Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
16 čer 2020, 19:33
Dobrý den všem, po delší době, cca 2 roky, jsem si dal dokupy svůj starý skútr Derbi Atlantis 50 - Piaggio motor.
Udělal jsem výměnu variátoru (set variátor, válečky 6,3gr, pružina s položkou), dále řemínku olejové pumpy, hlavního řemene, ventilátoru polořemenice a podložky startování, filtrů, svíčku a náplní atd. Původně tak dlouho ležel, protože mi praskl otvor startovací páky na víku motoru, který jsem si nechal zavařit a celkově opravit.
No ale o co jde. Vše mám opraveno a vyměněno. Ale při jízdě se mi zdá že ve variátoru strašně rachotí válečky. Nevím 100% jestli jdou zvuky odtud, ale z jiné části motoru bych to netypoval, je to takový typický zvuk že nevím co jiného by to mohlo dělat. A když s nastartovaným skútrem stojím, tak přede jako kotě, prostě bez kraválu.
Válečky a uložení ve variátoru jsem mírně natřel vazelínou, úplně mikro vrstvu spíše jen pomatlal v masných rukách. Myslíte že je to špatně, nebo naopak mám dát větší vrstvu vazelíny ať to tam tak neháže? Bohužel grafitovou se mi nepodařilo sehnat, takže tam šla velmi kvalitní jiná červená vazelína.
Případně v čem by mohl být problém, že to tam tak mlátí?
Předem díky za každou radu.