Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
17 čer 2012, 20:23
Ahoj všem . Mužete mi poradit ??? Po par km mi praskne řemen
Už jsem vyměnil dva .. a pořádně mě to začina sr..t , když nevim kam jet aby mi nepraskl .......
díííííky moc za jakékoliv rady a návrhy
17 čer 2012, 20:34
kolik máš najeto ?, problém může být v zadní řemenici, drážky, v kterých se kolíčky pohybují u zadní řemenice při roztahování a stahovaní řemenice se začnou zadrhávat a dojde k roztržení řemene. Řeší se to převážně výměnou celé řemenice včetně spojky,
http://www.scootland.cz/zbozi/baotian-s ... -a-spojky/
17 čer 2012, 20:38
no ted cca 13tis .. a nemuže to byt tou hlavni pružinou ? že by se špatně vracela a řemen prokluzoval a palil se a nasledně i přetrhl ?? tak ta je taky Naraku ... černa ....
17 čer 2012, 21:16
pružina s tým nemá nič, tak ako píše hore kolega je to chyba v spojke, už sa to tu niekde riešilo...
aha teraz som si všimol čierna naraku ta je +1500 Rpm?, ta je silnejšia, skús vymeniť za slabšiu..
17 čer 2012, 21:31
jakych +1500 ???
bylo to v kompletu naraku night speed . Ale nevim , třeba to taky muže byt kratkym řemenem . ted tam je 668x17 nebude lepši dat delši řemen ?????
17 čer 2012, 21:32
vyměklou kontrasku by jsi poznal hned při rozjíždění, skútr by nešel do otáček z důvodu těžkého převodu, mě tak praskl řemen ca po 12 500 km v rychlosti kolem 90 km/h, po stažení zadní řemenice a sundání spojky jsem zjistil zadrhávání řemenice, následně mě to potvrdili i ve Scootlandu, že je to běžné u čínských motorů po takovém nájezdu km, koupil jsem novou řemenici vč. spojky, nyní mám 13 700 km a vše funguje zase bezvadně. Taky se podívej na stav válečků ve variátoru, bylo mi řečeno ve Scootlandu a taky ve Skútry Malšice, že prasknutím řemene a následném protočení motoru naprázdno se variátor tře o zaseklý řemen což vede k zapečení válečků, což se opravdu potvrdilo, 2 z 6 válečků měly připečené plochy k variátoru. Takže ještě jsem měnil sadu válečků.
17 čer 2012, 21:44
On mal skôr na mysli príliš silnú kontrasku, ty máš 10" kolieska na tej speedine???. Pretože ten rozmer remeňa je divný, na 12" kolieskach býva dĺžka remeňa 729.
17 čer 2012, 22:02
jj mam 10" kola .. .-) v řemenici u spojky jsem našel nějaky gumovy okroužek , ktery jsem zasunul bliže ke spojce , a rukou jsem zkusil zmačknout řemenici a vracela se nerovnoměrně , jako by o něco zadrhavala ...
valečky jsem už daval 3 sady .... a jedny měly připečene plochy , a kousky zustavaly i na variatoru
v mistě kde se podybuji byl velky nanos plastu z nich . a jake by jste doporučily valečky ?? Jsem si ted objednal 7g . Snad budou ok ....
až nějak vyřešim řemen .-(
18 čer 2012, 10:06
Ahoj, podle mě spojka , jak píší kluci - už jsem se s tím taky setkal - osadit převod řemenem je třeba správně ,jak má být - rozměr kola není určující - já mám 13 kola a mám tam originál řemen - 729, i když podle některých e shopů a návodů tam má být na 13 kola řemen 788 - takže to chce při prvním rozebrání a kontrole prostoru variatoru , někam poznamenat rozměry řemene - vytíštěno na řemenu , nebo projít nějaké forum s tím daným strojem - každopádně bych se zaměřil na činost spojky v souvislosti s trháním řemene - a pokud je to po pár kilometrech , tak se to bude odehrávat hodně rychle - občas to zkoušíme ,jak to běhá bez deklu variatoru na místě na stojanu , aby bylo vidět , co se tam děje , ale to už chce trochu zkušeností a odvahy- ale je vidět ,co se v tom prostoru odehrává
18 čer 2012, 10:11
............v řemenici u spojky jsem našel nějaky gumovy okroužek , ktery jsem zasunul bliže ke spojce , a rukou jsem zkusil zmačknout řemenici a vracela se nerovnoměrně , jako by o něco zadrhavala ...
Zde odpověď na tvé otázky. Pohyblivá polovina zadní řemenice je těsněná manžetami, plechová podložka kontrastky okroužky. Ztráta mazacího tuku a prach se postarají o zbytek. Značnou část vazeliny najdeš nebo již našels ve spojce která to moc nemiluje. Pokud nechceš kupovat novou zadní řemenici, nedošlo k výraznému opotřebení a jsou ucházející ložiska, rozeber zadní řemenici, kup nové těsnící kroužky a poskládej funkční kus.
Poté lze použít nový řemen a přikročit k nějakému doladění variátoru.
18 čer 2012, 12:55
Diky moc za rady
zitra zkusim rozebrat .... snad to nějak pujde ...a kouknout na to .
Jinak neni tady nějaky šikula z ostravy a okoli , ktery by mi s tim pomohl ??