Baterie - životnost

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Baterie - životnost

Příspěvekod pema » 15 bře 2009, 22:06

Zdarec
Jaká je životnost baterie ,při údržbě tak jak má být.
Zjistil jsem,že v mém skutru koupeném na podzim je baterka vyrobena 7 měsíc 2006 :x
KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive r.v. 2007
Uživatelský avatar
pema

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 72
Registrován: 13 pro 2008, 02:53
Bydliště: Tečovice, Zlín
Skútr / moto: KentoyaCITY ONE 50 4T,Suzuki Burgman 650 Executive

Re: Baterie

Příspěvekod Tomulátor » 15 bře 2009, 22:08

Jak komu, ale ta 4 Ah baterka co se běžně cpe do 50 ccm motorek vydrží tak 3 roky, záleží jestli je to normál Pb či gelovka
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Re: Baterie

Příspěvekod Mitja » 15 bře 2009, 23:01

Ja tam mam bezudrzbovou ale nevim jakou. Ted ma baterka 5 let a zatim v pohode drzi.
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Baterie

Příspěvekod Gek » 16 bře 2009, 14:44

Poku d gelovku někdo neotevře a nenaleje do ní destlku, protože se mu zdá, že jí je tam málo.
Tak jsem bohužel dopadl, když jsem koupil Kymkáče. Vrypy po šroubováku prozradily co dělal minulý majitel. Ano. Nalil tam vodu. Tak jsem ji vylil a baterka zatím žije. Ale asi koupím novou. Jistota je kulomet.

Pokud se baterie udržuje jak má a neotvírá se, vydrží 5-7 let.
Kymco Xciting 500i. a nejčastěji k vidění
" Festina Lente " " Lepší být v šest doma, než o půl šesté v márnici " :)
Uživatelský avatar
Gek

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 463
Registrován: 29 zář 2008, 13:27
Bydliště: Moravany 53372
Skútr / moto: URAL Retro 750 + sajda

Re: Baterie

Příspěvekod rspeed » 16 bře 2009, 22:54

... ja som mal v gelovke takisto doliatu destilku,akurat po vyliati podrzala iba sezonu a klakla ... pracoval som aj vo velkosklade s bateriami a rekord drzal zakaznik s 9 rocnou este funkcnou baterkou,menil len preventivne ... vela zalezi na starostlivosti,dobijat 13,8 - 14,2 V ,mimo sezony nenechat na mraze a hlavne udrzat nabitu-najlepsie na nabijacke s udrziavacim nap. ....
20.9.08 morini motor nahradeny Minarelli LC z benelky --fialova kontrastka (+82 %),červene spojkove pružinky, 3,5 g valčeky, LeoVince ZX
Benelli 491 LC nahac(kupeny po pade bez plastov),V-max cez 100 KM/h
viewtopic.php?f=12&t=5243&p=104965#p104965
Uživatelský avatar
rspeed

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 16
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Čaňa
Skútr / moto: Hyosung Prima
Tuning / úpravy: minarelli LC,leo-vince ZX, 3,5g valceky, fialova kontra, cervene spojkove pruzinky

Re: Baterie

Příspěvekod Gek » 18 bře 2009, 18:49

Už je objednaná nová.
Kymco Xciting 500i. a nejčastěji k vidění
" Festina Lente " " Lepší být v šest doma, než o půl šesté v márnici " :)
Uživatelský avatar
Gek

250+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 463
Registrován: 29 zář 2008, 13:27
Bydliště: Moravany 53372
Skútr / moto: URAL Retro 750 + sajda

Re: Baterie

Příspěvekod Momo » 23 dub 2009, 15:12

Chtěla bych se zeptat, jestli je velký problém s baterkou, když mi skútr bude denně stát v chladném počasí před kanceláří. Jsem zvyklá jezdit i v zimě, na Ankuru nebyl problém, jezdil i v mrazu, stačilo se popřádně nabalit. Můžu mít v zimě problém? Pokud by to vadilo jen při staru, mám mechanický startér. Moc tomu nerozumím, to by mi nesvítila ani světla? Děkuji za odpověď. M.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Re: Baterie

Příspěvekod KYBLOS » 23 dub 2009, 15:22

Momo: i s totálně vytřískanou baterií odjedeš, pokud máš kromě el. startéru taky mechanický start tj, nakopávačku. 8) Nakopneš a jedeš, světla svítí, blinkry blikají, stěrače stírají atd... :mrgreen:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Baterie

Příspěvekod Martenz » 23 dub 2009, 15:43

To Kyblos:ale ne na Peugeotu 50 jet force..má elektrické mazání a při nakopávání nemaže a tím se přidírá..kamarád po 8tis km nakopával a mění ojniční ložiska...
Uživatelský avatar
Martenz

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 77
Registrován: 22 dub 2009, 10:09
Bydliště: Pardubice
Skútr / moto: Gilera Runner
Tuning / úpravy: V originálu je síla:))

Re: Baterie

Příspěvekod KYBLOS » 23 dub 2009, 15:55

Martenz: wau, tak to je drsný, něco podobnýho sem snad eště nikdy neslyšel. :shock: Ale dobrý, že to píšeš, třeba se tomu nějaký majitel toho danýho Peugeota vyhne. 8) To se teda fi. Peugeot moc nepovedlo toto.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: Baterie

Příspěvekod stoupa1980 » 09 kvě 2009, 21:40

Lidičky já měl na Felícii baterku Akuma 10let
Uživatelský avatar
stoupa1980

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 122
Registrován: 09 kvě 2009, 15:50
Skútr / moto: Aprilia Leonardo 150

Re: Baterie

Příspěvekod pan.smith » 20 kvě 2009, 21:04

Lidi, ja mám takovej trochu tupej dotaz.

Dneska jsem pucoval baterku, kontakty a tak - mj. taky proto, ze mi z ni neustale unikal elektrolyt. Bylo to tim, ze hadicka vystupujici vedle nebyla zasunuta do horniho vyvodu na strane baterie. Ja se jen ptam, proc tam je? Jakej to ma vyznam? Chapu, ze kdyz by tam bylo nekde elektrolytu hodne, tak to ma kudy upustit, ale to jako kdyz budu hupsat po kostkach nebo cemkoliv (tak jako jsem hupsal ted a vyteklo neco malo), tak bude hezky ten elektrolyt vytejkat tou hadickou nekam do kelu? Koukal jsem na uroven elektrolytu a zjistil jsem, ze v krajnich clancich je min elektrolytu nez v ostatnich - to bude to, co mi vycmrndalo do prostoru vedle baterky, kdyz to bylo odpojeny.

Diky za vysvetleni.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Baterie

Příspěvekod pan.smith » 20 kvě 2009, 21:38

Ha, tak jak tak na to jeste koukam, tak ona tam bude nekde na konci ty hadicky schovana nadobka, kam to odteka...

proste kdyz to vzlina, aby to nevytejkalo do prostoru baterky - to je chytre.
Aktuálně: Gilera Runner 200 ST
Dříve: Piaggio NRG MC2; Gilera Runner 50 SP

Obrázek
Uživatelský avatar
pan.smith

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 328
Registrován: 13 kvě 2009, 18:16
Bydliště: Praha 8
Skútr / moto: Gilera Runner 200 ST (2011)

Re: Baterie

Příspěvekod Mitja » 20 kvě 2009, 23:36

Ja mam bezudrzbovou baterku, cili zcela zadeklovanou.. a nic mi nikam nevytyka.

Nemelo by to byt s udrzbovou stejne jako u auta? Jakoze je taky pevne zavrena, nic nikam nema vytekat, akorat se cas od casu musi otevrit a dolit voda.
Peugeot 205, 1.1i (44kw), color line, '91 , Renault Megane II sedan, 1.4 16V (72kw), sportway, '09 ,
CPI Popcorn, 50 ccm, '03
Uživatelský avatar
Mitja

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 261
Registrován: 16 úno 2009, 12:51
Bydliště: Ostrava / Studénka
Skútr / moto: CPI Popcorn 50ccm, '03
Tuning / úpravy: rovne koleno, omezovac pryc, vetsi tryska

Re: Baterie

Příspěvekod generic » 21 kvě 2009, 06:17

no já mam tky gelovku, ale už druhou :D za rok mi už odešla.. nedržela si kapacitu, za chvilku byla vybitá, tk ted už mam snad dobrou ...
New speedy 80ccm
Uživatelský avatar
generic

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 190
Registrován: 18 říj 2008, 19:57
Bydliště: Jarov, kousek od Plzně
Skútr / moto: YUKI NewSpeedy80 4T
Tuning / úpravy: Malossi multivar, větší tryska Naraku, svíčka NGK CR7HSA, řemen Malossi X-kevlar, válec Naraku 80ccm... to vše asi 4kW

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 4 návštevníků