od Simson » 02 kvě 2019, 09:10
Bal8n: Máš-li dvoutaktní skůtr, oddělené domazávání, tak ty drátky budou nejspíš od kontroly hladiny oleje v nádobce. V nádobce bývá plovák, který při poklesu hladiny funguje jak spínač - sepne kontrolku oleje aby jsi dolil. Stává se, že plováček se někde prodře a olej se dostane do něj - plováček klesne a pořád indikuje nedostatek oleje i když je nádobka plná. Proto to možná někdo uštíp. Proměř to čidlo (plovák) pípákem (funkce multimetru, nebo si vem jen baterku a žárovičku a zkoušej vede/nevede) , a pokud bude pípat i při plné nádobce, tak bude plnej. Po propojení drátků vedoucích původně od toho plováku bys teoreticky měl jen sepnout kontrolku mazání.
JardaB: Od prvního příspěvku urážet ale jediná nápomocná myšlenka nepadla. Nevim co vede lidi k nutkání odpovídat na něco čemu nerozumí a ještě dotyčného urážet.
Krizik1: Po dlouhé době zavítám na fórum, a také mi to tu zapáchá. Ale spíše neochotou a nutkáním některých členů dokazovat okolí, že oni z nebe spadli učení. To je snad nějaký problém s kapacitou servru? Nebo proč je tady zjevně trendem zamykat vše? Při tomto přístupu co tady sleduji by možná stálo za to zamknout celé fórum. Kluk se slušně zeptal a slušně píše v celém tématu.
Není motorkář ten, co jezdí na hlučným Hárleji proto aby si ho lidi všimli, ale ten, kdo jezdí srdcem, třeba na babettě či skůtru.