Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
18 črc 2010, 23:41
v zime se vetsinou nejezdi ale tak proc bych ho tam mel davat ? ze by mel 40 stupnu ? tim lip
19 črc 2010, 00:00
40°C není pracovní teplota motoru ani 2T
já jezdím do 0°C a určitě nejsem sám
19 črc 2010, 18:40
Podchlazený motor ať už 2T nebo 4T víc žere a míň jede. Určitě to není dobrý nápad provozovat podchlazený motor dlouhodobě.
BTW loni jsem jezdil do -3°C
20 črc 2010, 07:04
hruzamil5 píše:bych raději vyndal termostat než se takhle stím srát a hned o 15C menší teplota
Zjisti si princip činnosti termostatu a důvod jeho použití v chladícím systému...... a uvidíš proč tam je a proč není dobré ho vyndávat............
20 črc 2010, 20:11
tak pokud vim tak princip je aby se to rychlejc zahřálo a dýl si to udrželo provozní teplotu ..... ale proč se u 70ccm vyndává termostat .. protože omezuje průtok ..... a tím i teplotu .... mám enduro takže letos budu jezdit furt i ve sněhu ..... ... poradte jak zvýšit výkon bez drahého financování .....
20 črc 2010, 20:41
vyndej si termostat
pro ty co neví nemá to cenu furt bude mlít to samí už jsem měl čest
20 črc 2010, 21:28
ze skůtru už sem poučen tak termostat tam tedy zůstane jak můžu zvýšit ten výkon bez závratných změn ..
21 črc 2010, 14:12
Toto je vlákno "Přídavný větrák" a ne "Zvyšování výkonu endura"
25 črc 2010, 10:24
tak do toho bych se opravdu nes.... radši zastav a počkej
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 bře 2013, 19:18, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
13 srp 2011, 00:26
Ahoj,
tak taky se pridavam k tomuto tematu, protoze jsem si dnes pridal samostatny spinac na ventilator na mou Malagutku. Akorat nechapu, proc to delate tak slozite (viz. par prispevku zpet). Vsichni vite a i jinym radite, jak vyzkouset funkcni ventilator, tzn. vyzkratovat kontakty, nebo je vyndat z termospinace na chladici a spojit je.
No neni preci nic jednodussiho, nez k temto dvoum kontaktum (primo ke svorkam) naletovat kabely, privest ke spinaci a timto spinacem vlastne zkratovat kontakty na termospinaci, coz je jeho normalni funkce. Spinac mam umisteny pod deklem na dolivani kapaliny, takze neni videt (nehodlam ho casto pouzivat, pouze pro sichr v extremech), nemusel a ani jsem nechtel vrtat do plastu, je to jednoduchy, levny, nemusite pres celou motorku tahat kabel, zapojovat pouzdro na pojistku, relé apod. a navic kdyz se tohoto zapojeni budu chtit zbavit, tak za 10 min. je pryc beze stop na elektroinstalaci.