Aprilia SR 50 - jaký výfuk?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Aprilia SR 50 - jaký výfuk?

Příspěvekod Plynař » 26 črc 2008, 11:15

Chtěl bych zeptat jestli existuje nějaký výfuk který moc neřve na 2T Aprilia sr 50 r.v.2000,který se dá prej
rozebrat a vyčistit od oleje co 2Takt nespáli. A ještě by mně zajímalo označení na Scooter Eshopu když dám
Aprilia SR 50 tak je tam ještě na výběr z SR 97/04 LC a nebo SR 97/01 AC,jaký je v tom rozdíl. Dík
Plynař

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 6
Registrován: 16 črc 2008, 11:13

Příspěvekod Daelimek » 26 črc 2008, 11:17

AC a LC jsou myslím zkratky pro vzduchové a vodní chlazení, kdy LC je myslím to vodní, ale ruku do ohně za to nedám..
Jinak neznám laďák, který by neřval :mad: :cyclops:
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod skywalker.l » 27 črc 2008, 11:03

AC = Air Cooled (vzduchem chlazené), kdežto LC = Liquid Cooled (chlazeno kapalinou).
Uživatelský avatar
skywalker.l

250+
 
Reputace: 10
Příspěvky: 270
Registrován: 18 dub 2008, 19:15
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Suzuki AP50, Yamaha Majesty 125, Yamaha Nightmax
Tuning / úpravy: Malossi Multivar, LeoVince 4Road

Příspěvekod Daelimek » 27 črc 2008, 11:21

to je ono..díky za upřesnění
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Namicek » 28 črc 2008, 13:09

jako výfuku je celá řada pokud nechces aby to moc rvalo tak bych volil nejaky ten street fuk myslim ze gianeli fuky jsou to nejlepsi co sezenes ale nejsem si jistej , pokud chces ale do výkonu tak kup výfuk laděný je to učitě hlasitější ale počítej prianí vykonu a tociveho mementu jo a hodne moc doporucuji přetryskovat karbec aspon o 5 císel a le 10 je jeste lepasi a poak hledat velkost trysek abys mel super smes coz je rezavá svýcka s tyhle nastavením budes jezdit jako das a nezadres ani kdyby si chtel jo ale samozdrejme olej je hlavni no jinak ,k tomu acecku a lcecku vodou chlazený teda LC je lepsí na tuning celkově nez Al pac pres leto bys to neuchladil no

laděný fuk doporucuji ty méně rvavé jako je laser x pro nebo mozna hebo perfomer ale to je podle nastavení a pokud nedáas open filtr tak zadný ladák neřve uplne silene aby te kvuli tomu nekde tahali a jestli budes kupovat ladácek doporucuji pohledat s homologací a pokud ti bude rvat a zastaví te kvui tomu cajti ukazes cislicka na fuku a muzou se jit cajti klouzat :p :p
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Příspěvekod Namicek » 28 črc 2008, 13:14

jo a jeste sry zapoměl jsem zadný výfuk nejde rozebrat ,to si myslim ja a pokud chcete opravte me,jo a abych byl presny , na ladaku jse rozebrat a vymenit vata címz se sejme rvavost a prida to neco malinkato na výkonu ,jo a pokud by si kupoval ladacěk a tak se koukni jestli tam nejsou restrikce viz http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... eny-vyfuk/ je to dole ploste z uzení aby to nemelo taky tah no jo zarana homologace a pis si ze kdyz to vytahnes a budes na tom jezdit a rvat to bude tak ti to nikdo nema co rozebitat takze to je uplne v klidu a jak jsem rikal ty co rikaji ze je to na hovno at se dou klouzat
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Příspěvekod Neos50 » 07 srp 2008, 08:15

no myslím si ,že homologace na vyfuku pro potřeby v českých zemích je uplně zbytečná,ale je to každýho peněženka.
Jinak pokud prolezeš třeba právě ten www.scootland.cz tak tam jsou i vyfuky který jsou otevřenější ,ale takovej kravál nedělaji...S touhle firmou mám docela dobrý zkušenosti a pokud si nebudeš vědět rady rádi ti po mailu poradí jaky výfuk a jak k němu doladit motor aby jsi zbytečně nekupoval věci který pak stejně nepoužiješ.
Uživatelský avatar
Neos50

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 618
Registrován: 20 lis 2007, 19:24
Skútr / moto: Piaggio Sfera 50 RST
Tuning / úpravy: Malossi multivar,Karbec Naraku 17,5 tvrdší spojkový pružinky,výfuk teprve bude :-D

Re: výfuk 2T

Příspěvekod semjaboooooorek » 12 čer 2009, 09:31

Ladenej vejfuk neni vsechno , pri vymene jenom vyfuku prida tu mensi cast vyhonu kterou je schpoen podat... Vse je skryto v otackach motoru, tzn pokud mate litinovej válec je ladeny vyfuk skoro zbytecny, litinovy valce se pro nejake dalsi upravy moc nehodi. s ladenym vyfukem je i neni nutne pretryskovat karbec, nekdy ta puvodni tryska uplne staci. protoze otacky s ladenym vyfukem zustanou stejne jako s originalnim to je dano CDI zapalovanim ktere vic otacek nepusti.. Vymenou CDI zapalovani za sportovni pusti vas skutr teprve do vyssich otacek = vyssi vykon, mensi zivotnost motoru, tam teprv poznate ten vykon spolecne s ladakem, vetsi tryskou v karbecu a s spravná hmotnost valecku ve variatoru...co nedoporucuju je otevrenej vzduchovej filtr, takovej filtr nezachyti skoro zadny prachovy castice a po case v motoru pusobi jako brusna pasta,, v motoru je pak po 10tis km vse na vymenu :!:
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Re: výfuk 2T

Příspěvekod KYBLOS » 12 čer 2009, 10:08

semjaboooooorek: No výfuk sice není všechno jak píšeš, ale je to jedna z prvních a hlavních věcí v tuningu viz. http://www.scooter-tuning.cz/?idpg=5&id=10
No a řekl bych, že laďáky uměj jízdu trošku upravit i u litiny viz. test výfuků http://www.scooter-tuning.cz/?idpg=1&id=80 U litinového válce je zbytečné dávat tam laďák? No už z důvodů katalyzátoru, slepého kolínka a vývodu do sekundárního vzduchovýho systému u originálních fucků novějších skútrů je to nesmysl. Naopak, dát ho tam usnadní skútru tzn. dýchat, protože u originálu je utlumen kvůli např. Euru 3 restrikcemi, který sem vypsal. Otáčky sou důležitý, ale ty se dají za pár babek dohnat válečkama a spojkovými pružinkami jak je také napsáno na http://www.scooter-tuning.cz/?idpg=5&id=10
No a CDI? U všech scootů nejsou nějak blokovaný jako např. moje CDI - můj graf - http://forum.scooter-tuning.cz/viewtopi ... =31&t=5545
No a kolik točí sportovní CDI např. pro Peugeot? http://www.vltava2000.cz/scooter-tuning ... rtmentID=0
No a na grafu je vidět kolik to točí mě a mám CDI origoš.
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: výfuk 2T

Příspěvekod semjaboooooorek » 12 čer 2009, 10:22

vidis ted tocis na nakejch 6800 , s jinou CDI cca 8-8.5 tis ot, = cca 1.5 kw navic :D a maximalka taky,, , kazdyho vec ze at si se svym skutrikem dela co chce :D
semjaboooooorek

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 09 kvě 2008, 14:50

Re: výfuk 2T

Příspěvekod KYBLOS » 12 čer 2009, 10:24

Na tom grafu mám 8979 ot./min 8) ne 6800 - nevím kdes to vyčetl a mám tam origo CDI
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Re: výfuk 2T

Příspěvekod xanta » 12 čer 2009, 14:19

Výkonný výfuk pro 50ccm Starge 6 Pro Replica (nejtižší laďák)
Lepší než sériový Stage 6 Street (tichý a vzhled jako série)
ex Aprilia Atlantic Sprint 500ccm
ex Yamaha Aerox 70ccm
xanta

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 207
Registrován: 08 pro 2007, 15:44
Bydliště: Zlínský Kraj

Re: výfuk 2T

Příspěvekod vevoda » 30 dub 2010, 14:20

Zdarec jsem u skůtrů začátečník a tak se chci poradit. Skůtr jede výborně, na ty léta atd. maximálka přes kilo. Jen mám problém s cákáním oleje z výfuku, je tam nějakej laďák od polini, ale víc nic moc nevím... Každopádně olej valí i spolujezdkyni na záda a nějak moc nevím co s tím. Vypadá že rozebrat se dá, ale moc se mi do toho nechce... Za každou radu budu rád...
Honza
vevoda

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 30 dub 2010, 13:40
Skútr / moto: Yamaha Neos 50
Tuning / úpravy: Kit Polini

Re: výfuk 2T

Příspěvekod Namicek » 21 srp 2010, 17:19

vyměň vatu, ono jestli tam máš nějáký tuning může být tohle i důsledek, bud rád že se to nehřeje a neblbne moje rada = batah na záda :D :D

ne fakt vyměn a výfuk koukni na svíčku může to být bohatší a proto to nestíhá spalovat a cáká to ven, ale nevím jak to může cákat na záda :D
Namicek

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 69
Registrován: 26 črc 2008, 15:46

Re: výfuk 2T

Příspěvekod Cromo » 04 zář 2010, 12:01

ČauČau. Mám skůtra Gillera Typhoon 50 okolo roku výroby 1997. Co byste mi kdo doporučil jako první tunning? chci jezdit spíš v terénu a tak bych chtěl upevnit tah od spodu. S rychlostí problém nemám. Rozjede se mi až na 90km/h. Díky předem. 8)
Cromo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 12
Registrován: 04 zář 2010, 00:58
Bydliště: Ježkovice
Skútr / moto: Gillera Typhoon 50
Tuning / úpravy: Nálepka DC :-D

Další

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků