[quote=Elektron]Stejne tam neni olej jenom k mazani a chlazeni :p,proc vydrzi dyl 4t?Protoze 2t vydrzi min
,hlavne 4t toci min,coz asi nechapete nebo jo?ma jiny styl mazani coz uz snad vite a jde tam i jinak palivo do valce atd.
[/quote]
Elektrone,není pravda,že 4T točí méně než 2T,můj skútr umí točit až 7000ot/min,což některé 2T motory umí stejně,pozor nepočítám ted vysokootáčkové 2T motory,které bezproblémů točí i 14000ot./min. motory točí skoro stejně pokud se jedná o padesátky a jednoválce.Vtip u 4T je ten,že teplota pracovního procesu je jiná než u 2T a tudíž je méně ztrát,které se projeví hlavně na výkonu a spotřebě,proto 2T chlazený nuceně vzduchem vydrží při jízdě na plný plyn méně než 4T a zároveň si i více vezme...2T podá výborný ale krátkodobý výkon,kdežto 4T je dělaný na výkon konstantní,tzn neumí nárazové výkony jako 2T motor...co je lepší je otázka názorů...
Naposledy upravil
Daelimek dne 18 říj 2006, 14:26, celkově upraveno 1