Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
19 kvě 2019, 15:44
Takhle to chrastí od doby, co skútr mám, když je nasazený kryt tak to není moc slyšet + chrastí zbytek, jak skútr není oplastovaný – baterka, cdi, vzduchový filtr. Podložek tam je stejně jako bylo – u variátoru jsou podložky akorát na polořemenici a vzadu žádné podložky nebyly. Můžu zkusit zkrátit čep variátoru, aby byl řemen trochu víš, tím by se měl napnout, nic jiného mě už nenapadá.
Ano, chrastí to z variátoru.
19 kvě 2019, 15:52
To by nemělo tak chrastit tam něco špatně.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
Nikde není napsáno co to je za skutr
19 kvě 2019, 16:00
Možná jestli to není třeba ten „talíř“ co zakrývá válečky, že není úplně přimáčknutý.
19 kvě 2019, 16:08
Ten variátor znovu vydal a foto. Ten řemen mi připadá že je velký
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
19 kvě 2019, 16:09
Co je to za skútr????
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
19 kvě 2019, 16:12
Keeway focus 50
-- 19 kvě 2019, 18:32 --
https://ctrlv.cz/tSM5https://ctrlv.cz/chC3https://ctrlv.cz/HBvXOdmontoval jsem variátor a tohle pod tím bylo na volno - mělo vůli. Tak jsem to namazal, přitlačil a dobrý + to je ta věc co rachtá, není to variátor. Dal jsem kratší řemen a úzčí čep variátoru a docela to pomohlo, ale furt nejede ani zdaleka tak jak by měl, Podložky jsem dal ve variátoru všude kam šli, ale ničemu to nepomohlo, už vážně nevím co mám dělat. Přijde mi jako kravina abych měl ve variátoru 10g válečky, ale asi to budu muset zkusit. Máte ještě někdo nějáké nápady?
19 kvě 2019, 20:15
Tady jsem ti dával odkaz kde je vše popsáno jak funguje stačí číst. Pokud dáváš těžké válečky děláš těžký převod a výkon motoru na to nestačí.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
19 kvě 2019, 20:37
„Jak poznám příliš lehké válečky?
výborný rozjezd, motor má ale příliš vysoké otáčky, převod se mění velmi pomalu. Výsledkem je malá maximální rychlost při velmi vysokých otáčkách.“
Pokud jste si pustil video, co jsem sem posílal, tak vidíte, že skútr se rozjíždí ve vysokých otáčkách a při plném plynu má malou rychlost + vysoké otáčky. A to mi přijde spíš, jako že má lehké válečky. Že?
19 kvě 2019, 20:41
Je to vidět žes to nečetl pořád to nechápeš.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
19 kvě 2019, 20:43
Viděl jsem to video spojka spíná ve vysokej otáčkách protože jsou to moc silné pružiny
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
19 kvě 2019, 20:49
Kontrastní pružina i pružinky ve spojce jsou původní, slabší se snad ani nedělají. Četl jsem to asi 5x.
20 kvě 2019, 07:59
ještě jsem koukal na to video .. a na obrázky.. připadá mi, že se tam mění moc věcí najednou.. kratší řemen, užší čep.. ten variátor asi není v ideálním stavu, ale hlavní asi teda bude, že spojka spíná až ve vyšších otáčkách—i když nevím je to 50(70) ccm, tam nějaké otáčky na rozjezd být musí—tak jestli ty spojkové pakničky chodí správně, jestli nejsou zatuhlé (chybná montáž??) nebo tak. Na tom řemenu jak poskakuje je vidět jak se ty dvě řemenice perou..
20 kvě 2019, 10:55
Spojku jsem měl rozebranou 7x a žádný viditelný problém tam nevidím, když sundám spojkové pružiny tak se ty pacičky roztáhnout dají. Variátor jsem kupoval minulý rok, nějaký základní asi za 800,- Kč. Řemenice se asi perou kvůli původní kontrastní pružině-asi bude ,,vymačkaná" , ale s pružinou +1000ot se to rozjíždí blbě.
20 kvě 2019, 11:05
Hm nějaký variátor to by mohlo být ono. Chtělo originální a kompletní třeba i starší.
Odesláno z mého Redmi Note 4 pomocí Tapatalk
20 kvě 2019, 11:39
S originálním to dělá to stejné.