Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
14 črc 2010, 15:27
Nezapomeň na pojistku hned za baterku. Průměr žíly vodičů min 1mm. Dále potřebuješ izolované faston konektory, k tomu krimpovací kleště, nějaké očka k baterce, pojistkové pouzdro. Nebo naletovat, ale pořádně. Ještě máš chuť to dělat?
14 črc 2010, 15:44
jj já sem takovej domácí kutil
nejradci si delám vsechno sám ale na eletriku moc nejsem
:D mám vypínac,pojistový pouzdro+pojistka ,pájku, naky konektory atd to bude stacit ne ? samozdrejme dráty a tak to je jasný
Naposledy upravil
Kurka20 dne 14 črc 2010, 15:48, celkově upraveno 1
14 črc 2010, 15:46
Hlavně bacha na ionizační chemomorfní odpory, jinak ti celej skútr galvanicky přediferencuje chlazení
S tím ale určitě počítáš, takže to pořešíš
15 črc 2010, 06:45
renos píše:Nezapomeň na pojistku hned za baterku. Průměr žíly vodičů min 1mm. Dále potřebuješ izolované faston konektory, k tomu krimpovací kleště, nějaké očka k baterce, pojistkové pouzdro. Nebo naletovat, ale pořádně. Ještě máš chuť to dělat?
a jéé je..elektrikář
dráty hodíš rovnou pod šroubky na co konektory...bez pojistky..přeci se nemůže nic pos..... a na vypínači se udělá Motův spoj
...dráty nejlépe zvonkové
P.S.v nouzi se dá pojistkový pouzdro nahradit dvěma konektorama a nožovou pojistkou,ale neni to tak elegantní
Naposledy upravil
KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:33, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
15 črc 2010, 20:09
Neos50,takový prasárny bych teda na svém scotu nechtěl
Jinak ten větrák nebude tolik baštit myslím si tak kolem 5 A takže tak 15A pojistku
16 črc 2010, 00:38
Neos50: dobrá rada nad zlato že? Raději nepiš nic, než takové bláboly. Doufám, že sis dělal jen p.del
16 črc 2010, 06:35
to víš ,že to je z pr.....rad na to jak to udělat dobře tu dostal dost a to ne jen tady ,ale i na scootertunningu..ovšem pokud si s elektrikou rozumí tak dobře jak píše tak ví stejně jen on jak to ve finále dopadne
Naposledy upravil
KYBLOS dne 27 bře 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
16 črc 2010, 10:19
Já osobně nemám tyhle neodborný zásahy do elektroinstalace rád. Měl jsem kdysi Jawu 350 a Simsona s takhle "upravenou" elektrikou a je to akorát pro zlost. Když pak začne něco zlobit prase aby se v tom vyznalo, všude spousta drátků který tam nemají co dělat, jeden ani neví k čemu to je a kam to vede ......
16 črc 2010, 18:07
tak sem to udelal uplne vpohode funguje to krásne
16 črc 2010, 18:08
sollik píše:Já osobně nemám tyhle neodborný zásahy do elektroinstalace rád. Měl jsem kdysi Jawu 350 a Simsona s takhle "upravenou" elektrikou a je to akorát pro zlost. Když pak začne něco zlobit prase aby se v tom vyznalo, všude spousta drátků který tam nemají co dělat, jeden ani neví k čemu to je a kam to vede ......
Solik: jako kdyz tam budou dvá drátky na víc to neni tak hrozný
16 črc 2010, 19:08
Pokud to zkončí tím větrákem tak ne, ale ten Simson co jsem tehdá koupil měl spoustu různých kontrolek a vypínačů navíc, něco už bylo ucvakaný, od zbytku vedly drátky kamsi .... Snažil jsem se to pak dát do kupy a ty zbytečný drátky vyházet, ale nakonec jsem to vzdal. Něco jsem odpojil, teoreticky v tom proud neměl být ale byl, protože tam lezl dalšíma třema zvonkovýma drátama od někud jinud ........ Možná se v tom předchozí majitel vyznal když to tam tahal, ale já tedy opravdu ne. Když pak začlo zlobit dobíjení byl to boj.
16 črc 2010, 22:37
Neos50: Ok, jsem se lek, když jsem to četl, pak mi to došlo.
Už jsem viděl dost neuvěřitelných elektro-zmaštěnin, proto jsem mu doporučoval, aby si to radši nechal udělat.
18 črc 2010, 15:36
bych raději vyndal termostat než se takhle stím srát a hned o 15C menší teplota
18 črc 2010, 17:01
a až se ochladí tak ho tam dáš zase jsi mimo nepochopil jsi to
jinak souhlasím že Italové na to mysleli i v těchto(pro nás) tropech se X9
bez problémů uchladí v koloně když v ní musím zůstat dojde ručička k červenýmu poli spustí ventilátor
a dál to nejde