Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
08 srp 2011, 19:52
Ahoj, to skutečně není ok, svíčka musí být především suchá a izolátor musí mít bílou, případně světle šedý až světle žlutý (světlá barva, taková cihlová). V tvém případě, zkus polaborovat s nastavením směsi a být tebou tak vyhodím palivový filtr, kamarádovi nejel scoot, jen kvůli tomu, že měl papírový filtr a skrz nestíhalo přítékat do karbecu dost paliva
08 srp 2011, 19:53
Jasan to je super že jsi mi na to napsal.. ano vyhodím palivovej filtr:) a zkusím zapracovat na té sívčce, ale jinak to jede super tak ale nemam dobrou směs podle té barvy..
08 srp 2011, 19:57
se šroubem na bohatost stačí otáčet třeba o půl milimetru a ozkoušet jak po chvíli co běží motor, jak bude vypadat svíčka. Hlavně ať se podaří ke spokojenosti
08 srp 2011, 19:59
já já tohle ladit moc neumím a to uslyším ? a co přesně ?
08 srp 2011, 20:05
spíš jsem myslel povolit/přitáhnout šroub bohatosti směsi, nastartovat, poslechnout jestlli motor nevynechává, chcípnout motor, vyndat svíčku okem zkouknout jak vypadá, pokud nebude ok, tak očistit svíci, a opakovat, dokud se nepovede. Jiný postup mě nenapadá, ale možná ostatní členy fóra napadne něco jinýho a rychlejších. Minimálně sundej filtr a zkus jestli se v rychlost 80-100 bude znovu dusit, třeba odstraníš toto, a pak můžeš laborovat se směsí
08 srp 2011, 20:14
Měl jsem podobný problém. Vyřešila to výměna fajfky. Místo odrušené jsem tam strčil obyčejnou bakelitovou a bylo po problémech.
08 srp 2011, 20:45
no tak to uvidím ale taky zajímává poznámka:)) a nemáš odkaz na tu fajfku jak máš ty?
08 srp 2011, 20:45
Svíčka by neměla mít bílou ani světle šedou barvu, to je směs zase naopak chudá a u dvoutaktu bys mohl při chudý směsi teoreticky zadřít. Správná je ta oranžová - cihlová.
Jinak na svíčce nepoznáš správnou barvu hned po 30 sekundovým nastartování, ale po několikakilometrové jízdě...
08 srp 2011, 20:50
tak ani bílou a světle šedou nemá:)) má spíš trochu načernalou ale i záblesk malých nazrzlých skvrn tak uvidím ještě:)
09 srp 2011, 05:49
Pokud je svíčka černá a mokrá,tak myslim že to vzdušníkem nedoženeš,tim se dolaďuje už jen trochu. Nejspíš bude potřeba dát menší trysku. .....a hlavně se neptej na číslo,to musíš zkoušet dokud to nebude ok. Jak psal Milo,svíčka musí mít zrzavou-cihlovou barvu,pokud bude bílá - šedá,jak tady někdo radil,tak zadřeš.
09 srp 2011, 07:51
no jo no ale ono to jelo velmi dobře tak nevím proč novou trisku šlo to za plynem vše oka.ale ta barve no.. ještě uvidím a poznám vůbec jakou tam mam ted? je to naní napsané? abych se mohl od něčeho odpíchnout?
09 srp 2011, 07:58
mam dell orto 21 mm phbg a jestli m6 nebo m5 trysky a jakej je v tom rozdíl?
09 srp 2011, 08:26
Na každé trysce je číslo vyražené. Do 17,5 mm mají Dellorta M6 a od 19 mm nahoru mají trysky velikost M5.
09 srp 2011, 09:11
TUNER píše:Pokud je svíčka černá a mokrá,tak myslim že to vzdušníkem nedoženeš,tim se dolaďuje už jen trochu. Nejspíš bude potřeba dát menší trysku. .....a hlavně se neptej na číslo,to musíš zkoušet dokud to nebude ok. Jak psal Milo,svíčka musí mít zrzavou-cihlovou barvu,pokud bude bílá - šedá,jak tady někdo radil,tak zadřeš.
a co kdyz ta moje svicka neni vsude stejna? Porcelanovy stred je rezavy, stredovy kontakt v nem je cerny a vnejsi strana kontaktu spojeneho se zemi je sedivy az dobela, kde se presne ta barva svicky spravne urcuje? jinak beru tu barvu po dlouhe jizde na plny plyn a okamzitem zastaveni a vysroubovani svicky, kdyz to necham chvili brblat na volnobeh tak zcerna
09 srp 2011, 09:28
Tak dej fotku,barva by se měla určovat podle barvy porcelánu a středový elektrody.