Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

Adly - nestartuje

21 kvě 2009, 14:40

Ahoj lidi,mám problém se stratováním.Mám nefunkční aut.sytič,takže jsem se zde dočetl,že stačí ucpat sání.Mám otevřený filtr a na karburátoru je jenom nasazený,tak jsem ho sundal a rukou ucpal přívod.Scoot má chuť chytnout,ale nejde to a když odendám ruku od přívodu vduchu do karbce,tak se vyvalí benzín.Po chvíli ale chytne,ale musim dát plnej plyn.Nevíte co s tim?Díky

Re: Problém se startováním

21 kvě 2009, 15:01

Myslím, že oprava toho sytiče by to vyřešila. Jinak jak se to startuje s tím ucpanym sáním? Nemá se to jen "přicpat", aby tam nešlo tolik vzduchu? Když to ucpeš úplně, tak to přeci nemůže běžet....... :?:

Re: Problém se startováním

21 kvě 2009, 15:41

no jo,to je taky fakt.A proč teda vytéká ten benzín?

Re: Problém se startováním

21 kvě 2009, 17:10

Já jsem teda ten návod jak startovat s ucpanym sáním nečetl, ale podle mne se to sání má jen z části přicpat. Tím změníš poměr vzduchu k benzínu - tedy v podstatě stejně jako sytič, akorát v menším objemu. Pokud to ucpeš úplně, běžící píst (při startování) vytváří v karburátoru podtlak a když tam nepustíš vzduch, saje si to jen benzín. Ten ale není ničím strháván dál do motoru, takže se nahromadí v karburátoru a nakonec vyteče ven. Zkusil bych to sání postupně přicpávat až si sám zjistíš kolik zhruba ucpat, aby ti to chytlo i bez sytiče......
Na stejném principu fungoval sytič u Italského mokiku, který jsem kdysi měl. Na karburátoru byla páčka, která vevnitř končila destičkou s dírou o průměru cca. 6 mm. Když jsi venku tu páčku zmáčkl, v karburátoru destička překryla sání (o průměru cca. 18 mm). Tím se změnil poměr vzduch:benzín. Nastartoval jsi a po chvilce jsi tu páčku vycvakl a tím opět zvětšil sání na těch 18 mm a jelo se. Dalo se to vycvaknout i za jízdy a když jsi to vycvakl s plným plynem, tak se to na 1. st. postavilo na zadní :lol: :lol: :lol:
Odeslat odpověď