[quote=Elektron]Stejne tam neni olej jenom k mazani a chlazeni :p,proc vydrzi dyl 4t?Protoze 2t vydrzi min
,hlavne 4t toci min,coz asi nechapete nebo jo?ma jiny styl mazani coz uz snad vite a jde tam i jinak palivo do valce atd.
[/quote]
Elektrone,není pravda,že 4T točí méně než 2T,můj skútr umí točit až 7000ot/min,což některé 2T motory umí stejně,pozor nepočítám ted vysokootáčkové 2T motory,které bezproblémů točí i 14000ot./min. motory točí skoro stejně pokud se jedná o padesátky a jednoválce.Vtip u 4T je ten,že teplota pracovního procesu je jiná než u 2T a tudíž je méně ztrát,které se projeví hlavně na výkonu a spotřebě,proto 2T chlazený nuceně vzduchem vydrží při jízdě na plný plyn méně než 4T a zároveň si i více vezme...2T podá výborný ale krátkodobý výkon,kdežto 4T je dělaný na výkon konstantní,tzn neumí nárazové výkony jako 2T motor...co je lepší je otázka názorů...