Já jsem teda ten návod jak startovat s ucpanym sáním nečetl, ale podle mne se to sání má jen z části přicpat. Tím změníš poměr vzduchu k benzínu - tedy v podstatě stejně jako sytič, akorát v menším objemu. Pokud to ucpeš úplně, běžící píst (při startování) vytváří v karburátoru podtlak a když tam nepustíš vzduch, saje si to jen benzín. Ten ale není ničím strháván dál do motoru, takže se nahromadí v karburátoru a nakonec vyteče ven. Zkusil bych to sání postupně přicpávat až si sám zjistíš kolik zhruba ucpat, aby ti to chytlo i bez sytiče......
Na stejném principu fungoval sytič u Italského mokiku, který jsem kdysi měl. Na karburátoru byla páčka, která vevnitř končila destičkou s dírou o průměru cca. 6 mm. Když jsi venku tu páčku zmáčkl, v karburátoru destička překryla sání (o průměru cca. 18 mm). Tím se změnil poměr vzduch:benzín. Nastartoval jsi a po chvilce jsi tu páčku vycvakl a tím opět zvětšil sání na těch 18 mm a jelo se. Dalo se to vycvaknout i za jízdy a když jsi to vycvakl s plným plynem, tak se to na 1. st. postavilo na zadní