Adly - nestartuje

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Adly - nestartuje

Příspěvekod PavelJandak » 21 kvě 2009, 14:40

Ahoj lidi,mám problém se stratováním.Mám nefunkční aut.sytič,takže jsem se zde dočetl,že stačí ucpat sání.Mám otevřený filtr a na karburátoru je jenom nasazený,tak jsem ho sundal a rukou ucpal přívod.Scoot má chuť chytnout,ale nejde to a když odendám ruku od přívodu vduchu do karbce,tak se vyvalí benzín.Po chvíli ale chytne,ale musim dát plnej plyn.Nevíte co s tim?Díky
PavelJandak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2009, 09:16
Skútr / moto: Adly 50

Re: Problém se startováním

Příspěvekod sollik » 21 kvě 2009, 15:01

Myslím, že oprava toho sytiče by to vyřešila. Jinak jak se to startuje s tím ucpanym sáním? Nemá se to jen "přicpat", aby tam nešlo tolik vzduchu? Když to ucpeš úplně, tak to přeci nemůže běžet....... :?:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)

Re: Problém se startováním

Příspěvekod PavelJandak » 21 kvě 2009, 15:41

no jo,to je taky fakt.A proč teda vytéká ten benzín?
PavelJandak

5+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 7
Registrován: 10 kvě 2009, 09:16
Skútr / moto: Adly 50

Re: Problém se startováním

Příspěvekod sollik » 21 kvě 2009, 17:10

Já jsem teda ten návod jak startovat s ucpanym sáním nečetl, ale podle mne se to sání má jen z části přicpat. Tím změníš poměr vzduchu k benzínu - tedy v podstatě stejně jako sytič, akorát v menším objemu. Pokud to ucpeš úplně, běžící píst (při startování) vytváří v karburátoru podtlak a když tam nepustíš vzduch, saje si to jen benzín. Ten ale není ničím strháván dál do motoru, takže se nahromadí v karburátoru a nakonec vyteče ven. Zkusil bych to sání postupně přicpávat až si sám zjistíš kolik zhruba ucpat, aby ti to chytlo i bez sytiče......
Na stejném principu fungoval sytič u Italského mokiku, který jsem kdysi měl. Na karburátoru byla páčka, která vevnitř končila destičkou s dírou o průměru cca. 6 mm. Když jsi venku tu páčku zmáčkl, v karburátoru destička překryla sání (o průměru cca. 18 mm). Tím se změnil poměr vzduch:benzín. Nastartoval jsi a po chvilce jsi tu páčku vycvakl a tím opět zvětšil sání na těch 18 mm a jelo se. Dalo se to vycvaknout i za jízdy a když jsi to vycvakl s plným plynem, tak se to na 1. st. postavilo na zadní :lol: :lol: :lol:
Uživatelský avatar
sollik

750+
 
Reputace: 135
Příspěvky: 998
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Liberec
Skútr / moto: Honda SW 600T, Honda Dylan 125 (ex Honda Lead 100)


Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků

cron