Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
16 kvě 2010, 10:37
Ahoj všem,asi před 4 dny mě chytlo velké krubobytí bohužel to bylo na takové planině kde se nedalo schovat,po chvilce jízdy v tom lijáku mě začal scoot pokašlávat a dusit se,jel jen na půl plynu,když jsem dal plný tak se dusil a střílel do výfuku,i teď když jedu tak občas začne střílet a dusit se,je to třeba jen 500 m a pak zase jede normálně,neví někdo kde by mohla být závada,díky za každou radu.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 kvě 2013, 00:13, celkově upraveno 1
Důvod: Téma bylo přesunuto do správné sekce
17 kvě 2010, 09:34
Zkusil si vyměnit svíčku ?
17 kvě 2010, 10:01
Nedostala se voda do sání? -> rozmontovat vyčistit, vysušit.
17 kvě 2010, 10:05
Zkusím to sání,svíčka je tam asi 150 km,jsem po garančce.
18.5. edit:Sání rozděláno,je čisté a suché,scoot občas vesele střílí a dusí se dál.
Naposledy upravil
KYBLOS dne 03 lis 2013, 05:02, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
18 kvě 2010, 10:09
Stejně zkus nejdřív vyměnit svíčku. Když to nepomůže vymontuj a kompletně vyčisti karbec. Nebylo by od věci zkontrolovat vůli ventilů jestli není moc malá.
19 kvě 2010, 14:15
Tak karbec jsem vyčistil ale svíčku jsem neměl novou tak jsem tam dal jetou a dělá to pořád,nastartuje nádherně,nechám zahřát ujedu třeba 3 km a zastavím na křižovatce,rozjedu se na plný plyn začne střílet do vyfuku a jede jen na půl plynu,uskáču 300 m a najednou se chytne a zas jede v poho,na ventili si sám netroufám jen ta svíčka nato že tam byla dána nová asi před týdnem mě připadá poměrně černá.
19 kvě 2010, 14:26
Tak černá svíčka značí bohatou směs, čemuž odpovídá i to střílení do výfuku. Původně jsem hledal souvislost s tím deštěm (ucpané, mokré sání = bohatá směs). Teď ti můžu poradit asi jen servis a nastavení karburátoru
19 kvě 2010, 15:11
Svíčka má mít při správně seřízené směsi rezavě hnědou barvu. Černá značí příliš bohatou směs. Rozhodně to bude chtít seřídit směs. Když to nepomůže může být problém v elektrice to chce ale servis kde můžou zkusit dát jinej díl až přijdou na to kterej to je jinak se to špatně hledá. Když jsi měnil vejfuk dával jsi i jinou trysku ?
19 kvě 2010, 18:17
Trysku jsem nechal původní,asi by to mohl být i jeden z důvodů,ale nevím jakou bych měl dát novou velikost trysky,kdyby někdo věděl jakou velikost trysky dát tak bych byl moc vděčný,díky.
21 kvě 2010, 10:05
Vzhledem k tomu že tento výfuk není součástka kterou by se dal zvýšit výkon a jde tedy o optický a stylový doplněk není pravděpodobný že by původní tryska způsobovala tuhle závadu. Možná zkus trochu ochudit volnoběžnou směs a posuň jehlu o jeden zářez níž. Někdo tady někde psal že šroub regulace směsi má poměrně špatnou aretaci a může se samovolně pootočit.
21 kvě 2010, 16:37
Neporadil by jsi kde přibližně najdu trysku bohatosti,vím jen kde je volnoběh.
21 kvě 2010, 17:00
Nehrab se do toho !! Podle toho jak to popisuješ se dostala vlhkost někam do kabelu ke svíčce, koncovky nebo cívky.Nemá smysl hýbat jehlou, laborovat s tryskami apod. To se samo nepřestavělo.Sundej koncovku z kabelu, vyfoukej popř.prostříkni kontaktolem a jdi po kabelu až k cívce . Zkus eliminovat vlhkost která to podle mě způsobuje.
22 kvě 2010, 11:39
Problém vyřešen,ráno jsem koupil kontaktol za 160 kč a všechny kabely a spojky co jsem našel u motoru kam by se mohla dostat voda prostříkal vše znovu napojil a je po problému,díky všem za vaše rady.
22 črc 2018, 11:59
měl jsem podobný problém a dělala mi to prasklá hadice od vzduchového filtru.zkus dotáhnout sponky a zkontrolovat hadice a filtr