Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
12 pro 2010, 02:05
Zdarec mám Aprilii SR 50 R r.v2010
MY09_bianco.jpg
a určitě bych ji chtěl nějak postupně upravit.Budu rad za všechny příspěvky
nápady,zkušnosti popřípadě fota.
Úpravám se nebraním jak motorickým tak i optickým.
Děkuji všem předem.
14 pro 2010, 08:11
Nikdo nic
Co třeba začít výfukem?Můžu ho tam dát jako první?
Přemýšlím o Výfuk Stage6 PRO Piaggio
stage6-vyfuk-stage6-pro-piaggio.jpg
prej utáhne hrozně moc a da se dat aji na 50ccm později chci dat samo 70ccm ale ptám se jen
jestli tam zatím může byt
Pak tu mám ještě jeden tip ktery se mi teda aji víc líbí ale davám přednost funkčností.Je to Stage6 Pro Replica Piaggio chrom-carbon
stage6-vyfuk-s6-pro-replica-piaggio-chrom-carbon.jpg
Poraďte prosím někdo.Zda třeba máte někdo zkušenost stěch dvou.Díky
14 pro 2010, 08:48
No vyfukem zacit muzes ale nejlepsi by bylo oboje najednou at to nemusis tolikrat ladit.Pocitej ze s tim vyfukem budes muset prinejmensim vymenit trisku v karbeci,dat lehci valecky a mozna i tvrdsi pruzinky do spojky.Jinak k tem vyfukum S6 Replica je dobra na 50ccm valec ale S6 Pro je zase dobra na 70ccm valec.70ccm s Replicou taky pojede a s Pro bude mit vyssi vykon.S S6 Pro na 50ccm seriovim valci muzes mit problem se sladenim.A proto radim dat oboje najednou.
14 pro 2010, 13:11
Tohle jsem potřeboval slyše.Díky za radu
14 pro 2010, 17:27
Driver píše:Zdarec mám Aprilii SR 50 R r.v2010
MY09_bianco.jpg
a určitě bych ji chtěl nějak postupně upravit.Budu rad za všechny příspěvky
nápady,zkušnosti popřípadě fota.
Úpravám se nebraním jak motorickým tak i optickým.
Děkuji všem předem.
Tohle téma jak naladit se tady už několikrát řešilo, stačí se jen poohlédnout a projít si témata.
Pokud chceš tenhle scoot tunit, tak si musíš rozmyslet do jaké kategorie chceš skočit. Buď tam nacpeš rovnou otevřený výfuk podle kterého ale budeš muset sladit vše ostatní jako válec, variátor a karburátor a budeš požívat značky jako Hebo, S6 a pod. Nic proti těmto značkám, určitě dělají kvalitní věci, ale doporučuji osvědčenou kvalitu a vyzkoušené věci co ti určitě pomůžou ušetřit nějakou tu kačku a hlavně spoustu času s dolaďováním.
Mé osobní dlouholeté zkušenosti říkají použít díly od Malossi a LeoVince, tedy pokud chceš jezdit i ve městě. Pro zlatou střední cestu použij litinu od Malossi a ve výběru výfuku máš volbu mezi LeoVince TT základ, ZX, ZX chrom (cirkus), GP, nebo novinku ZX-R ( momentálně bych doporučil tento, nebo zx). Karburátor, pokud to není stříkačka a máš tam motor Piaggio a karbec 17,5 tak tam může v klidu zůstat, pouze přetryskuješ o cca 12%, ale to je věc ladění. U výfuk LV bývají přibalené ( pokud je to potřeba) i válečky a spojkové pružinky.
Pokud budeš měnit i válec, tak malossi většinou přibaluje i karbonové štítky, ale svíčku budeš muset pořídit dle předpisu výrobce.
Jako v poslední řadě doporučuji i variátor Malossi Multivar, když už ladíš tak to vždy udělej v kompletu, pak ušetříš finance a čas s dalším dolaďováním..
Tohle je pouze můj osobní názor. Motory Piaggio se dají ladit vcelku jednodušeji než Minarelli a jejich životnost při strávném nepředimenzovaném naladění je delší.
Pokud budeš potřebovat nějaké další informace, jsem na níže uvedeném telefonu, za zeptání nic nedáš.
Ještě ti přihodím link na válec a výfuky.
Výfuky:
http://www.leovince.com/en/search.php?m ... le_chiave= ,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... p-08-4028r ,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... p-08-4028r ,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... ra-lc-7492Válec:
http://www.malossistore.it/Prodotto.asp ... =31%207353,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... -lc-317353varec:
http://www.malossistore.it/Prodotto.asp ... =51%209019,
http://e-shop.adventure-biker.cz/index. ... mc2-519019
14 pro 2010, 17:55
Díky moc za info.Jo chtěl bych jen kvalitu...Mimochodem mám karburator.Moc díky za tip.No chtěl bych se dostat na cca 13koní.
Vím že 10-11koní jde vcelku lehce.A že za dalšího koně se tvrdě platí.Ale chtěl bych toho docílit.Určitě tě ještě budu v budoucnu kontaktovat.Díky
14 pro 2010, 18:23
S tim co ti radi Pavel se na 13k nedostanes ani omylem.S tim co ti radi tak 9-10k max jsou to bezne zakladni komponenty kdezto ten S6 Pro je kapku vis.Muzes mi verit uz se v tuningu nejakej patek hrabu
Jinak na tuning scootru ti doporucim jine forum viz SZ,tady se na to moc nehraje.
14 pro 2010, 19:25
Možná se hrabeš nějaký pátek, já 14 let a proto se ptám jestli chce tunit do města nebo na závody. 90% lidí si to nechá vytunit že jim to jde v padesáti na zadní, ale pak jim to vyndavám protože jim motor každou chvíli zdechne, nebo se zadře, nebo požitek z jízdy je na bodu mrazu. Pokud chce jezdit ve městě a chce tunit aby zvedl výkon a maximálku, doporučuji to co jsem psal a je bez "problému", pokud chce závoďáka tak se dá jít až do aleluja, je to jen o penězích. Kažopádně by kitování vypadalo trochu jinak, ale ať si to vyzkouší každý sám, alespoň bude příště chytřejší. A co se týče rady, tak tady si myslím ji dostane a pak si může vybrat. Věř tomu že nemalé množství zákazníků co mám mají skútr po léčbě tuningu, vím o čem mluvím a pokud je tvůj koníček tuning, tak bych ti mohl poskytnou nějakou tu krabku vyndaných dílů, třeba se hodí, ale neber to nějak zle
sranda ne, je zima tak budeme tlachat..
14 pro 2010, 23:03
Vím že to co mi radí se nedostanu na 13 koní ale o tom nevěděl na kolik chci jít koní.Chlapi klid.Je to tak že kámoš má to stejné co já a má tam od Scootlandu výfuk od Stage6 pro piagio,Variator od Malosi,A válec 70 taky od Malosi tuším nejakej sport.A má tam 11 koní naměřených.A já jsem si prostě řekl že ho trumfnu
A právě ve Scootlandu mu řekli že ten S6 pro piagio výfuk je hodně dobrej a dost utáhne že prej má ještě rezervu takže něco na tom bude.
No nic méně ho chci trumfnout a ukázat mu záda
14 pro 2010, 23:28
Ok, stačí povědět jak chceš mít ten biftek propečenej. V tom případě co chceš ty ti poradím asi to co říkal kolega, páč v návrhu co bych ti vytvořil by padlo moc kaček. Tak dej vědět kdo vyhrál.
15 pro 2010, 22:04
Pokud by jsi chtel davat vykonejsi valec tak bych popremyslel i o vymene kliky.
/-Pavel-Nic ve zlim ale ten patek mi vychazi na dyl nez tobe
Beru te za slovo s tou krabkou vyndanych dilu,co by se naslo na Mina LC?Co uz mam vydis v podpisu
19 pro 2010, 01:17
no já ml kdysi aprilku ditecha (03) novou takže jsem si ji i dobře zajel.kdybych chcel kitovat tak volím karbec ale vstřiku jsem dal přednost.po otevření jsem s ní jezdil běžně 80-90kou.někteří to můžou potvrdit co jezdily na šnuru z brna.jen jsem do ní dával ty správný kapaliny co jsem měl a nelituju toho.po čase jsem s jídlem dostal chut tak jsem začal jezdit i kousek dál (150 km a víše) ale jaksi padina k tomu nebyla pohodlná tak jsem po delším výběru zvolil maxíka.jestli tě vytrhne vložit několik litrů do kitu jinak to nemá asi smysl pokud se bavíme o zvýšení výkonu.ale jestli ti jde jen o zvuk tak o vejfuku by se dalo uvažovat.vono časem přijde stejně nařízení, že tyto stroje budou kontrolovány na silnicích běžně jako u jiných kontrolách.nedej bože že se dostaneš do nějaký nehody kdy tvůj stroj at nezaviníš nehodu, pujde na kontrolu kvůli technickýmu stavu.tam zjistí že nesedí výkon podle techničáku a pokud na to ještě nemáš řidičák, tak už šetři na pokutu, protože je to pěknej ranec.pojištovna od toho dá pazoury taky pryč a ve finále se může stát, že budeš jen platit i tomu co tu nehodu zavinil až zčernáš.radši jsem volil variantu si udělat A neom. protože je to pořád levnější než platit někomu za nehodu ikdyž jsem ji nezavinil.to je jen můj názor.co mám informace tak zatím ty kontroly u nás nejsou a pokud ano, tak jen vyjímečně, ale nevím o nich.v německu a v rajchu je to běžný.k tomu je tam ještě buterace ze rámus z vejfuku pokud je vykuchanej i na velký motorce, to nevadí, dostane takovou pálku že se prohne a při nejhorším pujde domů pěškobusem.
31 pro 2010, 19:56
ahoj, pánové mám malý problém.... nedávno jsem koupil zánovní aprilii SR 50 R a celkem z ničeho nic mi přestal fungovat klakson a spínač na levé páčce od brzdy, takže když scooter startuju, musím držet pravou páčku. Nevíte někdo čím to může být? Ještě jsem na to nekoukal, protože v garáži je celkem zima, tak jen jedtli jste se s tím už někdo nesetkal....
01 led 2011, 11:10
Poradím jen jedinné,jestli ti odešly dvě věci najednou na levém ovládání,tak ho budeš muset rozebrat a podívat se kde odešel kontakt(drátek)...
12 led 2016, 14:54
Zdravím.Toto fórum sledujem odkedy mám skútra. Momentálne mám nohu v sádre /prvá lyžovačka/,tak som si celé hodiny znova všetko študoval.Samozrejme aj scootland.cz.Zaregistroval som sa a budem čakať na radu človeka,ktorému je skúter koníčkom,prípadne vrtanie v strojoch zamestaním.Vzhľadom na trasu,ktorú jazdím stále,by som potreboval zvýšiť max.rýchlosť na rovine o cca 5km a súčasne,aby to v tiahlom kopci nešlo pomalšie,ako doteraz,znížil by sa počet nákladniakov,čo ma predbiehajú. Myslím,že na to netreba náročný tuning/??/.
Mám Aprilia SR50R,ZD4VFD00,Piaggio,C364M,Dellorto PHVA 17,5 ,2014,2950 km,odblokovaný /variátor,tryska,ihla,sviečka/ robili to zadarmo a nechceli sa o tom baviť. Vedia,že som technický laik.
Pomohlo by skontrolovať dereštrikcie, čo sú urobené +krátke koleno odblokované, reštrikcia v saní karburátora, plast. trubka v airboxe - ak to tam skúter má?
Alebo treba nejaký streetový výfuk napr. Stage 6 street, Naraku trafic, LV touring?
Alebo je nutné k streetovému výfuku pridať aj Malossi multivar?
Počítam pri každej možnosti,že tam,kde to zaveziem naladia karb,valčeky,pružiny.
Prípadne navrhnite,čo by ste urobili vy, je možné,že ja mám z toho počtu info guláš.