Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
21 dub 2011, 12:19
Nepotřeboval,protože máš piston stoper....kterym namáháš píst s ojnicí a za druhé je to o dost pracnější - 4 krát vyndaváš zandaváš stoper/svíčku a když něco ladíš a povoluješ varec víckrát zasebou,tak to je pěkná ztráta času. Pásovina se šroubama je dobrá leda tak na ulámání lopatek a když máš třeba talířek od S6 bez nich,tak už je ti uplně k ničemu ))
21 dub 2011, 14:13
Tuner, ako som hladal tak som hladal, ale nejaky kluc na vario som nenasiel, co si to myslel, ak mas cas, mohol by si mi poslat nejaky link? ci si myslel toto? Ci myslel si toto?
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-v ... iaggio-50/A ano, samozrejme mam objednane lahsie valceky a trysky k tomu, ale ja som myslel nejake zvaranie a podobne, lebo na to moc majster nie som. A ta restrikcia, to ako odstranim? odpilenim, alebo ako? Diki
A co sa tyka variatoru, staci mi vymenit valceky za lahsie, v spojke dat inu kontrastnu pruzinu a tvrdsie pruzinky? Alebo je najlepsie cely vario vymenit?
21 dub 2011, 17:21
myslim, ze je jedno jestli pouzijes piston stoper a nebo blokaci variatoru, casove to taky moc velkej rozdil nebude, svicku mam venku hned - hlavne dej bacha abys to nepretahl na klice, je potreba to utahnout tak akorat, kdyz to utahnes malo tak se ti to povoli, ale kdyz to strhnes, tak budes menit klikovku, ja si to znacim fixou a utahuju to do stejne polohy jak to bylo, parkrat si to zkus abys tu spravnou silu dostal do ruky, samozrejme nejlepsi je momentak, ale dokonce i pri vymene varce za jiny mi to vyslo stejne
pokud to nebudes pretahovat, tak ani piston stoperem tomu nemuzes ublizit, neni treba za to moc rvat
to tunerovo reseni se ale da pouzit i na modely se vstrikovanim, piston stopper je zas za babku...
jo a dobry je si k tomu vzit fotak a vsechno fotit jak to bylo, dokaze to pak usetrit radu dohadu a kolikrat se to hodi i po tom
21 dub 2011, 20:11
NO jasne, veru vzdy ked nieco prvy krat rozoberam taks it o fotim
.
No a ta restrikce, to co je, ako to ostranim?
07 kvě 2011, 16:38
Ahoj, je tady někdo z okolí Ostravy, Karviné, Hlučína co má SR 50R nebo factorku?
09 kvě 2011, 16:47
Ano ale starí verzi....r.v. 2000
31 kvě 2011, 17:05
Vratil by som sa k povodnej teme...aky je rozdiel medzi Street a R ??
Rozdiel v cene cez 300E, Street ma gulate svetla s horsou svietivostou (vraj)... a dalej? Rozhodujem ktoru, street sa mi vzhladovo viac paci. Dik.
31 kvě 2011, 21:13
prakticky nijaky, iny vzhlad, ine budiky...mozno nizsia svietivost. Motor aj vsetky jeho casti su rovnake...
ja mam Rku a kamos ma Streetku...ani v jazdnych vlastnostiach ani vo vykone, ani v brzdnych schopnostiach ziadne rozdiely nie su....fakt len vyzor ..koncepcne starsi.
10 čer 2011, 12:52
Ahoj, jsem tu nový, tak bych vás chtěl touto cestou přivítat a zároveň vás chci poprosit o radu, koupil jsem SR 50 R (05´) s kitem Malossi a na budíkách mi začal svítit klíček, co je to za servisní úkon a jak se to dá z budíků odstranit?
Díky za pomoc Víťa
edit: téma sloučena! Wictor
11 čer 2011, 09:47
To by aj mna zaujimalo, od 300km mi to blikalo, od 500km mi to svieti, uz to bolo v servise na odblokovani, teraz mam 1700km ale stale to svieti, ako to odstranim?
27 čer 2011, 22:27
pánové... asi ze sebe udělám hlupáka, ale... nevíte někdo kde se přesně montuje tohle:
http://www.yshop.cz/kryty-nohou-vyhradn ... +dp140284/ a popřípadě nějakou fotku jak je to namontované?
a ještě jedna věc: neřešil někdo, zda-by se dalo udělat, aby svítily oba dva přední potkávací světla? nebo nevíte někdo kde se tohle řešilo? někde jsem to už dříve četl, ale teď nemůžu najít kde...
edit:
tak už nehledejte, už to co to je vím
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
28 čer 2011, 07:00
Zajdo - příště zkus použít tlačítko "upravit" a ne vkládat hafo příspěvků pod sebe.
28 čer 2011, 08:07
TUNER: oká, beru na vědomí
10 črc 2011, 19:11
tak jsem ten servis smazal tím, že jsem dal červené tlačítko do polohy vypnuto (přerušovač motoru), zmačkl a držel jsem tlačítko na přepínání fcí (žluté) a zapl jsem klíček, po chvilce to zablikalo a už to nesvítí,
bohužel jsem dnes jel a zničeho nic se mi kousl motor, přitom tam leju castrol TTS a motor šlapal úplně perfektně, vzhledem k tomu, že tam mám komplet malossi kit, tak jsem zvědav, co bude stát oprava a jestli je to chycené ve válci, nebo na klice, to poznám, až to rozdělám...
13 črc 2011, 17:34
a ked tam nemam to cervene tlacitko? lebo ty mas asi tym padom Factory a ja Rko, ja tam prerusovac motoru nemam.
no takze bol som to skusit a robi sa to tak ze drzim ten zlty gombik na ovladanie palubneho pocitaca a pri tom zapnem elektriku ( otocim klucikom ) a drzim ho asi tak 5sekund, ono to same zmizne. Diks.