Po pokusech odmontovat víko variátoru jsem to vzdal z 12 šroubů 4 svou tvrdostí připomínají hliník.Tak jsem alespoň vypustil olej dle manuálu obsah 100 ml.Připravil jsem si 250 ml. nádobku,ale ta mi nestačila.Ona by totiž nestačila ani půl litrová.Naměřeno něco kolem 600 ml.Bylo mi to trochu divné ale na zaprášeném místě u kola byl v deklu jakýsi text po utření prachu a mazu hle 600 ml.Tak aspoň něco.Tak jsem alespoň začal dobývat k nádrži po sundání asi 25 šroubků a matiček,je nádrž venku.To co v ní plavalo nebyla barva jak jsem se domníval,ale kousky plováku.Ten jsem chtěl vyndat ale on byl větší než díra kterou se vkládá do nádrže(jak ho tam ti číňani asi dostaly).Tak jsem ho utrhl s tím že ho vyleju klasickým na pistol.Což se posléze podařilo.To co vyteklo mě trochu překvapilo plovák několik jeho kousků ale hlavně spousta rzi.
A tím se dostávám k věci.Čím vypláchnout plechovou nádrž????????Děkuji
Prosím přesunout do sekce čínské skútry.Olej vyřešen.A pokračuji v zprovozňování.Fotografie asi až zítra jdu do práce.Mám sice na foceno ale čtečka je pučená.Hlavně mě dostal ten filtr ten zrazavý jak liška
VARITO~1.JPG
Přidáván ještě filtry ten palivový je moc krásný.
filtr2.JPG
předpokládám že ten vzduchový je tzv.mokrý filtr i když tento je suchý
olej převodový zajímavé barvy
olej.JPG
VZDUCH~2.JPG
filtr.JPG
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 04:42, celkově upraveno 5
Důvod: Sloučeny tři příspěvky pod sebou