...................Z jiné strany.Jednoznačně-2t z 50ccm dostaneš vyšší výkon,pokud tuníš.Ale,pokud mají psaný stejný výkon a krouťák,a pružinky spojky máš nastavený na městský rozjezdy/nebo i na nejostřejší=nejvyšší krouťák/ a máš tam dejme tomu stejnej varec a válečky máš odvážený taky na nejvyšší krouťák=stejnej,a samozřejmě varec funguje jak má,tak rozdíl bude minimální a to i ve spotřebě.mě bere 2t od 3,8l kolem komína ,vysočina a mejch 115kg, do 2,4 štreka a taky furt plnej a kolega se 4t je kolem 3 l kdekoli, a váží o 30kg míŇ a další kolega kentoya 2t kolem 5l.ať dělá co dělá
Pokud chceš skutra na ježdění a ne jako pokladničku a budeš "levně"
tunit,pravděpodobně koupíš levnější 70ku válec/2t od2000-4t od 3000 zhruba/,s výkonem kolem 4k na zadním kole a lepší varec./kolem 1200/ 2t můžeš vylepšit laďákem /další 3000/ ,plus několik sad válečků,pravděpodobně i pružin,nějaká ta tryska /a to je levnej základ
/...............a dostáváme se k tomu,jestli není lepší koupit 125ku a i s tou je to stejný= než tunit,tak koupit 250ku a tak furt pryč.ALE,jestli Tě to baví,a máš na to prachy,tak si hrej.Je to hezkej koníček.A jestli máš cit pro "dizajn" a znáš dobrýho lakýrníka a líby se Ti neony a digi tacháky a jiný řidítkaa zrcátka a...................
.