2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod venca1124 » 19 říj 2006, 20:30

kdes priselel na ten samospad
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod Daelimek » 19 říj 2006, 21:43

[quote=venca1124]kde jsi přišel na ten samospád?[/quote]

na schématu pracovního cyklu 4T...na stránkách shell je to krásně uděláno ve Flashi...na tom to pochopí každý...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod venca1124 » 19 říj 2006, 21:44

SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod venca1124 » 20 říj 2006, 23:00

Systémy na moto jsou s plnoprůtokovým filtrem, kdy přes něj teče celý objem mazacího oleje a ten následně putuje do hlavního kanálu odkud je rozváděn na klikový hřídel, válce, hlavu válců (vačky, ventily, rozvodový řetěz), převodovku. Filtr kromě skládaného filtračního papíru obsahuje i přetlakový ventil, který slouží jako pojistný obtok při zanesení filtru a také zpětný ventil, aby olej zbytečně nestékal při vypnutém motoru a bylo dřív zajištěno mazání při startu.
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod venca1124 » 20 říj 2006, 23:02

precti si posledni radku
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod venca1124 » 20 říj 2006, 23:05

Kluzná ložiska (kl.hřídel, ojnice, vačkové hřídele) jsou mazány tlakovým olejem, většina ostatních částí jen ostřikem (válce, vačky, rozvodový řetěz atd.).
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod venca1124 » 20 říj 2006, 23:07

to nemam ze sve hlavy to je odborna literatura
SUZUKI BURGMAN AN650 RV2003
venca1124

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 117
Registrován: 04 říj 2006, 22:01
Bydliště: Chomutov

Příspěvekod skopi » 23 říj 2006, 20:28

Panove, :stare: to je teda prehlidka! :o na to nema ani cenu reagovat! Videli ste nekteri aspon techniku trochu zblizka v autoskole?? grrrr.
Benelli Velvet 150 - stavba

Válec Top Performance 160 ccm
skopi

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 177
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň - Radčice
Skútr / moto: Benelli Velvet 150

Příspěvekod KYBLOS » 23 říj 2006, 20:47

Já jo, heč :-D Od tý doby vím kam se leje olej, kam voda do ostřikovačů, kde najdu baterku atd.. Je toho sice víc, ale všechno si už nemapatuji :-(
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 25 říj 2006, 18:00

No jo no Kyblos zase perlí :D :D :D :p :mad: :stare: B)
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 25 říj 2006, 18:02

To je u mě normální čéče. Navíc teď už vím čím to je. Piju perlivou minerálku. Rád bych začal pít neperlivou, kdyš ona mi ta perlivá tolik chutná :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 25 říj 2006, 18:31

Tak perlivku jo???Tak at se ti s toho něco nestane :D :D :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 25 říj 2006, 18:50

Už se stalo. Stačila mi naštěstí jedna role hajzlpapíru a endiaron :D
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 25 říj 2006, 19:02

Tak to bylo hustý :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod KYBLOS » 25 říj 2006, 19:21

No čéče nebylo to moc hustý. Spíš řidký. No aspoň sem nemusel tlačit. Jenom dobržďovat :D
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:06, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník