Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
16 bře 2009, 21:52
Koupil jsem si scootera yuki yet 50 2T, měl najeto necelích 200KM. Zdál se mi slabí tak jsem začal hledat nejake restrikace, zkusil jsem vše a jedniné co jsem nasel bylo slepe kolinko u vejfuku, tak jsem ho uřízl a dirku zavařil(to už jsem měl najeto 1200KM byl menen olej v prevodovce , vse jak ma byt). Víkon se přiznive zvedl a asi po týdnu ježdení jsem při jízdě zhruba 60km/h zacal z niceho nic zpomalovat az jsem zastavil ale skutr nechcipl , zacal se z nejakeho duvodu dusit , nejde do otacek , nema silu a jede max. krokem. Rozebral jsem valec , jestli neni neco s pistem a ten byl v poradku , kontroloval jsem variator a taky nic zkousel jsem davat jiny benzin a je to furt stejne , dnes jsem i vyčistil karburátor a pořát nechce jet. Už si nevim rady
tak vas prosim nemate nekdo nejaky napad čim by to mohlo být? Moc vám děkuji
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 23:13, celkově upraveno 2
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
24 bře 2009, 19:30
Tento problém byl už na nějakém foru řešen a rada byla seřídit na karburátoru bohatost směsi ( poměr benzínu a vzduchu ). Jinak už poradit nedokážu.
24 bře 2009, 20:43
Jo to mi dělal Yuki taky, chce to poladit bohatost..
24 bře 2009, 21:02
Můžete mi poradit jak se to dělá to ladení , kde to na karburátoru najdu ...
24 bře 2009, 21:19
Hele s tím štelováním bohatosti opatrně !!! Ale pokud se do toho přecijen pustíš, tak si zapamatuj, jak to bylo původně. Nevím jak to mají udělaný moderní skůtry, ale za mých mladých let se borci vrtali do karburátorů u Simsonů v naději že to "naladí", odstranili zátku pod kterou byl šroub štelování bohatosti, poštelovali a tím odstartovali nekonečný boj se špatným startováním, vysokou spotřebou, chcípáním.........nakonec to končilo novým karbecem, nebo u fachmana v dílně...........zkrátka jsou věci, do kterých není radno se montovat, oni v tý fabrice vědí jak má být seřízený.....
Tebou popisovanou závadu bych hledal v karburátoru (ne v souvislosti s bohatostí směsi), nebo v přívodu vzduchu do karburátoru. A zkus mrknout na předstih a svíčku. Další (ale dost málo pravděpodobnou) závadou může být gufero na klice...V každém případě přeji hodně úspěchu s opravou a dej vědět čím to bylo !!!
24 bře 2009, 21:48
sollik souhlasím s tebou že štelovat bohatost směsi sám není dobrý nápad. Já bych taky jel raději do servisu k odborníkům protože při špatném nastavení ( chudá směs) hrozí zadření motoru. Ještě mě napadlo jestli není nízká hladina benzínu v plovákové komoře ale to je asi blbost.
24 bře 2009, 22:35
Já u Yuki na to měl šroubek, nedalo se tam prakticky nic moc zkazit, ale je fakt, že pokud nevíš, která bije, asi bych se na to vyprdl..možná bych zkusil udělat fotku, jak to mám já na svým skútru..by ses mohl inspirovat..
24 bře 2009, 22:52
Pokud ale nekoho najde, protoze treba u nas ma servis na dverich v prijmu napsano ze ciny nebere. Kazdopadne pokud s tim ale nemas zkusenosti, tak se obrat na nekoho kdo tomu rozumi. Kdovi kde je problem a v karbecu to vubec nemusi byt a ty to jen rozdrbes jeste vic.
25 bře 2009, 09:53
Yukiyet50: Zkuz se u vás zeptat v prodejně, kde je u vás servis na číny. U nás v Liberci jsem slyšel o chlapíkovi, který dělá jen číny a je velice šikovnej a levnej. Má ten servisek někde v garáži, ale dělá tam garančky, opravy, zkrátka komplet servis. Celkem by mě zajímalo, kolik se platí za hodinu práce v takovém servisu.
25 bře 2009, 17:23
Díky moc , tak už mam domluvenej servis , v pátek jí tam odvezu . Pak se ozvu co s tim bylo
25 bře 2009, 18:51
No a to je to nejlepsi reseni, ktere sis vybral. Doufam jen, ze se ti to nepridrelo
25 bře 2009, 22:36
NN přidřený to 100% neni , to jsem kontroloval.
26 bře 2009, 00:14
muzu vedet jak, ty jsi meril kompresi?