Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Aprilia SR 50 R

31 kvě 2024, 02:09

Ahoj, neví, prosím, někdo co by mohlo být za problém ? Mám krátce Aprilii sr 50 R 2016 se 70cm³ kitem (již jsem tak koupil). Po výměně výfuku za tuningový a odstranění restrikcí, skútr při rozjezdu jde bez problému za plynem a doslova vystřelí, pak od cca. 40km/h do 65km/h se jakoby dusí a pomalu zrychluje a poté od těch cca.65km/h opět jde za plynem a zase jakoby vstřelí až do cca.85km/h (více jsem nezkoušel). Jakoby ve středních otáčkách se dusil. Mmchd k čemu slouží taková ta trubička/odbočka z originálního výfuku ? Tu jsem zaslepil ptž. u toho tuningového výfuku není kam připojit. Děkuji Petr

Re: Aprilia SR 50 R

31 kvě 2024, 09:11

Problém je v tobě, že šaháš do věcí, kterým nerozumíš.

Je to dvoutakt ? Je ! Ladění dvoutaktního motoru se účastní mnoho prvků od karburátoru, sání, sacího a výfukového kanálu a výfuku. Tedy i velikost odporu na sání a výfuku má vliv + rezonance (kmity) vzduchové soustavy v různých otáčkách. Pokud změníš výrazně jeden prvek té soustavy nediv, že její naladění je s prominutím v prdeli. Ladění 2-taktu je buď pokus omyl a nebo věda.

Re: Aprilia SR 50 R

31 kvě 2024, 14:28

Díky za odpověď. No právě... z tohoto důvodu se snažím sehnat informace, jak dále postupně pokračovat a na co se zaměřit nejdříve..

Re: Aprilia SR 50 R

31 kvě 2024, 19:16

"jak dále postupně pokračovat a na co se zaměřit nejdříve" ... ??? Moje doporučení: Se svými znalostmi se na nějaké nikam nevedoucí pokusy vyprdni.

"Pokud chceš hledat informace v celé šíři, tak to se tady nedozvíš. Ladění 2-taktů je samostatná kategorie a jsou na to potřeba jiné webové zdroje. A je to běh na hodně dlouhou trať ....
Odeslat odpověď