Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
Odeslat odpověď

18 říj 2006, 13:25

mas pravdu zblizka to strasne rve a zdalky se line k usim krasna melodie

18 říj 2006, 13:28

:D
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:04, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku

18 říj 2006, 14:23

[quote=Elektron]Stejne tam neni olej jenom k mazani a chlazeni :p,proc vydrzi dyl 4t?Protoze 2t vydrzi min :D :D :D,hlavne 4t toci min,coz asi nechapete nebo jo?ma jiny styl mazani coz uz snad vite a jde tam i jinak palivo do valce atd. ;)[/quote]

Elektrone,není pravda,že 4T točí méně než 2T,můj skútr umí točit až 7000ot/min,což některé 2T motory umí stejně,pozor nepočítám ted vysokootáčkové 2T motory,které bezproblémů točí i 14000ot./min. motory točí skoro stejně pokud se jedná o padesátky a jednoválce.Vtip u 4T je ten,že teplota pracovního procesu je jiná než u 2T a tudíž je méně ztrát,které se projeví hlavně na výkonu a spotřebě,proto 2T chlazený nuceně vzduchem vydrží při jízdě na plný plyn méně než 4T a zároveň si i více vezme...2T podá výborný ale krátkodobý výkon,kdežto 4T je dělaný na výkon konstantní,tzn neumí nárazové výkony jako 2T motor...co je lepší je otázka názorů...
Naposledy upravil Daelimek dne 18 říj 2006, 14:26, celkově upraveno 1

18 říj 2006, 17:21

Tak ho toc tech 7000ot. a uvidis kolik vydrzi ;)

18 říj 2006, 17:22

Mne taky toci kolem 7500ot. a dokazal by sem i vic ;)

18 říj 2006, 18:39

[quote=KYBLOS][quote=Elektron]Stejne tam neni olej jenom k mazani a chlazeni :p,proc vydrzi dyl 4t?Protoze 2t vydrzi min :D :D :D,hlavne 4t toci min,coz asi nechapete nebo jo?ma jiny styl mazani coz uz snad vite a jde tam i jinak palivo do valce atd. ;)[/quote]


No práwě že já to pochopil a proto sem napsal do toho orchestru, že dirigent se dwěma rukama dělá žiwější musiku, hlawně rozjezdy písní. Práwě wo to my šlo, že 2-t točí wíc.[/quote]Jj, tak když jsme u té hudby, tak 2-t bych přirovnal ke hře metalového kytarysty na sólovou kytaru a 4-t jako džezového kytarystu ;) B)
Naposledy upravil Tomulátor dne 18 říj 2006, 18:41, celkově upraveno 1

18 říj 2006, 18:43

2t lip hraje a ma hlavne lepsi zvuk pri vyssim volume ;)

18 říj 2006, 18:48

Tak já mám taky raději tu tvrdší a hlasitější hudbu, než ten nudnej džez ( jazz ) B)

18 říj 2006, 19:04

Ale ne kazdy to ma rad,je to vec kazdyho co radsi posloucha ;)

18 říj 2006, 19:11

[quote=Elektron]Tak ho toc tech 7000ot. a uvidis kolik vydrzi ;)[/quote]

při normální jízdě točí 6000ot./,min. a zatím drží v pohodě...a to přivrovnání k hudbě je myslím trapný :rolleyes:

18 říj 2006, 19:52

Panove muj 4T toci 9500ot a to ho šetrim , 2T paly kazdej druhej zdvyh tim padem ma vlastne nakroucino jednou tolik nez 4T a je hur mazanej protoze je mazanej smesi , 4T kazdej ctvrtej zdvyh takze materyal je o polovynu min unavenej a je mazanej tlakem zuboveho cerpadla ktere ma kolem 2az5 atm

19 říj 2006, 16:14

Mno ja mel 50tky vzdy 2takty...jeden 2,76kW a druhy 6,5HP...takze jsem spokojeny...

Ale treba jak prechazely motorky 500ccm do MotoGP, tak se rikalo ze 500 2takt je lepsi nez 10004takt,ale ukazalo se ze ne...4takt si myslim bude mit lepsi prubeh tociveho momentu a asi mensi vykon...ale vsude se u malych objemech pozivaji 2takty, u vetsich 4takty...
Jinak pokud mate na skutrech oddelene mazani,tak tam taky lijete jen benzin...a cas od casu dolijete olej (ja to kontroluju po 600km)

19 říj 2006, 17:14

Jo přesně tak já tam leju olej zvlášt a benzín taky a zatím vše ok :)

19 říj 2006, 20:18

jo,ale až vypoví službu olejové čerpadlo,to bude panečku radosti...co se týká mazání 2T a 4T,už jsem psal..2T je mazán lépe,jelikož olej jde do přímého styku s pístem,kdežto u 4T je mazán tzv. samospádem a není ho tolik co u 2T,živostnost je ovlivněna úplně jinými faktory... ;)

19 říj 2006, 20:25

jo tak se to pravděpodobně zadře???Ale zase se zvedne teplota a na to je tam čidlo :thinking:
Odeslat odpověď