Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
07 bře 2011, 08:24
protože ti to vychladlo.
oni ty dvoutakty jsou na takovýhle věci docela hákliví. svíčku vyčistit můžeš tim nic nezkazíš ba naopak.
07 bře 2011, 10:22
Dom999 píše:protože ti to vychladlo.
oni ty dvoutakty jsou na takovýhle věci docela hákliví. svíčku vyčistit můžeš tim nic nezkazíš ba naopak.
jak jako vychladlo? nerozumím.., někdy mě to uděla třeba i když je to zahřáte, fakt ojediněle a třeba ani nechcípne ale když se přídá plynu tak se jenom dusí hulí a ani se nehne, dokonce 2x mě vystřelil z výfuku..
podotýkám že je to stříkačka ne karbec
07 bře 2011, 11:12
tak jestli to dela i teply tak to je divny mozna bych zkusil prejit ty vstrikovaci hlavu kvuli netesnostem...
A nebo me napada treba jeste spatny cdi ale tajten ditech se necha napichnout na diagnostiku tak bych zkusil jeste tuhle variantu
07 bře 2011, 13:47
No obecne jsou jsou ditechy dost choulostivy na vymenu vyfuku a i po vymene valce se tam nechava original a nebo se kupuje ladenej kterej tam patri.Takze ten vykuchanej muze bejt taky pricina problemu.Takhle je to akorad laborace.
07 bře 2011, 14:23
ale když už jede, tak jede krasně a akceleruje až do maxima, když už motor motá jak divej a nezrychluje.. zřejmně skrz ty válečky.
Diagnostika je tam nějaká LEDková (přes diodu vstřikování) ale to co to vyblikávalo mi přišlo trochu divoké...
08 bře 2011, 20:36
vytáhl jsem svíčku, kontakty sou černé a hladké , je to asi 2 bod protože sou 2 proti sobě ty kontakty, jinaak NKG, nebo co, ale je absolutně suchá, takže by měla být ok ne?
09 bře 2011, 08:07
Tam by ale nemela bejt 2bodova svicka.Navic ma bejt rezata a ne cerna.
09 bře 2011, 09:15
coz to mohla byt klydne k valci. A co tam mac za cdi? Origo?
09 bře 2011, 10:09
Jak píše smates, jak začneš měnit výfuk nebo ho kuchat/nejhorší varianta/ mušíš upravit směs to znamená u tebe naprogramovat vstřikování. To doma neuděláš. Karburátor doma přetryskujem pustíme do něj více vzduchu atd. Takže ti zbývá pouze výměna svíčky, výměna benzinu v nádrži. Po zimě v něm může
být zkondenzovaná voda ale i sedimentují biosložky které zhoršují hoření paliva. Pak už jen ten servis a naprogramovat jednotku, pokud je programovatelná.Jinak výměna.
09 bře 2011, 10:14
ma pravdu ne kluk. Ono s tou 70kou by se bestak mela davat i rj resp cdi.
09 bře 2011, 13:36
úpravy jsem neprováděl ja, takže jaka je tam ŘJ fakt netuším, ale udělal jsem nějake foto, tak když mi řeknete co z toho to je, můžu poslat foto, nebo sem hodit odkaz, jinak ani výfuk jsem nekuchal, jenom mě bylo řečeno že je vykuchanej, ale když jsem ho shodil, tak se chová skůtr úplně stejně, prostě chytne, jede tak 2sec a chcipne, když znova nakopnu, tak to same.
Z Brna nejste nikdo co?
20 bře 2011, 09:31
Ahoj, jestli máš černou svíčku tak si s tím zajeď do servisu, než to doma rozhážeš. Stříkačku doma neopravíš jestli nemáš diagnostický kabel a trochu se v tom nevyznáš.ŘJ ti tam pouští zbytečně moc benzínu, dalo by se to ošidit tak ze zvětšíš otvor pro sání v airboxu a zkus po projížďce kouknout na svíčku.
Jinak jak jsi psal ohledně maximálky na úkor akcelerace tak jediná nejlevnější možnost by byla těžší válečky ale osobně bych koupil raději Malossi Multivar, k tommu sadu válečků,kontrastku,spojk pružínky, cenově jsi tak na 2000-2500 ale vydrží ti to dlouho a pojede jak si naladíš.
28 bře 2011, 16:23
jo kdyby to byla tato suma se vším všudy tak v pohodě, ale v Brně Ditechy nikdo nedělá rozumně, a za praci zase 3000 nedam, už jsem to jednou měl s nějakym malym problémem v servise zaplatil jsem 3000 za práci a bez výsledku.
tady sou foto svíčky, je to z tel.. tak sry za kvalitu.
28 bře 2011, 16:27
máš to bohaté jak cip
jinak kvalita fotek
... příste to nafot zvrchu
28 bře 2011, 18:46
fotky nejsou moje práce
to přítelkyně, takže když je takova černá tak je bohatá směs? dá se to u stříkačky nějak ladit? je tam 70ccm válec, ale jestli i něco více, těžko říct..
tohle tam je
mam i více foto jestli z toho půjde něco poznat