Ladenej vejfuk neni vsechno , pri vymene jenom vyfuku prida tu mensi cast vyhonu kterou je schpoen podat... Vse je skryto v otackach motoru, tzn pokud mate litinovej válec je ladeny vyfuk skoro zbytecny, litinovy valce se pro nejake dalsi upravy moc nehodi. s ladenym vyfukem je i neni nutne pretryskovat karbec, nekdy ta puvodni tryska uplne staci. protoze otacky s ladenym vyfukem zustanou stejne jako s originalnim to je dano CDI zapalovanim ktere vic otacek nepusti.. Vymenou CDI zapalovani za sportovni pusti vas skutr teprve do vyssich otacek = vyssi vykon, mensi zivotnost motoru, tam teprv poznate ten vykon spolecne s ladakem, vetsi tryskou v karbecu a s spravná hmotnost valecku ve variatoru...co nedoporucuju je otevrenej vzduchovej filtr, takovej filtr nezachyti skoro zadny prachovy castice a po case v motoru pusobi jako brusna pasta,, v motoru je pak po 10tis km vse na vymenu