2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod greyfox » 01 úno 2007, 13:51

Kdyby to byl 2T o slušným výkonu, tak možná, ale 4T a předpokládám kolem 2kW bude líná máňa. Prostě je to slabota, nebrat. To je podle mě s podobným vzhledem lepší CPI Oliver a je 2T. Prostě v 50ccm je 4T hodně slabej.
Aprilia SR 50 R Facrory
greyfox

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 56
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Olomouc
Skútr / moto: Aprilia SR50R Factory Diablo 2006

Příspěvekod Daelimek » 01 úno 2007, 16:19

[quote=roman.mara]je to tak, kopčí se hodně, sem zvědavej až někde uvidám ťing-ťang Burgmana

:p :D :D :D

jen se zeptám, zjistil někdo technická data pro srovnání ?????

B)[/quote]

Cyborg ZEN 50
Objem 50 ccm. 4-takt dvousedadlový, 12" alu kola s leštěným límcem, alarm, imobilizér, dálkový stater,výkon 2kW.
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Dj RE5PECT » 01 úno 2007, 19:52

[quote=Crashman]Chápu že jste na své aeroxy hrdí ale............[/quote]s roxem to nema nic spolecnyho a to absolutne nic
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Re: KTERY JE LEPŠI - 2 nebo 4 takt?

Příspěvekod malagelo » 29 bře 2012, 19:38

tak už jsem taky majitel skutru. KOUPIL jsem Sym orbit 50. 4t a musím říci že vůbec není špatnej .
Zryhlení je v pohodě. takže ve městě jsem jasně ryhlejší než auta.
bylo jawa javeta , kentoya twinshot. Sym orbit50 velká spokojenost, Ted mám Hondu SH125
malagelo

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 98
Registrován: 25 bře 2012, 11:28
Bydliště: Mělník
Skútr / moto: Sym orbibt50. Nově HONDA SH125
Tuning / úpravy: hlavně do práce ,

Re: KTERY JE LEPŠI - 2 nebo 4 takt?

Příspěvekod TUNER » 29 bře 2012, 19:43

:lol: tak ten byl dneska asi nejlepší )))
Můj mazel je Škoda 130 - 1,8 T..........ostatní je druhořadý...:-D

Malaguti MAX 250ObrázekPiaggio X9 500ObrázekT-MaxObrázek
Uživatelský avatar
TUNER

2500+
 
Reputace: 202
Příspěvky: 3747
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Plzeň
Skútr / moto: Malaguti F12 50 + 250 - T-Max
Tuning / úpravy: F-12 50 - závoďák na okruhy - Phantom MAX do práce - T-Max pro radost :)

Re: KTERY JE LEPŠI - 2 nebo 4 takt?

Příspěvekod veselák » 29 bře 2012, 20:01

Já koupil včera CPI Oliver sport 50 je to 2takt a naprostá spokojenost.Odpich to má parádní,rychlost podle GPS nejvíc 75km/h,ale foukal protivítr,valil sem většinou kolem 50km/h,nechtel sem motor moc trapit,dnes sem najel 70km,spotřeba mi zatím vychází necelé 3 litry na 100.Uvidíme časem.A zvuk se mi naopak líbí,aspon vim že jedu na motorce :D Takže já jsem pro dvoutakt,do 50ccm urcite,125 bych asi uz bral 4T,ale každý má jiný názor.Jinak tuto sezonu přečkám s padinou a příští rok už budu moct na 125 ccm,tak do ní asi pudu :D
Uživatelský avatar
veselák

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 78
Registrován: 23 bře 2012, 06:20
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Skútr / moto: CPI Oliver sport 50,HONDA PCX 125 modrá (2013)

Re: 2T nebo 4T - který je lepší?

Příspěvekod krupajs » 28 led 2016, 21:42

IVO píše:Který je lepši, 2 nebo 4 takt, co se tyče spotřeby, životnosti motoru do generálky, apo. V 50 provedeni. Vše nasvědčuje pro 4 takt, ale platí to i v praxi??


Preosne,odblokuj 4T a pojede to stejne,odblokuj 2T a je z toho raketa.....
Uživatelský avatar
krupajs

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 23
Registrován: 13 čer 2015, 21:01
Skútr / moto: Piaggio NRG Power DT

Re: 2T nebo 4T - který je lepší?

Příspěvekod Mr.Voza » 29 led 2016, 08:44

Tak ještě, že jsi mu po skoro deseti letech odpověděl :lol:
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Re: 2T nebo 4T - který je lepší?

Příspěvekod JardaB » 29 led 2016, 10:19

Pokud je to k tématu - proč ne?

V době kdy jsem jezdil s 2T delší trasy, a tedy i sjezdy delších průdkých kopců .... mně strašně iritovala hrozba zadření.
JardaB
Kymco New Downtown 350i
Maledictus piscis in tertia aqua.
Uživatelský avatar
JardaB

1500+
 
Reputace: 237
Příspěvky: 1740
Registrován: 17 črc 2015, 14:17
Bydliště: Tábor
Skútr / moto: Kymco Downtown 350
Tuning / úpravy: deflektor z Číny, USB na řidítkách, Maxia 56

Re: 2T nebo 4T - který je lepší?

Příspěvekod Mr.Voza » 30 led 2016, 10:19

Ano, to riziko u 2T opravdu je, protože když jedeš z kopce se zavřeným plynem, tak se do motoru nedostává množství benzínu a tím i oleje úměrný k otáčkám, který motor při takový jízdě má. Další úskalí u některjech typů 2T motorů (záleží na kontrukci olejovýho čerpadla) je to, že se při takový jízdě z karburátoru spotřebovává jenom malý množství benzínu, ale olej tam čarpadlo cpe furt, takže se může stát, že se benzín v karburátoru natolik přesytí olejem, že to prostě chcípne (vlastní zkušenost), nebo to v tom lepším případě začne na chvíli hulit jak dýmovnice, než se spálí benzín přesycenej olejem. Tohle se týká, co vím ze zkušenosti, Minarelli 50ccm motorů, který maj olejový čerpadlo hnaný natvrdo od kliky a to dává množstní oleje podle otáček motoru. Třeba Piaggia 50ccm maj rozdvojený plynový lanko, který ovládá olejový čerpadlo podle přidanýho plynu, takže tam je tenhle problém částečně eliminovanej. Zadření motoru z důvodu nedostatlu oleje tam ale hrozí furt. Z toho důvodu je dobrý u jakýhokoliv 2T motoru při delší jízdě z kopce jednou za pár vteřin "provrknout" plyn, aby se dostával do motoru s benzínem olej.
Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP
Uživatelský avatar
Mr.Voza

1000+
 
Reputace: 48
Příspěvky: 1271
Registrován: 05 říj 2011, 21:13
Bydliště: Chrudim
Skútr / moto: Aprilia SR50 tuned, Aprilia Leonardo 250 serie
Tuning / úpravy: Aprilia SR50, Motor Minarelli Horizontal, Klika MFC Racing, Válec Malossi Sport 70ccm, Lauf S6 Pro Replica, Karbec DO19mm BE, klapky MFC Racing, Vário Malossi Multivar, Řemen Polini, Spojka S6 Torque control + Zvon WingCooler, Vodní pumpa S6 SSP

Předchozí

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků