Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
19 říj 2006, 20:30
kdes priselel na ten samospad
19 říj 2006, 21:43
[quote=venca1124]kde jsi přišel na ten samospád?[/quote]
na schématu pracovního cyklu 4T...na stránkách shell je to krásně uděláno ve Flashi...na tom to pochopí každý...
20 říj 2006, 23:00
Systémy na moto jsou s plnoprůtokovým filtrem, kdy přes něj teče celý objem mazacího oleje a ten následně putuje do hlavního kanálu odkud je rozváděn na klikový hřídel, válce, hlavu válců (vačky, ventily, rozvodový řetěz), převodovku. Filtr kromě skládaného filtračního papíru obsahuje i přetlakový ventil, který slouží jako pojistný obtok při zanesení filtru a také zpětný ventil, aby olej zbytečně nestékal při vypnutém motoru a bylo dřív zajištěno mazání při startu.
20 říj 2006, 23:02
precti si posledni radku
20 říj 2006, 23:05
Kluzná ložiska (kl.hřídel, ojnice, vačkové hřídele) jsou mazány tlakovým olejem, většina ostatních částí jen ostřikem (válce, vačky, rozvodový řetěz atd.).
20 říj 2006, 23:07
to nemam ze sve hlavy to je odborna literatura
23 říj 2006, 20:28
Panove, :stare: to je teda prehlidka!
na to nema ani cenu reagovat! Videli ste nekteri aspon techniku trochu zblizka v autoskole?? grrrr.
23 říj 2006, 20:47
Já jo, heč
Od tý doby vím kam se leje olej, kam voda do ostřikovačů, kde najdu baterku atd.. Je toho sice víc, ale všechno si už nemapatuji
25 říj 2006, 18:00
No jo no Kyblos zase perlí
:p
:stare: B)
25 říj 2006, 18:02
To je u mě normální čéče. Navíc teď už vím čím to je. Piju perlivou minerálku. Rád bych začal pít neperlivou, kdyš ona mi ta perlivá tolik chutná
25 říj 2006, 18:50
Už se stalo. Stačila mi naštěstí jedna role hajzlpapíru a endiaron
25 říj 2006, 19:21
No čéče nebylo to moc hustý. Spíš řidký. No aspoň sem nemusel tlačit. Jenom dobržďovat
Naposledy upravil
KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:06, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku