2T nebo 4T - který je lepší?

Diskuze o skútrech s nejmenším objemem, včetně kitových strojů.

Příspěvekod Daelimek » 31 led 2007, 21:52

http://www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=37964&fid=

Tento skútr se mi svým designem velmi zalíbil,i ta cena je super...kvalita bude ovšem jinde,ale co...
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod KYBLOS » 31 led 2007, 22:16

[quote=Daelimek]http://www.tipmoto.com/inzerat.php?tid=37964&fid=

Tento skútr se mi svým designem velmi zalíbil,i ta cena je super...kvalita bude ovšem jinde,ale co...[/quote]


Můj názor řek bych že hodně lidí zná.
Vzhedově to není nijak šíleně ošklivý ale.......... B)
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Crashman » 31 led 2007, 22:18

Hmmm me tedkom možná nekdo bude chtít zabíta ale je to 4-taktní,čínský AEROX
Uživatelský avatar
Crashman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 04 lis 2006, 14:19
Bydliště: Boskovice
Skútr / moto: Cagiva Progress

Příspěvekod roman.mara » 31 led 2007, 22:18

přesně tak, ale nechtěl jsem urazit ;)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

Příspěvekod KYBLOS » 31 led 2007, 22:19

[quote=Crashman]Hmmm me tedkom možná nekdo bude chtít zabíta ale je to 4-taktní,čínský AEROX[/quote]


Neboj :) Já tě zabíjet nebudu :D ;) :rolleyes:
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Marios » 31 led 2007, 23:08

Kyblos je zabíječ :D :D :D :D :D
Člen Scooter Clubu NM
Marios

1500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 2420
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hodonín
Skútr / moto: YAMAHA T MAX
Tuning / úpravy: Vše Origginál

Příspěvekod Daelimek » 31 led 2007, 23:11

No sakra pánové,tak se omlouvám za to,že jsem vůbec něco napsal!!Čínský Aerox,ach jo,stále jsou bohužel mezi námi lidé,kteří nemají peníze na ojetinu,do které jako já nasypou dalších iks tisíc a nebo nový značkový skútr,tak si radši toho číňánka koupí a mají min. 2 roky "klid"...ale nikomu nic nevnucuji,jen jsem napsal to,že se mi tento model zalíbil a to jde co říct,protože mě se ze značkových,neznačkových skútrů nelíbí skoro žádnej,vyjímku tvoří můj oblíbenec Daelim NS či S2...

Pozn.: nikoho zabít nechci... ;)
Naposledy upravil Daelimek dne 31 led 2007, 23:14, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Daelimek

500+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 660
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Třebíč
Skútr / moto: Vybírá se..v merku mám PCX :)

Příspěvekod Dj RE5PECT » 31 led 2007, 23:30

to snad nemyslis vazne cinskej 4T Aerox :mad:
Dj RE5PECT

250+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 364
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Litvínov
Skútr / moto: two Runners :D

Příspěvekod Lukas » 31 led 2007, 23:33

Ehehe aerox? :lol: hoši vy už to nehulte? v čím vám to připomíná aeroxe? s tím že to má kola a řidítka? :D:D:D:D
Y.Aerox,Hawaian;
Y.Axis
Obrázek
Maxima auchenia huic consultationis quamvis sum,at rectum pariter tibi abrumpó!
Uživatelský avatar
Lukas

10+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 10
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Ústí nad Labem
Skútr / moto: Yamaha Aerox
Tuning / úpravy: Y.Aerox max biagi r.v.02. Hawai

Příspěvekod Pilot » 01 úno 2007, 10:01

Heeezky se to tu hádá. Ale s některými výroky nemůžu souhlasit.
2T motor používá olej dvěma způsoby. 1-klasické mazání skříně, převodů atd.(pokud motor nemá suchou skříň), 2-olej do benzínu, který lejete buď rovnou do nádrže, nebo do nádobky, ze které je dávkován do benzínu pomocí čerpadýlka. 2T motor má píst mazaný právě tímto olejem, který se při běhu motoru spálí. 4T motor má olejovou náplň, která cirkuluje v motoru pomocí čerpadla, ale do spalovacího prostoru se nikdy nedostane !!! 2T motor je obecně "točivější" protože netahá vačkovou hřídel a nemusí otvírat ventily (pokud se mýlím opravte mne). Jde rychleji a lépe do otáček. K tomu aby fungoval co nejlíp potřebuje dobrý výfuk, který pomáhá vyplachování motoru. Proto mají 2T laďáky jiný tvar než 4T. 4T motor je "pomalejší" ve smyslu otáček, ale zase má lepší účinnost a není až tak závislý na výfuku. U 2T je potřeba zpětný tlak, zatímco u 4T jde spíš o to, aby se plyny dostaly ven co nejrychleji a bez odporu. 2T motor je náchylnější na zadření, pokud nefuguje dávkování spalovaného oleje korektně a nebo se naopak zanáší karbonem, pokud je oleje moc. Dnes jsou na trhu samozřejmě oleje, které tyto jevy podstatně eliminují, ale ti z nás kdo pamatují M2T tak asi ví o čem mluvím :D 4T motor je zase složitější a je v něm víc věcí, které se můžou rozsypat. Je náročnější na seřízení (ventily) a tím i na opravy. U 2T vyměníte válec a píst, u 4T je to válec, píst, rozvoďák, ventily, pružiny....
Podle mne nejde říct lepší je 2T nebo 4T. Je to o tom, co od motoru očekávám. Dnešní konstrukce motoru jsou o pár světelných let jinde, než v době, kdy jsem drandil na Fichtlovi. U pajdy bych asi já osobně volil 2T, protože je točivější, u většího objemu 4T, kvůli celkovému komfortu.
Howgh :D
Daelim NS II, výfuk Don Chrochtallo, filtr Green, karburátor Keihin, odlehčená klika, Garfield na nosiči :-)
Uživatelský avatar
Pilot

25+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 42
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Daelim NS 125 II

Příspěvekod Crashman » 01 úno 2007, 10:37

Chápu že jste na své aeroxy hrdí ale............
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Uživatelský avatar
Crashman

50+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 94
Registrován: 04 lis 2006, 14:19
Bydliště: Boskovice
Skútr / moto: Cagiva Progress

Příspěvekod Jouda » 01 úno 2007, 11:22

Ja myslim, ze je to hlavne dalsi standartni Cinsky nekvalitni plagiat skutru s tradicne bidnym vykonem :rolleyes:
Uživatelský avatar
Jouda

100+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 246
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Praha
Skútr / moto: Aprilia SRV850 ex GP800
Tuning / úpravy: Rychly pruhy na zakryti skrabancu :))

Příspěvekod KYBLOS » 01 úno 2007, 11:31

Když něco takového neřeknu já, řekne to aspoň někdo za mě :-D
Viva Jouda :-)
Naposledy upravil KYBLOS dne 21 bře 2013, 20:12, celkově upraveno 1
Důvod: Citování posledního příspěvku
Minulost: Derbi Atlantis - naj. 38000km, Piaggio X9 500 - naj. 50186 km
Uživatelský avatar
KYBLOS

Moderátor
 
Reputace: 14
Příspěvky: 3324
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Střední Čechy
Skútr / moto: Honda CBF 500
Tuning / úpravy: Kufr, boční brašny, tankvak, držák mobilu, alarm, padáky, vyhřívané gripy Oxford, Ultraseal

Příspěvekod Tomulátor » 01 úno 2007, 12:19

Já tam tý podoby z Roxe moc nevidím, ke všemu Rox má středový panel a ten Ciborg má rovnou podlahu, i když nějaké rysy tam jsou. Například úplně nové skůtry Yuki mi dost připomínaj modely od Peugota, ale na to jsme si už zvykli, co soudruzí táty Chu Ťin-tchao dokážou okopčit :D
SUZUKI Burgman 200 K8
Tydlifón: 604 401 940
Suzuki Burgman prodán, nahrazeno Honda CB500F 2016
Skútr Klubu Ústeckého Kraje www.skuk.cz
Uživatelský avatar
Tomulátor

1000+
 
Reputace: 1
Příspěvky: 1150
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Žatec
Skútr / moto: Honda CB500F 2016

Příspěvekod roman.mara » 01 úno 2007, 12:23

je to tak, kopčí se hodně, sem zvědavej až někde uvidám ťing-ťang Burgmana

:p :D :D :D

jen se zeptám, zjistil někdo technická data pro srovnání ?????

B)
Honda CB SevenFifty

členem Scooter clubu KMK telefon: 724775546
Uživatelský avatar
roman.mara

750+
 
Reputace: 0
Příspěvky: 948
Registrován: 02 říj 2006, 21:36
Bydliště: Hostouň u Prahy
Skútr / moto: Honda CB SevenFifty
Tuning / úpravy: dva super laďáčky

PředchozíDalší

Zpět na 50ccm skútry

 
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků

cron