2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Momo » 11 říj 2006, 15:33

O tom už jsem taky uvažovala, ale výkon to asi nemá větší než Ankur. Jsem s ním spokojená, jen prostě neutáhne 2 lidi. U toho Gizma slibuje prodejce obsahově cca 70ccm, mám papíry jen do 50ccm, tohle by se mi hodilo.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod KYBLOS » 11 říj 2006, 15:48

[quote=IVO]Kyblosi, kolik ti to točí, ten 2 takt. Některé 2 t točí šíleně, podle zvuku, je to jako pojízdná cirkulárka. Mě u 4 t při jízdě 4 – 4500 otáček, mám tam otáčkoměr. B)[/quote]

To ti bohužel nepovím. Jde o to, že já nemám otáčkoměr :-)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod pavel.tenista » 11 říj 2006, 18:21

[quote=Momo]O tom už jsem taky uvažovala, ale výkon to asi nemá větší než Ankur. Jsem s ním spokojená, jen prostě neutáhne 2 lidi. U toho Gizma slibuje prodejce obsahově cca 70ccm, mám papíry jen do 50ccm, tohle by se mi hodilo.[/quote]

a nebylo by lepci koupit scooter i kdyz jetej?
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod pavel.tenista » 11 říj 2006, 18:26

@Daelimek:
Nemyslím si,že je to zá,ležitost pár korun-urcite je to levnejsi zalezitost nez opravovat 4T

dokud budou mít lidi rádi crosky a malé "mixéry" 2T stále budou-proc by taky nemeli kdyz to jede daleko lip nez 4T ? Vzdyt na 4T 50cc se poradne neda jet jak je to pomaly-u vetsich objemu uz je to samozdrejme jinak ale u 50cc je to jasne videt!

me to taky zere 5,5l ale zas mam ten pocit ze sedim na poradny masine a ne na zdechlym ctyrbuchu
Naposledy upravil pavel.tenista dne 11 říj 2006, 18:26, celkově upraveno 1
The speed is not a trick...

http://www.scbrandys.wz.cz/
pavel.tenista

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 118
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Semice city
Skútr / moto: Aprilia SR50
Tuning / úpravy: Aprilia SR50-Morini-motor:filtr,

Příspěvekod Momo » 11 říj 2006, 20:28

O skutru jsem taky uvažovala, ale pořád je mi nějak bližší to GIZMO. Ankura mám 11 let a zatím je spolehlivý, nerezaví, nemám problémy s baterkou, co jsem sledovala diskuse na foru, do skutru se mi nechce. Taky jsem se dívala na garanční servisy, všechno dost daleko, na to GIZMO mám servis u nás ve městě.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod KYBLOS » 11 říj 2006, 20:33

Tak to je slušnej výkon. Celkem dost čumim. Prosím tě a kolik máš na Ankuru najeto?
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:01, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Daelimek » 12 říj 2006, 10:03

[quote=pavel.tenista]@Daelimek:
Nemyslím si,že je to zá,ležitost pár korun-urcite je to levnejsi zalezitost nez opravovat 4T

dokud budou mít lidi rádi crosky a malé "mixéry" 2T stále budou-proc by taky nemeli kdyz to jede daleko lip nez 4T ? Vzdyt na 4T 50cc se poradne neda jet jak je to pomaly-u vetsich objemu uz je to samozdrejme jinak ale u 50cc je to jasne videt!

me to taky zere 5,5l ale zas mam ten pocit ze sedim na poradny masine a ne na zdechlym ctyrbuchu
[/quote]

tak to je rozdíl jezdit kvůli pocitu a nebo jezdit,protože chceš ušetřit a někam se dopravit... ;)
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Momo » 12 říj 2006, 12:10

Najeto mám 8.000 km za 11 let, nijak to nehoním, využívám ho převážně na cestu do práce a zpět, cca 16 km denně. Až na občasný problém se startováním je to spolehlivé vozítko, svoji službu už udělalo. Ve své době nebylo nic podobného dvousedadlového, když nepočítám pionýry a jiný motorky. Ale kvůli řazení jsem se rozhodla pro Ankura a jsem spokojená. Jak říkám, nerezaví, plasty to nemá, je to celý plechový, servis za pár korun, odvezu na tom i 5 igelitek z Tesca. Nezapře, že ho vyráběli mimo jiné i pro indický trh, tam na tom odvezou celou rodinu i s se stánkem zeleniny.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Twinshot » 12 říj 2006, 17:31

[quote=Momo]...Byla jsem se na to GIZMO podívat, vypadá to spíš jako nějaká krosska, celkem nevzhledný, dost vysoký, sotva dosáhnu na zem, ale prý je to obsah papírově 49ccm, ve skutečnosti kolem 70 ccm, cena 21.000,- se mi taky nezdá vysoká...[/quote]

Tak to, co jsi viděla, byla asi ta upravená verze, jak píšou na http://motodily.webpark.cz/ostat/gizmo.htm "MOŽNOST DODÁNÍ STAVEBNICE NA ÚPRAVU "ENDURO STYL" NA JIŽ ZAKOUPENÉ MOPEDY GIZMO". Normální Gizmo je hodně podobný Ankuru. Jestli nechceš skůtra, ale chceš něco dvousedadlovýho bez řazení, tak bude Gizmo asi nejlepší (a asi i jediná) možnost.
Telefon: 737 186 466
Uživatelský avatar
Twinshot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 30
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Kentoya Twinshot, Moto Guzzi 1000 SPII

Příspěvekod Momo » 12 říj 2006, 17:42

Nevím, ten chlap neříkal nic o Enduro stylu, je to dost podobné Ankuru, jen přední vydlice je taková vyšší a světlo je jiné, spíš sportovního vzhledu. Ale jak jsi mi poslal odkaz na www stránky, píšou tam spotřebu jen 1,5 L/100km, což se mi dá dost dobrý, pokud ovšem nekecají. Tak snad to do jara vydržím, teď na zimu nemá cenu to kupovat, i když vloni jsem jezdila skoro celou zimu, stačí se pořádně navlíknout.
Uživatelský avatar
Momo

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Prostějov

Příspěvekod Marios » 12 říj 2006, 19:50

Přesně tak pořádně se navléct a jedem :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod IVO » 12 říj 2006, 22:01

ODBĚHLY jste tady od téma a to 2 nebo 4 taky, které jsou lepši?? Dvou takt nemůže byt nikdy tak kvalitně mazán, jako 4 t protože olej je tak silně zředěn benzinem, 1 ku 30 až 50 , že mazací účinek je minimální a tím i menši životnost válce, pistu, ložisek, apo. Samozřejmě záleží na kvalitě oleje. ;)
IVO

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 34
Registrován: 02 říj 2006, 21:36

Příspěvekod Marios » 12 říj 2006, 22:03

Co to je za blbost??????? :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod sneegg » 12 říj 2006, 22:10

sem si na stary kolena ,po velkym přemlouvání manželky ,konečne mohl koupit zas neco 2 kolyho. Dlouho sem přemejšlel a sháněl a vzpomínal a nakonec mám yamaha neos 50. obratný, docela rychlý a hlavně nenáročný vozítko.už sem si pořídil i pár tunning součáste. můžu všem doporučit. obrovská sranda.
kit sání Stage6,karburátor DellOrto 17,5 otvor do airboxu Motorforce,vložka S6 double layer,variator Polini Speed Control,řemen kewlar Polini,kontrastka Polini bílá,spojka S6 Tourque control, Spojkový zvon Stage6 WingCooler R/T,Leos Vincek ZX,vario větrák Stage6:) Zadní tlumič RMS R. Malossi Sport 70cc.
Uživatelský avatar
sneegg

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 197
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Skútr / moto: Yamaha Neos

Příspěvekod Marios » 12 říj 2006, 22:12

No to věřím B) :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam.cz a 2 návštevníků

cron