnul o 300% a spotreba jen o 0,5l. Vetsinou po forech ctu stesky, ze po ruznych tuningovych upravach si stroj vezme i 5l na 100km. Coz jsou dalsi naklady na vrub tuningu, pokud si vezmu ze Lead zere nejakch 2,2l/100km a "vytuneny" stroj si vezme 4l/100km a rocne ujedu 5000km, tak jsou to dalsi tri tisice, ktere je spravne na vrub tuningu pricist. Kazdopadne by bylo podstive napsat jakym zpusobem si zmeril ze vykon stoupnul o 300%, tedy pokud mas Piaggio NRG, ktere ma dle tabulek 3kW tak ze opravdu melo vykon 9kW.
Kazdopadne jsem nechtel nikoho odsuzovat. Sam jsem mel pred tim nez jsem si skutra poridil naivni predstavu ze potrebuji jen neco levneho na dojizdeni do prace (15km) a ze mi nejlevnejsi cina staci a ze kdyztak se na to pak hodi nejaky tuning. Nastesi jsem potkal par lidi co mi tuhle predstavu rozmluvilo, ukazalo mi jak kterej stroj jezdi, jak jsou ciny poruchove (konkretne Kentoya) a hlavne kolik ten tuning nakonec stoji. Pro cloveka, ktery chce sednout a jet a odmita vikendy travit sborkou rozborkou motoru tudy cesta nevede. Pokud ale nekdo vi kolik ho tuning bude stat a je schopen si tunit svepomoci a nevadi mu vikendy stravene v garazi tak proc ne. Kazdopadne povazuji za spravne rici kolik vse stoji, pokud vidim tak Lustig, ktery se na tuning pta neni zadny motorovy specialista, tedy je podstive rici ze tuneni ciny bude drazsi nez novy znackovy stroj.
15 čer 2009, 10:27
Ja myslim, ze bude problem v ridicaku.. proto ta 50 ccm. Ridicak diky uplatkum bych nikdy nechtel, takove prase nejsem.
Jinak CPI nevim jak ted, ale myslim ze porad neni tak spatne jak ty hujdy z tovaren primo z Ciny. Ja se kdysi rozhodoval mezi tim co mam a Leadem, ale Lead by vysel o 10 tisic draz v te dobe a navic tata ma ridicak jen na 50 ccm a chtel se taky obcas projet. O nejakym tuningu jsem tenkrat nemel ani poneti, jen se tatka s prodejcem dohodnul, ze by si s tim mohl nejak pohrat aby to rozumne jelo : ).. ty upravy byly uz zahrnuty v cene moto, plna zaruka 2 roky a s STK zadny problem. Jo a spotreba 2,75 l / 100 km.
Tim jsem chtel jen rict, neodsuzuj 50ky.. ten tuning neni vubec drahy, kdyz se to dela s rozumem. A nekteri proste nemaji ridicak na vyssi a zbytecne si jej delat nebudou.