Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
06 čer 2009, 18:14
generic píše:to teda nejsou vyhozený peníze, ten válec musí dejchat, je to celkem rozdíl.. výkonove o trošku, ale průběhem výkonu celkem znatelnej
důkaz-jakej rozdíl ve zrychlení série a "ten" laďák,max rychlost nebo rychlost do kopce?A stojí ta vteřina nebo 4 km/h za ty prachy?/bavíme se jen o výfuku/ .Doporučuju provádět jednotlivé změny postupně a až budeš spokojenej přestat investovat.jednoznačně nejlepší investice,pokud mu 50ka nestačí je válec. Za dva klacky,pokud si ho přehodí sám,za 3 i s praci
a varec až když nebude válec stačit.
06 čer 2009, 18:20
Muzu se zeptat, co je vlastne zkratka CDI? Me vyhorela zapalovaci civka, protoze v ni byla dira a nateklo do ni a na scootlandu to maji jako CDI Morini. Snad to bude ono..
07 čer 2009, 07:40
S tím výfukem to asi bude tak jak říkáš,CDI je elektronický omezovač otáček,na Scootlandu ho pořídíš už odblokované za 1 400 kč.
07 čer 2009, 11:36
cdi je zapalování, elektronický
jen jeho zbytečnou součástí je i ten omezovač, bez cdi by ses nehnul
07 čer 2009, 22:01
Generic: Uf to se mi ulevilo. Ted si me dal. Uz sem se lekl ze sem na scootlandu koupil odblokovanej omezovac otacek za 1 600. Dekuju ti za zachranu.
Potreboval sem civku a na obrazku to vypadalo stejne, jako to shoraty, co sem drzel v ruce.
08 čer 2009, 07:59
Mám takový blbý dotaz,není lepší koupit odblokované CDI než hledat a cvakat růžový drát pro odblokování omezovače,cena 1 400 kč není zas tak moc,nemám s tím zkušenosti a tak se ptám.
08 čer 2009, 09:09
A navic omezovac otacek je prakticky k nicemu, stejne motor tech otack nedostane nikdy, maximalne pri jizde z kopce. M cela civka vyhorela, jinak bych odblokovanej omezovac za 1600,- nekoupil.
08 čer 2009, 09:31
No ja osobne si myslim, ze ladenej vyfuk je v pripade malyho 4T uplne na nic. Ja v lete pujdu do valce, tot vse. Variator sem tam uz dal a je teda pravda. ze rozdil je opravdu docela znat. Jinak odblokovany CDI ti nepomuze vubec. Kdyz letim pod kopec (co to jde), tak uz zacinam slyset rozvod jak nestiha... Takze pokud odblok. CDI, tak i lepsi hlavu....respektive tvrdsi pruziny:)
09 čer 2009, 21:58
Tak uz mam novy CDI a zaroven mam dotaz. Nikdy jsem si toho nevsim u toho staryho, ale tendle novej po 20 minutach jizdy je rozpalenej jak petnik. Je to normalni?
10 čer 2009, 14:50
jj mě se CDI taky zahřívá
nesmíš to tak sledovat. jo a neni vůbec pravda, že ten motor nejde do vyšších otáček s odblokovaným CDI
s omezovačem otáček sem se starym válcem at už po rovině nebo z kopce 55 a hotovo. Přibližně tak ani ne 5000ot./min . Po jednoduchym šmiknutí --> z kopce rychlost neznámá, po rovině těch 70 tacho... s tim starym válcem..
a co je jednodušší? šmiknout jeden drátek nebo kupovat nový úplně to samý CDI za 1400??
Naposledy upravil
KYBLOS dne 24 pro 2013, 10:52, celkově upraveno 1
Důvod: Sloučeny dva příspěvky pod sebou
10 čer 2009, 22:00
Nevim na koho reagujes, ale jestli myslis me, tak ja tady pisu, ze me stary vyhorelo... Jenze se zjstilo, ze zkratoval dratek a ten sluknul tu civku. Po novym CDI se to po chvilce dusilo. Dneska 4 hodky prace a konecne jsme nasli ten shoratej dratek... Uz jezdim jak drak.
11 čer 2009, 06:37
jj tak to je fajn
já reagoval na toma
11 čer 2009, 07:47
Mě jde jen o to že mám scoota ještě v záruce a tak bych nerad drátek šmykal.
11 čer 2009, 18:03
no tohle v servisu nijak zkoumat nebudou.. aspon u mě ne.
vizuálně to nepoznají, když to uděláš šikovně, přestřihneš drátek, a znovu ho slepíš nějakym lepidlem tak nikdo nic nepozná, zkoumat to určitě nebudou. A do nejvyšších otáček jde ledajakej skútr, toho si vážně v servisu nevšímají..
12 čer 2009, 07:47
Asi do toho půjdu,ale pořád ho nemůžu najít.