15 čer 2009, 10:47
15 čer 2009, 10:56
15 čer 2009, 11:15
15 čer 2009, 11:41
15 čer 2009, 14:39
15 čer 2009, 17:24
15 čer 2009, 19:21
15 čer 2009, 19:32
15 čer 2009, 21:29
15 čer 2009, 22:09
15 čer 2009, 23:47
15 čer 2009, 23:59
16 čer 2009, 11:26
Mlha píše:Docela mě pobavilo jak jste možnost pořídit si řidičák korupcí jedním dechem odsoudili a druhým dechem radíte lidem aby dělali nehomologované úpravy na motorovém vozidle a dále je navádíte aby na vozidle, jehož konstrukční rychlost přesahuje 45km/hod, jezdili, tedy aby jezdili bez platného řidičského oprávnění v rozporu s vyhláškou 31/2001 Sb.
Mlha píše:Ryan - jak je to tedy s tím bržděním? Tvůj stroj má opravdu brzdy jak břitva, nebo je to tím že váží 80kg a moje 125ka o 60kg více?
Stále srovnávate pořizovací ceny před koupí! Uvědomte si, že ten člověk už nějakou 50ku vlastní! A její prodej s nezanedbatelnou zrátou a opětovná koupě nového větší stroje už tak výhodná není.Mlha píše:A k té ceně, pokud si vezmu, že Piaggio NGR stojí 50 tisíc, plus kitování (píšeš 13 tisíc, mě to vyšlo víc ale bidiž) je 63 tisíc, tedy nevychází mi to levněji než Lead, Kymco Super 8, Yamaha Vity a podobné srovnatelné stroje (se zárukou, které nemusíš každých 15 tisíc km překitovávat což jsou další vyhozené peníze). A spotřebou jsi o 2 litry výše což se taky počítá.
Mlha píše:Každopádně nikoho neodsuzuji, kdyby mi bylo 15 tak bych určitě tunil nějakého mazlíka (tenkrát jsem měl jen fichtla).[/quoto]
Kitování není výsadou mladých kluků, jak se tu snažíš naznačit.Mlha píše:Proto je férové říci všechna plus a mínus, ne jen se rozplývat nad tuněním a doporučovat ho někomu, kdo z něj bude nešťastný a slibovat že mu to vyjde levněji než větší stoj.
23 čer 2009, 10:46
23 čer 2009, 14:56