Cagiva Progress - Zkušenosti, rady atd...

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Zoidberg » 26 pro 2006, 11:32

Tak teda Crashmanovi blahopřeju. Hlavně to nepolož :rolleyes:
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod Cpujky » 27 pro 2006, 00:32

[quote=Zoidberg]Tak teda Crashmanovi blahopřeju. Hlavně to nepolož :rolleyes:[/quote]
Taky blahopreji.
Jinak ja stareho Atlantise s motorem Derbi koupil za 30 litru (rok 2001) a to na zacatku prazdnin...Tak si myslim ze atlantise v zime sezenes i za 25...
jinak motor Derbi je proste jednicka...neni potreba tunit...fakt!!!
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod KYBLOS » 27 pro 2006, 07:39

Jo to já byl minulý rok úplně nešťastnej, když jsem zjistil, že Atlantisy se už vyrábějí s motorem Piaggio a ne Derbi. Byl jsem zvyklej na to, že Atlantis je silnej a rychlej a najednou tohle :-( Snad se to aspoň trochu vyrovná síle starýho Atlantisu s motorem Derbi až to dám překopat na 70ccm :-) Nezapomenu na rozdíl výkonu, když mi u st. Atlantise po najetí 1tis. km vyndali zúžení kolene u fucku. Při zajíždění jsem jezdil samo pomalu, páč ať jsem dal plyn kamkoliv, samo to nezrychlilo, ale když mi to zúžení vyndali a řekli mi, ať dám pozor, že je to hodně živý, tak jsem nevěřil, sednul na to a přidal půl plynu, jak jsem při zajíždění byl zvyklej. Eště, že jsem se řidítek držel pevně, páč jinak bych z toho sjel a scoot by mi ujel :-D Pak jsem pomalu přidával vždycky na chvilku a pak jsem zase ubral, aby si to zvyklo. No síla. Každý přidání bylo silně cítit. Nechtělo se mi ani věřit, že je to padesátka :-) No a když tam dali Piaggio a já četl na http://www.cagiwa.cz výkon 6,8, tak jsem si myslel, že to bude eště silnější, páč u motoru Derbi tam tenkrát psali 6,5. Omyl. Na starej Derbi motor nemá ani náhodou. Proč to tam teda psali?! I přesto, že jsem si do toho Piaggio motoru dal jinej varec od Malossi, kevl. řemen Hebo, jiný spojk. pružinky, kontrastní pružinu, nikdy už to nebude jako motor Derbi, kterej žádnej tuning nepotřeboval. Jenom po zajetí vyndat to zúžení kolene fucku a jelo to jako sviňa :-) Výměnou motoru za Piaggio u mě fi. Derbi duševně velmi Klezla. Nevím proč ho tam dali. Slyšel jsem, že motor Derbi má moc vysoký emise apod., ale jestli to tak je, to nevím. Nezbejvá mi než vzpomínat na to jak jezdil motor Derbi :-(
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 pro 2006, 12:43, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 27 pro 2006, 18:59

Kyblos neboj tvuj scoot jede nejlépe :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod kure.11 » 02 led 2007, 17:43

Kyblos: nemels nahodou LC ?? ono je hodne veliky rozdil napr mezi runnerem a AC..
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 02 led 2007, 18:10

Vím, že je v tom rozdíl. Měl jsem ale AC. Né LC :)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 02 led 2007, 21:13

ahaa..nj hold starsi motory sou silnejsi..tak moc se neresily emise
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod KYBLOS » 02 led 2007, 21:23

To je právě ten pech, že dneska se řešej. Stejně mi nejde pochopit, proč omezujou scooty. Něco tak malýho, oproti náklaďákům, letadlům, naftovejm lokomotivám atd...Za jak dlouho jim scooty znečistěj ovzduší a za jak dlouho ty stroje, co jsem tu popsal? Alespoň to tak vidím já, ale nejsem zádnej inženýr na ovzduší. Myslím si ale, že scooty nezanesou ovzduší tolik, jako jiný stroje. Možná se pletu, ale to nezmění nic na tom, že to vůbec nechápu :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 02 led 2007, 21:24, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod kure.11 » 02 led 2007, 22:52

oni se to snazi snizit u vseho a i u scootu :)
Piaggio NRG 50 power DT (AC) (2005) a je červený
Motor:Polini R 70ccm_NEW Vyfuk STAGE 6 PRO_Polini speecontrol_malossi redsponge_Kevlar remen...
+++nevim jestli mam jeste do tohoto stroje investovat :(
kure.11

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 293
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Tuning / úpravy: Piaggio NRG 50 POWER

Příspěvekod Marios » 02 led 2007, 22:54

Tak tak jsou to šmoulové :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Zoidberg » 03 led 2007, 08:48

U nás to asi opravdu je i zanedbatelný zdroj emisí, ale v takové Itálii, kde si nemáš pro scootery ani kde odplivnout, to bude jinak. To, že se přestaly vyrábět motory Derbi. byl sice krok nepopulární, ale racionální - je prostě zbytečné dělat v rámci koncernu Cagiva dva zcela nekompatibilní padesátkové AC motory.
Zoidberg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 142
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Frýdek-Místek
Skútr / moto: Aprilia SR50 + Stadion S11
Tuning / úpravy: Kompletní tuníng a vír v nádrži.

Příspěvekod Marios » 03 led 2007, 16:39

Jo přesně tak
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Cpujky » 03 led 2007, 18:47

[quote=Zoidberg]U nás to asi opravdu je i zanedbatelný zdroj emisí, ale v takové Itálii, kde si nemáš pro scootery ani kde odplivnout, to bude jinak. To, že se přestaly vyrábět motory Derbi. byl sice krok nepopulární, ale racionální - je prostě zbytečné dělat v rámci koncernu Cagiva dva zcela nekompatibilní padesátkové AC motory. [/quote]
Tak klidne mohli nechat delat Derbi motor dal a piagio nedelat :p
Uživatelský avatar
Cpujky

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 635
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Palkovice
Skútr / moto: Honda SilverWing,Honda Jazz 290 ccm a Simson SR 50

Příspěvekod KYBLOS » 03 led 2007, 19:00

Souhlas :-) Nemůžu tvrdit, že je lepší kvalitou motor Derbi, nebo motor Piaggio, ale ten motor Derbi se nemusel tunit a do toho motoru Piaggio člověk nasype celkem dost financí, než to pojede líp a pořád to nebude tak silný, jako ten motor Derbi bez tuningu. Teda pokud se z toho neudělá 70ccm, to pak možná pojede ještě líp než ten motor Derbi. To ale zatím nevím a navíc to jsou zas další finance na kit apod. :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 03 led 2007, 19:04, celkově upraveno 1
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 03 led 2007, 19:35

Kyblos tuning je tuning
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků

cron