CPI Hussar 50

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

CPI Hussar 50

Příspěvekod vely » 28 srp 2015, 19:50

Zdravim vas, mam skuter cpi hussar 50 s uravou na 70, celou dobu dobu ok az se mi neco dostalo do motoru a d.......alo to valec pist i krouzky to strihlo. Tak jsem se sebral koupil jsem na strance http://www.skutry-malsice.cz novy valec s pistem. Motor jsem vycistil slozil vse slapalo jak hodinky az do tretiho dne kdy se mi za jizdy asi pri 45km/h z niceho nic se zasekl motor s tim i kolo smykem jsem az zastavil.Po zastaveni vse opet povolilo kolo se tocilo skusil jsem nakopavackou zatocit a motor se normalne tocil, skusil jsem normalne nastartovat a skutr opet normalne fungoval. Kdyz se mi tohle stalo po sedme tak mi to nedalo opet jsem sundal válec A ejhle!!! Vysipalo se mi lozisko na pistnim cepu jehly se zorlamaly a udelaly paseku na pistu jak svin. Valec byl v poradku, mel jsem nahradni pist i lozisko tak jsem vse vymenils valcem nic nastesti neni. No ale dnes jsem to slozil nechal jsem ho pomalu hodinu bezet na volnobeh a pak jsem se pomalu svezl po meste po ujeti cca 18km pri rychlosti 35km/h opet motor se zasekl kolo taky, opet to chytlo domu jsem to mel cca 800m ted to jdu rozebrat poslu foto.

Dalsi vec je ze vim pricinu rozpadu loziska na pistnim cepu, oryginal 50 pist ma prumer 40mm a kdyz jej nasazuju na ojnici tak mezi ojnicnim ulozenim a pistem je cca milietr mezera tak se logicky nema kam lozisko vysunou a tudis vysipat do motoru. No ale 70pist ma 47mm a mezi ojnici a stenou pislu na kazde strane uz je mezera 2,5mm a to je ta chyba. lozisko by asi nemelo ale cestuje po cupu, tim se povysune zacne se brousit prasne no a konec. tak me napadlo dat maly vymezovaci podlozky mezi ojnici a stenu pistu na obou stranach, ale bojim se jednoho, je mozny ze se nebude mazat lozisko.

Potrrebuju poradit jestli nekdo z vas uz nemel podobny nebo stejny problem, rad bych neco slysel :( :( :(
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod Mr.Voza » 28 srp 2015, 20:31

A máš to pístní sadu k Tvýmu motoru? Není to z jinýho typu motoru, kterej má širší to horní oko na ojnici? Pár motorů jsem na 70ccm překopával a i po osazení většího pístu vůle mezi pístem a ojnicí, jak popisuješ, nebyla. Dělal jsem ale jenom motory Minarelli.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod vely » 28 srp 2015, 21:20

ahoj dekuju za zajem, nad tim jsem uz premyslel zitra jedu do druhe garaze kde mam schovanej starej valec s pistem tak se podivam ale klku s ojnici jsem nemenil.

Ale !!! Jak pisu prostor mezi ojvici a atenou na kazde strane je 2,5 mm a ja ho vystredil vymezovacima podložkama takže nema kam cestovat lozisko. ted jsem to rozebral pistu nic neni vse je zatim oka. Ale je mi divny ze mi opet zasekl motor.

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 zář 2015, 09:11, celkově upraveno 1
Důvod: Citace posledního příspěvku
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod Mr.Voza » 28 srp 2015, 22:02

Hele, jestli se ti rozlítlo ojniční ložisko, tak můžeš mít jeho zbytky u kliky. Dostal jsi všechny jeho zbytky?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod vely » 28 srp 2015, 22:25

Tak uz vim co to je, nevim ze jsem si toho predtim nevsiml, sou v ...... loziska na klice tak zitra koupim vymenim i s guferama logicky a je to,

Necituj poslední příspěvek viz. pravidla o citaci. Díky Kyblos.
Naposledy upravil KYBLOS dne 09 zář 2015, 09:13, celkově upraveno 2
Důvod: Citace posledního příspěvku.
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod Dusan14 » 29 srp 2015, 01:11

A hlavne pekne vycisti karter z vnutra
Dusan14

1000+
 
Reputace: 35
Příspěvky: 1129
Registrován: 09 bře 2014, 22:42
Skútr / moto: TGB Bullet 125

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod TUNER » 31 srp 2015, 09:13

...a hned ho rovnou trochu vykunit a poupravit ))) Ano také jsem měl kdysi tento problém když jsem jako jeden z prvních kupoval novou značku válce v Čr,po rozlítnutí ojničního ložiska jsem přišel na to samé co ty,velká vůle po stranách,řešil jsem to s prodejcem a vyřešil to tak,že se začali dělat/prodávat širší ojniční ložiska. Mrkni po nich :wink:
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod vely » 06 zář 2015, 09:53

tak a je to v ...... opet, najezdil jsem 100 km a loziska na klice opet ko, uz na to ......!!!!! mam kupce a jde je to po ctvrte co me nechal za 14dni
vely

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 13 led 2015, 19:20
Skútr / moto: Cpi Hussar
Tuning / úpravy: 70ccm, Leo Vince TT, vyndaná restrikce výfuku, podložka ve variátoru venku, mezičlánek karter-tlumič, přední světlo-implatovaná čočka passat b6

Re: CPI Hussar 50

Příspěvekod Mr.Voza » 06 zář 2015, 14:04

Použil jsi správný ložiska? Měl jsi kliku v ložiskách správně usazenou? Jak jsi jí do ložisek dostával? Po dotažení karterů k sobě šla klika otáčet volně - naprosro bez odporu? Nemůžeš mít nevyváženou kliku - že by nepatrně házela a tím odkurvila ložiska?
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků