Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
05 bře 2011, 22:16
Čauvec skůtraři
Mám Aprilku SR50 ditech, mám válec 70ccm polini výfuk má myslím vykuchané přepážky, dále je tam filtr malossi, a dále snad už ani nevím.
Jede ted hodně dobře na akceleraci.., vymotá to na tachometrovejch tak 75-80 (reálně tak 65). Zátah slušnej furt, ale chtěl bych zdvihnout maximálku tak na 90 (reálně, jestli je to možné). Myslím že variátor i ty válečky či cosi tam bude vše původní.
Co teda vyměnit? aby se třeba trošku snížila akcelerace, ale zase znatelně protáhla maximálka? jde slyšet že i na max by skůtr furt chtěl ale prostě motá že úplně bzučí, možná nějaky převod. fakt nevím, poraďte,
Prosím pouze objektivní rady, mám tu aprilku rád =)
Popř, kdyby byl někdo z BRNA kdo by mi s tím třeba i píchl....
děkuji děkuji
06 bře 2011, 00:20
dívám se že to tam maji vše krásně popsané.., ale nevím jestli si na to sám troufám, kdyby se našel nějaký fanda z Brna, za drobný úplatek
)
06 bře 2011, 13:28
A kdyby se daly těžší válečky?
O něco se zvýší maximálka a jemně klesne akcelerace, tak jak si chtěl.
Naposledy upravil
Kamilus dne 06 bře 2011, 21:27, celkově upraveno 1
06 bře 2011, 13:49
variator ti pomůže dost razantně volil bych asi malossi multivar.
06 bře 2011, 20:48
zase nechci do toho vrážet 3000kč, prostě třeba vyměnit válečky, nějakou tu velkou pružinu na spojce a to by mě mohlo pomoct ne?
06 bře 2011, 20:57
Zadna pruzina ani valecky ti rychlost nezvednou.Tohle se bez investice neobejde.Takze to chce novej varec a nejlip prodlouzenej remen,pak popripade delsi prevody.
06 bře 2011, 21:12
smates píše:Zadna pruzina ani valecky ti rychlost nezvednou.Tohle se bez investice neobejde.Takze to chce novej varec a nejlip prodlouzenej remen,pak popripade delsi prevody.
tak mě to zkus nacenit
) ale tak hlavní rozdíli u toho variátoru dělaji ty válečky ne?
06 bře 2011, 21:17
rozdíl v těch variátorech je ve velikosti a v dráhách pro ty válečky!
a čtu dobře? vykuchanej tlumič výfuku? co to znamená?
06 bře 2011, 21:22
Dom999 píše:rozdíl v těch variátorech je ve velikosti a v dráhách pro ty válečky!
a čtu dobře? vykuchanej tlumič výfuku? co to znamená?
údajně, říkal teda předchozí majitel, ve výfuku sou normálně ty tlumící přepážky a tak, no tak ty sou pryč
, něco na ten způsob jak se na moto vyndává z výfuku ta tlumící vložka
06 bře 2011, 22:19
no tak tam v tom vyfuku bude taky problem u tech dvoutaktu se ty vyfuky chovaj uplne jinak nez u ctyrtaktu.
Chtelo by to i jinaj lauf.
06 bře 2011, 22:37
U výfuku na dvotakt se s tlumicím efektem výfuku počítá a tak se může stát,že neodborným vykucháním se může výkon naopak snížit.U dvoutaktu má výfuk veliký vliv na výsledný výkon a proto je ideální si nechat skůtr naladit na výkonové brzdě nebo koupit laďák již vyzkoušený pro daný typ motoru.Ale to se pořád bavíme o výkonu,ale maximálka je otázka variatoru a převodu,toto zase naopak výkon motoru nezvedá.
06 bře 2011, 23:19
chtělo by to aby se na tom někdo z Brna a okolí projel, až ho poskladam =) a řekl co tomu chybí a jestli to jede jak má jet nebo ne!?
Jinak ted mam problem takovej že se mu moc nechce po zimě.., prostě dlouho motám než chytne a když chytne, chvilku běží a chcipne hned,, a takhle furt dokola.., svíčka kupovana loni, ale jestli to může být tím, vyměním. a když už to chytne a dám plyn chcipne hned
07 bře 2011, 00:02
no to je v podstatě normální dlouho to stálo a hlavně je jestě zia zkus to nastartovat přcpat sání tak na 70-80% a přidej plyn jestli se to rozjede a chce to vyject ten starej benzín a natankovat novej a taky to bude lepší.
07 bře 2011, 08:14
neměl bych nějak vytahnout a vyčistit svíčku? vyzkouším postup se zacpáním sání
tady je to samej koumák..
jinak v létě mi ten skůtr docela pravidelně dělal to, že když jsem jel hned kousek od baráku ještě když byl studenej, dlouho z kopce a pak pod kopcem sem odbočil doleva na rovinku, tak nešel za plynem, jenom tak prskal, až se zastavil a za chvilku chcípl, pak nešel tak 3-5min nastartovat, a když se nechalo odstát, tak jel jako z praku až dalších 7km do práce..