Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.
01 úno 2007, 13:51
Kdyby to byl 2T o slušným výkonu, tak možná, ale 4T a předpokládám kolem 2kW bude líná máňa. Prostě je to slabota, nebrat. To je podle mě s podobným vzhledem lepší CPI Oliver a je 2T. Prostě v 50ccm je 4T hodně slabej.
01 úno 2007, 16:19
[quote=roman.mara]je to tak, kopčí se hodně, sem zvědavej až někde uvidám ťing-ťang Burgmana
:p
jen se zeptám, zjistil někdo technická data pro srovnání ?????
B)[/quote]
Cyborg ZEN 50
Objem 50 ccm. 4-takt dvousedadlový, 12" alu kola s leštěným límcem, alarm, imobilizér, dálkový stater,výkon 2kW.
01 úno 2007, 19:52
[quote=Crashman]Chápu že jste na své aeroxy hrdí ale............[/quote]s roxem to nema nic spolecnyho a to absolutne nic
29 bře 2012, 19:38
tak už jsem taky majitel skutru. KOUPIL jsem Sym orbit 50. 4t a musím říci že vůbec není špatnej .
Zryhlení je v pohodě. takže ve městě jsem jasně ryhlejší než auta.
29 bře 2012, 19:43
tak ten byl dneska asi nejlepší )))
29 bře 2012, 20:01
Já koupil včera CPI Oliver sport 50 je to 2takt a naprostá spokojenost.Odpich to má parádní,rychlost podle GPS nejvíc 75km/h,ale foukal protivítr,valil sem většinou kolem 50km/h,nechtel sem motor moc trapit,dnes sem najel 70km,spotřeba mi zatím vychází necelé 3 litry na 100.Uvidíme časem.A zvuk se mi naopak líbí,aspon vim že jedu na motorce
Takže já jsem pro dvoutakt,do 50ccm urcite,125 bych asi uz bral 4T,ale každý má jiný názor.Jinak tuto sezonu přečkám s padinou a příští rok už budu moct na 125 ccm,tak do ní asi pudu
28 led 2016, 21:42
IVO píše:Který je lepši, 2 nebo 4 takt, co se tyče spotřeby, životnosti motoru do generálky, apo. V 50 provedeni. Vše nasvědčuje pro 4 takt, ale platí to i v praxi??
Preosne,odblokuj 4T a pojede to stejne,odblokuj 2T a je z toho raketa.....
29 led 2016, 08:44
Tak ještě, že jsi mu po skoro deseti letech odpověděl
29 led 2016, 10:19
Pokud je to k tématu - proč ne?
V době kdy jsem jezdil s 2T delší trasy, a tedy i sjezdy delších průdkých kopců .... mně strašně iritovala hrozba zadření.
30 led 2016, 10:19
Ano, to riziko u 2T opravdu je, protože když jedeš z kopce se zavřeným plynem, tak se do motoru nedostává množství benzínu a tím i oleje úměrný k otáčkám, který motor při takový jízdě má. Další úskalí u některjech typů 2T motorů (záleží na kontrukci olejovýho čerpadla) je to, že se při takový jízdě z karburátoru spotřebovává jenom malý množství benzínu, ale olej tam čarpadlo cpe furt, takže se může stát, že se benzín v karburátoru natolik přesytí olejem, že to prostě chcípne (vlastní zkušenost), nebo to v tom lepším případě začne na chvíli hulit jak dýmovnice, než se spálí benzín přesycenej olejem. Tohle se týká, co vím ze zkušenosti, Minarelli 50ccm motorů, který maj olejový čerpadlo hnaný natvrdo od kliky a to dává množstní oleje podle otáček motoru. Třeba Piaggia 50ccm maj rozdvojený plynový lanko, který ovládá olejový čerpadlo podle přidanýho plynu, takže tam je tenhle problém částečně eliminovanej. Zadření motoru z důvodu nedostatlu oleje tam ale hrozí furt. Z toho důvodu je dobrý u jakýhokoliv 2T motoru při delší jízdě z kopce jednou za pár vteřin "provrknout" plyn, aby se dostával do motoru s benzínem olej.