od Mr.Voza » 07 říj 2014, 18:23
Karbec 17,5mm je dobrej zaklad. Valec bych ti z vlastni zkusenosti doporucil Malossi sport 70ccm. Nekdo me kdysi rikal ze je totoznej s Polini sportem, co mas vybranej ty, takze pokud je to pravda, tak klidne ten od Polini. U vzduchem chlazenyho motoru bych se ladenymu vejfuku vyhnul - vic to toci a pak to nemusi stihat chladit. Taky je s ladakem vetsi kraval a spotreba. Spis nejakej tichej streetovej - rovnou muzu doporucit LeoVince Touring. Pak taky urcite premejslej o variatoru, jestli mas seriovej - Malossi multivar je osvedcena kvalita. To je takovej tuningovej zaklad. Pak by to cca 85-90 realnejch jet mohlo.
Edit: Jeste me ted napada - Minarelli horizontal motory meli priskrcenou prirubu mezi karbecem a motorem. Byla tam proste mala dira stejna jako prumer difuzoru seriovyho karbecu - kolem 12mm. Pak i kdy jsi dal vetsi karbec, tak to nebylo moc platny, protoze to bylo priskceny tou prirubou. S vetsim karburatorem se nahrazovala otevrenou prirubou s vetsim prumerem. Nevim, jeslti to ma Minarelli vertikal taky tak, ale urcite bych to zkontroloval.
-- 8. 10. 2014 10:48 --
Ještě k Tvýmu poslednímu dotazu - kdysi jsem řešil podobnej problém - pročti tohle, třeba ti to pomůže:
http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =4&t=16940
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP