Technické problémy s čínskými skútry do objemu 50ccm (včetně).
30 čer 2014, 19:18
zdar borci koupil jsem starši yuki rex 70ccm a nemůžu seřídit volnoběh.samo si to přidává otáčky a nebo otáčky klesají tak že to po chvilce chcípne.celý karbec jsem pročistil. může to být membránou?
Naposledy upravil
KYBLOS dne 29 čer 2015, 20:18, celkově upraveno 1
Důvod: Přesunuto do správné sekce
30 čer 2014, 19:25
Je to 2T nebo 4T?
30 čer 2014, 19:40
Takže začni nastavením hladiny benzínu v komoře. Plovák musí zavírat přívod v momentě, kdy je vodorovně se zemí, resp. s hranou karburátoru. Až karburátor přimontuješ, zkontroluj příruby jak na straně airboxu, tak motoru. Další věcí je šroubek bohatosti. U 4T karburátorů ovládá přísun benzínu, takže ho nejprve celý utáhni, zvyš volnoběžné otáčky a posléze ho povol o 1,5 až 2 otáčky, volnoběh poté sniž na předepsané otáčky pokud je máš čím změřit. Pokud ne, tak je uprav tak, aby nezabíralo při volnoběhu zadní kolo a volnoběh držel. Seřizuj za teplého motoru a bez zapnutých světel.
30 čer 2014, 19:50
seřídit to umím ale pořad si to dělá co chce.když třeba od někud přijedu a zastavím tak chvíli trvá než ty otáčky spadnou.a když to nastartuju za studena aut. sytič zvýší otačky když se to zahřeje začne to klesat aš to chcípne.
30 čer 2014, 19:53
Tak zkontroluj ty příruby a pokud má sytič na sobě navrchu šroubek, tak ho utáhni, čímž vysuneš jehlu, pak budeš muset při startu za studena ten sytič simulovat přidáním plynu nebo zakrytím airboxu, ale otestuješ tím, jestli ti nedělá problémy právě on. Další věc, zkontroluj barvu svíčky, ať víš, čeho ti tam jde moc nebo málo.
30 čer 2014, 20:27
a ještě když se ty otáčky nachvili jakoby uklidní zdáse mi jako by to lechce střílelo do výfuku
30 čer 2014, 20:28
Tak to bude chudá směs, čili přidat na benzínu.
30 čer 2014, 20:31
ok díky budu ještě dale zkoušet
03 črc 2014, 08:23
Když to střílí do výfuku tak je to bohatá směs ne chudá.Chudá by střílela do sání.
03 črc 2014, 08:45
Zkontroluj svíčku, poznáš hned, čeho tam jde víc.