od Patrik PADDOCK » 01 úno 2008, 10:57
[quote=Neos50]No já mám jiný názor.Z nádrže můžou jít dvě hadičky.Jednou teče benzín a jedna ovládá pomocí podtlaku podtlakový ventil na pouštění benzínu.Benzínová vede jasně do plovákový komory a ta druhá většinou končí na difuzoru karburátoru.Zkus z jedny vycucnout vzduch a když z druhý poteče benzín tak víš na čem jsi když ne tak to zkus u tý druhý
Stejně jako ostatní si myslím,že tím ,že byl karbec dlouho prázdný tak zůstala vyset jehla na plováku a nezavírá.Takže rozebrat karburátor a při zpětný montáži dát do plovákový komory trochu bezinu aby se plovák rovnou zavřel.[/quote]
...sdilim naprosto stejny nazor
Derbi Paddock LC,válec Malossi 70 ccm,kolem 7-8k na klice,V max.kolem 85 km/h bez zalehnuti,klapka Polini,Dell Orto 17.5 mm,tryska 62,standardní vario s valečkama 6.1 g a nějakej levnej pseudo laďák...