Aprilia SR 50 - přídavný větrák

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod renos » 14 črc 2010, 15:27

Nezapomeň na pojistku hned za baterku. Průměr žíly vodičů min 1mm. Dále potřebuješ izolované faston konektory, k tomu krimpovací kleště, nějaké očka k baterce, pojistkové pouzdro. Nebo naletovat, ale pořádně. Ještě máš chuť to dělat? :mrgreen: :wink:
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Kurka20 » 14 črc 2010, 15:44

jj já sem takovej domácí kutil :D :D nejradci si delám vsechno sám ale na eletriku moc nejsem :D:D mám vypínac,pojistový pouzdro+pojistka ,pájku, naky konektory atd to bude stacit ne ? samozdrejme dráty a tak to je jasný
Naposledy upravil Kurka20 dne 14 črc 2010, 15:48, celkově upraveno 1
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod foky » 14 črc 2010, 15:46

Hlavně bacha na ionizační chemomorfní odpory, jinak ti celej skútr galvanicky přediferencuje chlazení :!: :mrgreen:

S tím ale určitě počítáš, takže to pořešíš :mrgreen:
| Life is better with MY KTM | Žijte naplno...tenhle kolotoč jede jenom jednu jízdu...
Uživatelský avatar
foky

2500+
 
Reputace: 176
Příspěvky: 4039
Registrován: 08 dub 2010, 08:38
Bydliště: Praha - nejlepší město v ČR
Skútr / moto: KTM 1090 Adventure

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Kurka20 » 14 črc 2010, 19:38

:D:D:D zítra to budu dělat tak pak dám vědet jak sem dopadl jeste nak musim vyresit přidělání větráku zítra dám vedet jestli to funguje :D :D :D :D :D :D
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Neos50 » 15 črc 2010, 06:45

renos píše:Nezapomeň na pojistku hned za baterku. Průměr žíly vodičů min 1mm. Dále potřebuješ izolované faston konektory, k tomu krimpovací kleště, nějaké očka k baterce, pojistkové pouzdro. Nebo naletovat, ale pořádně. Ještě máš chuť to dělat? :mrgreen: :wink:

a jéé je..elektrikář :-D dráty hodíš rovnou pod šroubky na co konektory...bez pojistky..přeci se nemůže nic pos..... a na vypínači se udělá Motův spoj :-D...dráty nejlépe zvonkové ;)
P.S.v nouzi se dá pojistkový pouzdro nahradit dvěma konektorama a nožovou pojistkou,ale neni to tak elegantní :-D
Naposledy upravil KYBLOS dne 23 bře 2013, 23:33, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod f15irefox » 15 črc 2010, 20:09

Neos50,takový prasárny bych teda na svém scotu nechtěl :?
Jinak ten větrák nebude tolik baštit myslím si tak kolem 5 A takže tak 15A pojistku
Děda Burák 400 70 000(23000) prodáno,Silver Wing 24 400(2200)
774980534 Pepa
Uživatelský avatar
f15irefox

250+
 
Reputace: 14
Příspěvky: 438
Registrován: 10 dub 2010, 13:30
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda Silver Wing FJS 600, Simson SR50 1990

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod renos » 16 črc 2010, 00:38

Neos50: dobrá rada nad zlato že? Raději nepiš nic, než takové bláboly. Doufám, že sis dělal jen p.del :wink:
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Neos50 » 16 črc 2010, 06:35

to víš ,že to je z pr.....rad na to jak to udělat dobře tu dostal dost a to ne jen tady ,ale i na scootertunningu..ovšem pokud si s elektrikou rozumí tak dobře jak píše tak ví stejně jen on jak to ve finále dopadne :-D
Naposledy upravil KYBLOS dne 27 bře 2013, 18:24, celkově upraveno 1
Důvod: Úprava neslušných výrazů
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod sollik » 16 črc 2010, 10:19

Já osobně nemám tyhle neodborný zásahy do elektroinstalace rád. Měl jsem kdysi Jawu 350 a Simsona s takhle "upravenou" elektrikou a je to akorát pro zlost. Když pak začne něco zlobit prase aby se v tom vyznalo, všude spousta drátků který tam nemají co dělat, jeden ani neví k čemu to je a kam to vede ......
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Kurka20 » 16 črc 2010, 18:07

tak sem to udelal uplne vpohode funguje to krásne :D :D
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod Kurka20 » 16 črc 2010, 18:08

sollik píše:Já osobně nemám tyhle neodborný zásahy do elektroinstalace rád. Měl jsem kdysi Jawu 350 a Simsona s takhle "upravenou" elektrikou a je to akorát pro zlost. Když pak začne něco zlobit prase aby se v tom vyznalo, všude spousta drátků který tam nemají co dělat, jeden ani neví k čemu to je a kam to vede ......

Solik: jako kdyz tam budou dvá drátky na víc to neni tak hrozný
Kurka20

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 189
Registrován: 12 led 2010, 10:57
Bydliště: Milovice
Skútr / moto: Aprilia 50 SR
Tuning / úpravy: Hebo Alu II,variator hebo, spojka stage 6 torgue control, fuk hebo performate,zadni led zarovka,stage 6 otáčkoměr

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod sollik » 16 črc 2010, 19:08

Pokud to zkončí tím větrákem tak ne, ale ten Simson co jsem tehdá koupil měl spoustu různých kontrolek a vypínačů navíc, něco už bylo ucvakaný, od zbytku vedly drátky kamsi .... Snažil jsem se to pak dát do kupy a ty zbytečný drátky vyházet, ale nakonec jsem to vzdal. Něco jsem odpojil, teoreticky v tom proud neměl být ale byl, protože tam lezl dalšíma třema zvonkovýma drátama od někud jinud ........ Možná se v tom předchozí majitel vyznal když to tam tahal, ale já tedy opravdu ne. Když pak začlo zlobit dobíjení byl to boj.
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod renos » 16 črc 2010, 22:37

Neos50: Ok, jsem se lek, když jsem to četl, pak mi to došlo. :) Už jsem viděl dost neuvěřitelných elektro-zmaštěnin, proto jsem mu doporučoval, aby si to radši nechal udělat.
Jezdím za: Obrázek 8)
Uživatelský avatar
renos

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 304
Registrován: 17 lis 2009, 18:20
Bydliště: Třinec
Skútr / moto: Honda ANF125i Innova - prodáno
Tuning / úpravy: kufr GIVI, plexi PUIG

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod hruzamil5 » 18 črc 2010, 15:36

bych raději vyndal termostat než se takhle stím srát a hned o 15C menší teplota
US offroad service > servis veškerých US cars ...dodávka dílů z USA .....
dále veškerý servis 4kolek a skůtru
Martin Háša> +420 601 654 654
Miloslav Hrůza> +420 723 375 170

Po-So 10-18h
Uživatelský avatar
hruzamil5

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 678
Registrován: 12 dub 2010, 18:17
Bydliště: milovice
Skútr / moto: aerox tuniing !
Tuning / úpravy: ve výstavbě

Re: Přídavný vetrák

Příspěvekod nem.pe » 18 črc 2010, 17:01

a až se ochladí tak ho tam dáš zase jsi mimo nepochopil jsi to
jinak souhlasím že Italové na to mysleli i v těchto(pro nás) tropech se X9
bez problémů uchladí v koloně když v ní musím zůstat dojde ručička k červenýmu poli spustí ventilátor
a dál to nejde
Obrázek
Petr 777661064
Aktuálně: Triumph Tiger 1050 58000Km (já 22000)
Bylo:Piaggio X9 200 EVO 67000Km (já 33000)
Simson skútr 18000Km (Já 7000)
JAWA 350\640 22000Km (já 20000)
JAWA 20 15000Km (já 8000)
nem.pe

250+
 
Reputace: 11
Příspěvky: 414
Registrován: 06 bře 2010, 21:08
Bydliště: okres Nymburk
Skútr / moto: Triumph Tiger 1050

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 8 návštevníků