Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
15 bře 2009, 22:06
Zdarec
Jaká je životnost baterie ,při údržbě tak jak má být.
Zjistil jsem,že v mém skutru koupeném na podzim je baterka vyrobena 7 měsíc 2006
15 bře 2009, 22:08
Jak komu, ale ta 4 Ah baterka co se běžně cpe do 50 ccm motorek vydrží tak 3 roky, záleží jestli je to normál Pb či gelovka
15 bře 2009, 23:01
Ja tam mam bezudrzbovou ale nevim jakou. Ted ma baterka 5 let a zatim v pohode drzi.
16 bře 2009, 14:44
Poku d gelovku někdo neotevře a nenaleje do ní destlku, protože se mu zdá, že jí je tam málo.
Tak jsem bohužel dopadl, když jsem koupil Kymkáče. Vrypy po šroubováku prozradily co dělal minulý majitel. Ano. Nalil tam vodu. Tak jsem ji vylil a baterka zatím žije. Ale asi koupím novou. Jistota je kulomet.
Pokud se baterie udržuje jak má a neotvírá se, vydrží 5-7 let.
16 bře 2009, 22:54
... ja som mal v gelovke takisto doliatu destilku,akurat po vyliati podrzala iba sezonu a klakla ... pracoval som aj vo velkosklade s bateriami a rekord drzal zakaznik s 9 rocnou este funkcnou baterkou,menil len preventivne ... vela zalezi na starostlivosti,dobijat 13,8 - 14,2 V ,mimo sezony nenechat na mraze a hlavne udrzat nabitu-najlepsie na nabijacke s udrziavacim nap. ....
18 bře 2009, 18:49
Už je objednaná nová.
23 dub 2009, 15:12
Chtěla bych se zeptat, jestli je velký problém s baterkou, když mi skútr bude denně stát v chladném počasí před kanceláří. Jsem zvyklá jezdit i v zimě, na Ankuru nebyl problém, jezdil i v mrazu, stačilo se popřádně nabalit. Můžu mít v zimě problém? Pokud by to vadilo jen při staru, mám mechanický startér. Moc tomu nerozumím, to by mi nesvítila ani světla? Děkuji za odpověď. M.
23 dub 2009, 15:22
Momo: i s totálně vytřískanou baterií odjedeš, pokud máš kromě el. startéru taky mechanický start tj, nakopávačku.
Nakopneš a jedeš, světla svítí, blinkry blikají, stěrače stírají atd...
23 dub 2009, 15:43
To Kyblos:ale ne na Peugeotu 50 jet force..má elektrické mazání a při nakopávání nemaže a tím se přidírá..kamarád po 8tis km nakopával a mění ojniční ložiska...
23 dub 2009, 15:55
Martenz: wau, tak to je drsný, něco podobnýho sem snad eště nikdy neslyšel.
Ale dobrý, že to píšeš, třeba se tomu nějaký majitel toho danýho Peugeota vyhne.
To se teda fi. Peugeot moc nepovedlo toto.
09 kvě 2009, 21:40
Lidičky já měl na Felícii baterku Akuma 10let
20 kvě 2009, 21:04
Lidi, ja mám takovej trochu tupej dotaz.
Dneska jsem pucoval baterku, kontakty a tak - mj. taky proto, ze mi z ni neustale unikal elektrolyt. Bylo to tim, ze hadicka vystupujici vedle nebyla zasunuta do horniho vyvodu na strane baterie. Ja se jen ptam, proc tam je? Jakej to ma vyznam? Chapu, ze kdyz by tam bylo nekde elektrolytu hodne, tak to ma kudy upustit, ale to jako kdyz budu hupsat po kostkach nebo cemkoliv (tak jako jsem hupsal ted a vyteklo neco malo), tak bude hezky ten elektrolyt vytejkat tou hadickou nekam do kelu? Koukal jsem na uroven elektrolytu a zjistil jsem, ze v krajnich clancich je min elektrolytu nez v ostatnich - to bude to, co mi vycmrndalo do prostoru vedle baterky, kdyz to bylo odpojeny.
Diky za vysvetleni.
20 kvě 2009, 21:38
Ha, tak jak tak na to jeste koukam, tak ona tam bude nekde na konci ty hadicky schovana nadobka, kam to odteka...
proste kdyz to vzlina, aby to nevytejkalo do prostoru baterky - to je chytre.
20 kvě 2009, 23:36
Ja mam bezudrzbovou baterku, cili zcela zadeklovanou.. a nic mi nikam nevytyka.
Nemelo by to byt s udrzbovou stejne jako u auta? Jakoze je taky pevne zavrena, nic nikam nema vytekat, akorat se cas od casu musi otevrit a dolit voda.
21 kvě 2009, 06:17
no já mam tky gelovku, ale už druhou
za rok mi už odešla.. nedržela si kapacitu, za chvilku byla vybitá, tk ted už mam snad dobrou ...