Aprilia SR 50 Street / SR 50R

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod Hasmann » 11 zář 2010, 00:46

Upřímnou soustrast,ale připomenulo mi to osobní zkušenost: Jsme na lyžích s kámošem a denní lyžování končí,říkáme si že posedíme nahoře,dáme cígo a počkáme až všichni ze svahu zmizí a pak si dáme skvělou jízdu.Tak jedeme,sjezdovka jenom naše,kde nic tu nic....a hádejte jak to dopadlo? Já zahranil levou lyží a on neviděl a skončili jsme v sobě. :lol: ...trocha krve,nějaké to kur...do pr... a spousta smíchu potom...prostě jsou věci které nevysvětlíš co se má stát se stane.Sorry za OT...ale neudržel jsem se.... :twisted:
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Aprilia sr 50 R vs. aprilia sr 50 R Factory

Příspěvekod deniskkk » 03 dub 2011, 21:29

Potreboval by som radu, vyberam si medzi Rkom a Factory. Uz mi radilo vela ludi, no nazory sa lisia, ci je lepsi karburator alebo vstrekovanie paliva, zvazujem poruchovost, mozno spotrebu a vykon. Dakujem za rady...

A este jedna vec, je to tak ze Factorka ma aj otackometer a Rka ma len tachometer...? Alebo sa to vyraba aj tak aj tak...diks ;)
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod Hasmann » 04 dub 2011, 07:45

To je těžké odpovědět.
Karbec R: je tam malinko vyšší spotřeba,je o 1kW nižší výkon,ale v podstatě se na něm nemá co pokazit.
Vstřik Factory: nižší spotřeba a o 1kW vyšší výkon,více elektroniky,více starostí a větší pravděpodobnost poruchy
Pokud plánuješ ladit,tak rozhodně první karburátorovou variantu,jedna se to lépe ladí,jednak je ladění levnější a můžeš si s ním v podstatě dělat co chceš. Factorku bych bral s tím,že nechci nic měnit a spokojím se s tím tak jak to je.
Uživatelský avatar
Hasmann

500+
 
Reputace: 3
Příspěvky: 510
Registrován: 16 srp 2009, 16:35
Bydliště: Ostrava
Skútr / moto: Aprilia SR 50 S, Piaggio X evo 125
Tuning / úpravy: 70cm kit Polini

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod deniskkk » 04 dub 2011, 16:07

Diks za odpoved.

Vies a pytal som sa na ten vykon v obchode a ujco mi povedal ze ma skorej take skusenosti ze tie karbače su este zivsie ako vstrekovanie. Osobne kamos ma piaggio NGR bez hocijakych uprav a chodi mu to 90 po rovine bez problemov, vazi 68 kg. A co som kukal na youtube videa tak to tazko povedat co je rychlejsie.

A co sa tyka tych uprav, tak mozno by som casom hodil veci ako vyfuk vario a podobne...len to je asi celkom drahe keby chcem aj valce, ci sa mylim?

edit:
No takze zobral som SR 50 R SBK. A tak ma napada otazka, ako urobim to, aby sa mi tachometer pretocil aj za 80km/h a nie zastal na nom, zatial sa ma to netyka, kedze len zabieham, ale videl som ze sa to kazdemu zastavi na 80 a pritom si to aj 100 davaju, a niektori to maju nejak urobene ze tachometer ide normalne dalej. Ma s tym niekto skusenosti?
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod Driver » 06 dub 2011, 18:44

TK píše:
jakub500 píše:jo a jak vynulovat klič na servis nevíte nekdo?

Zadej 45256 a "Reset Service"..... jednoduché :-)

Zdarec prosím tě a kám zadáváš ten číselnej kod mám tyky SRko můžeš to nějak více rozepsat díky
Uživatelský avatar
Driver

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 74
Registrován: 12 pro 2010, 01:51

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod deniskkk » 14 dub 2011, 19:30

neviete niekto ci niekde na SK alebo CZ shope nie su k dostaniu take kryty...co robia ako keby "primracene " predne svetla na Aprilii sr 50 R? diks

konkretne ako ma tento v tom videu :

http://www.youtube.com/watch?v=0Yzqm7r3 ... re=related
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod TUNER » 14 dub 2011, 19:41

Dobrej tuzink,nalep si tam černou izolepu....
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod deniskkk » 18 dub 2011, 21:32

Pokukavam po nejakom vyfuku, tak do 180-250€. Neviete nejaky typ, s ktorym mate skusenosti alebo ma dobry pomer cena/vykon na seriovy motor, zatial bez hocijakych uprav? Popripade co by som mal este naraz s vyfukom vymenit aby som pocitil zmenu vykonu ( variator ? ) Ale zase taky aby som ho nemusel menit pri zmene valcov na 70tky...ale to chcem az neskor.. Vopred dakujem za odpovede.
Aprilia sr50R
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod TUNER » 19 dub 2011, 14:19

Určitě bych spolu s výfukem dal i variátor. Bude potřeba lehčích válečků,tvrdších pružinek do spojky,větší tryska a možná i kontrastní pružina. Poté můžeš osadit větší karburátor,ale pokud máš alespoň 17,5mm tak jako minimum bude zatim stačit.
Výfuky...Třeba S6 PRO,ale záleží hodně na představách,někomu třeba vadí hluk,někdo chce chromovej atd. ;-)

http://forum.scooter-tuning.cz/data/testvyfuku.pdf
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod deniskkk » 20 dub 2011, 14:19

Diki za odpoved. Co sa tyka variatoru, trysky a podobne, zvladnem to namontovat aj sam poodla nejakeho navodu ak niekde nejaky je ked nemam prakticky velmi skusenosti ...? alebo by som to mal radsej dat do nejakeho servisu, kde si vypytaju strasne € a neviem ci to urobia lepsie .
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod j3nda » 20 dub 2011, 14:35

taky jsem byl pred rokem uplna lama, ale podle navodu jsem si vymenil variator, karburator, vejfuk i valec a uz se niceho nebojim, dvoutakty jsou jednoduchy a napriklad vymenu kitu valce za coz si leckde nevahaj rict i par tisic, zvladam za hodinku az dve
http://www.scootland.cz/scooter-tuning-jaknato/
ovsem budes potrebovat nakoupit i naky naradi, takze treba naradi na vymenu variatoru a pruzinek te prijde na tolik jak vymena v servisu, ale usetris v budoucnu a lecos se naucis
ja kupoval minimalne toto http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-p ... r-buzetti/ toto za ty prachy nema ani cenu zkouset nahradit, byli tu i taci co to zkouseli a nedopadli dobre :D
http://www.scootland.cz/zbozi/buzetti-pulley-holder/ toto se da i nahradit ruznymi domacimi pripravky, ale hodi se i na rozebirani spojky nejenom sundani
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod deniskkk » 20 dub 2011, 15:03

hej tie navody som si cital , a vyzera to podla nich celkom lahko. A z naradia prakticky treba hlavne ten stoper valca , a mozno aj ten stahovak....inak mam asi vsetko.

Co sa tyka vyfuku a jeho montaze, prakticky to len vyberem zo skatule, nasrobujem na motor a uchytim na ram a je hotovo, ci sa mylim?
deniskkk

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 28
Registrován: 03 dub 2011, 21:26
Bydliště: Slovensko
Skútr / moto: Aprilia SR 50 R
Tuning / úpravy: zatial nič

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod j3nda » 20 dub 2011, 22:21

vetsinou nestaci jen vymenit fuck, ale je treba zmenit vahu valecku, pretryskovat karbec atd...
jo a nezapomen z nej vyndat restrikci :D
co se tyce zvlastniho naradi poridil jsem zatim ty dva bazmeky viz muj odkaz, casem to jeste asi bude chtit i stahovak mageta
je to celkem jednoduchy a da se to delat svepomoci celkem v pohode, pokud clovek neni nemehlo, tak se to da nastudovat podle navodu ci prodiskutovat na foru. jeste jsem teda nepulil karter, ale az prijde cas treba na vymenu klikovky, tak se pustim i do toho
jedine az prijde cas na repasi vidlice, tak to asi necham odbornikum, do toho se poustet nehodlam...

minuly tyden se mi to povedlo pridrit, jsem to s tuningem trochu prehnal a narazil na limity vzduchoveho chlazeni :oops: tak jsem si natrenoval vymenu kitu valce za puvodni a zpet a uz mi to de celkem rychle :D i ten pridrenej valec se nakonec taky diky radam na foru povedl zachranit - natrenoval jsem si amatersky zacisteni valce a pistu 320 smirglem a svete div se, ono to po zajeti fakt jezdi skoro jako pred tim a to uz jsem chtel puvodne objednavat novej, clovek se neustale uci :mrgreen:
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod TUNER » 21 dub 2011, 07:51

Piston stoper bych nedoporučoval a držák spojky atd je zbytečnost a dá se taky lecčims nahradit.

Místo pistonu si pořiď raději klíč na variátor.
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: Aprilia SR50 Street / SR50R

Příspěvekod j3nda » 21 dub 2011, 09:32

klic na variator jsem zas ja v zivote nepotreboval, moznosti jak to udelat je spousta, tak si zvol naradi jaky ti bude vyhovovat
ono dost zalezi i na tom co mas jinak k dispozici, ja treba nemam namontovanej sverak, tak se mi o to vic hodil ten drzak spojky pac se pomoci nej a francouzaku da spojka i rozmontovat
a treba i ten klic na varec se da ledascim nahradit - napada me trocha zelezne pasoviny a par sroubu :D
Obrázek
Uživatelský avatar
j3nda

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 684
Registrován: 19 srp 2010, 23:30
Skútr / moto: Kymco Agility City 125
Tuning / úpravy: Kufr Givi E300N

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků

cron