Karbec 17,5mm je dobrej zaklad. Valec bych ti z vlastni zkusenosti doporucil Malossi sport 70ccm. Nekdo me kdysi rikal ze je totoznej s Polini sportem, co mas vybranej ty, takze pokud je to pravda, tak klidne ten od Polini. U vzduchem chlazenyho motoru bych se ladenymu vejfuku vyhnul - vic to toci a pak to nemusi stihat chladit. Taky je s ladakem vetsi kraval a spotreba. Spis nejakej tichej streetovej - rovnou muzu doporucit LeoVince Touring. Pak taky urcite premejslej o variatoru, jestli mas seriovej - Malossi multivar je osvedcena kvalita. To je takovej tuningovej zaklad. Pak by to cca 85-90 realnejch jet mohlo.
Edit: Jeste me ted napada - Minarelli horizontal motory meli priskrcenou prirubu mezi karbecem a motorem. Byla tam proste mala dira stejna jako prumer difuzoru seriovyho karbecu - kolem 12mm. Pak i kdy jsi dal vetsi karbec, tak to nebylo moc platny, protoze to bylo priskceny tou prirubou. S vetsim karburatorem se nahrazovala otevrenou prirubou s vetsim prumerem. Nevim, jeslti to ma Minarelli vertikal taky tak, ale urcite bych to zkontroloval.
-- 8. 10. 2014 10:48 --
Ještě k Tvýmu poslednímu dotazu - kdysi jsem řešil podobnej problém - pročti tohle, třeba ti to pomůže:
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =4&t=16940