od radesed » 17 čer 2012, 21:32
vyměklou kontrasku by jsi poznal hned při rozjíždění, skútr by nešel do otáček z důvodu těžkého převodu, mě tak praskl řemen ca po 12 500 km v rychlosti kolem 90 km/h, po stažení zadní řemenice a sundání spojky jsem zjistil zadrhávání řemenice, následně mě to potvrdili i ve Scootlandu, že je to běžné u čínských motorů po takovém nájezdu km, koupil jsem novou řemenici vč. spojky, nyní mám 13 700 km a vše funguje zase bezvadně. Taky se podívej na stav válečků ve variátoru, bylo mi řečeno ve Scootlandu a taky ve Skútry Malšice, že prasknutím řemene a následném protočení motoru naprázdno se variátor tře o zaseklý řemen což vede k zapečení válečků, což se opravdu potvrdilo, 2 z 6 válečků měly připečené plochy k variátoru. Takže ještě jsem měnil sadu válečků.
KEEWAY F-ACT 125, válec Airsal 150 ccm, variátor Naraku Maxi-Speed, 30 000 km
HONDA Forza 300, bez úprav, 3,6 l/100 km